Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si det begynner å bli noen år siden landsen klarte å vekke noe særlig med supporter-følelser i meg. De har underprestert så til de grader. De går på hode og ræva ut av denne kvaliken før den har kommet skikkelig i gang. Tipper de står med 1 poeng etter de neste to kampene og da kan NFF bare begynne å finne en ny sjef som kan starte på scratch.

Lenke til kommentar

Bjørn Helge Riise? :realmad:

Jeg håper Norge blir pisset på i begge disse kampene, dem som i heletatt tror at Norge har en sjans mot disse lagene har ikke sett fotball på lenge. Skottland beit seg godt fast i EM-Kvalikken med sterke prestasjoner mot Frankrike og Italia, har til gode å se Norge dominere i en kvalikk.

Nederland kampen kommer til å bli uhyre morsom, det at Martin Andresen sier at Norge kan ha en reel sjanse, sier mye om denne mannen.

Lenke til kommentar

Godt jobbet hareide. Bjørn Helge Riise har virkelig prestert i tippeligaen i år. Eller, vent nå litt, har ikke han nettopp kommet tilbake fra skade?

Godt å se at Hareide velger det trygge på venstrekanten. Gamst har vært stabil der. Dessverre stabilt dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg håper Norge blir pisset på i begge disse kampene, dem som i heletatt tror at Norge har en sjans mot disse lagene har ikke sett fotball på lenge. Skottland beit seg godt fast i EM-Kvalikken med sterke prestasjoner mot Frankrike og Italia, har til gode å se Norge dominere i en kvalikk.

Nederland kampen kommer til å bli uhyre morsom, det at Martin Andresen sier at Norge kan ha en reel sjanse, sier mye om denne mannen.

Carew sa i går at han håper på minst fire poeng fra disse to kampene. Først seier mot Skottland og så uavgjort mot Nederland? Det tror jeg også...

Men jeg mener at Norge burde være fornøyde om de får med seg ett poeng på disse kampene. Tror ikke at noen har noen høyere forventninger til dem, atm. :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig at gamst blir tatt ut.

Fyrn har jo et navn. Han blir jo passet på i hver jævla kamp. Det samme med Carew. Det første lag vi spiller mot tenker er, få gamst og carew ut av kampen.

Håper Gamst får tatt ut potensialet sitt i landskamp snart, begynner å bli på tide. Ellers er jeg redd for at nordlenningen vender tilbake til TL

Lenke til kommentar
BH Riise har jo vært jevn hele sesongen, må jo bare bli bra. Jevnt skadet vel og merke, men det har jo lite med saken å gjøre. Så lenge han har vært jevn.

Fantastisk :!:

Shade: Så du gamst forrige landskamp eller? Det hadde vært bedre å IKKE sette innpå noen. Dårligste byttet jeg noensinne har sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hareide må komme med århundrest beste forklaring vis vi får null poeng på de to neste kampene.

O seiere på et år gjør meg fysisk kvalm.

Jeg som håpet på Drillo\Eggen kombo som Landslagsjef,men så fikk vi Åge

Lenke til kommentar

Carew sa i går at han håper på minst fire poeng fra disse to kampene. Først seier mot Skottland og så uavgjort mot Nederland? Det tror jeg også...

Men jeg mener at Norge burde være fornøyde om de får med seg ett poeng på disse kampene. Tror ikke at noen har noen høyere forventninger til dem, atm. :)

1 poeng er ikke godt nok, allerede da kan vi se at våre sjanser for VM er borte. Jeg tror egentlig alle håper på 6 poeng, men i denne sammenhengen blir håpet svekket med prestasjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...