-Gudfaren- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det eneste jeg bekymrer meg for er hvem som skal stå. Hareide har valgt å ta inn 3 keepere, og hadde det vært mitt valg så hadde det blitt Knutsen, men kjenner vi Hareide rett så blir det nok ikke det. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.vgtv.no/?id=18961 hahaha genial parodi Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De snakker så rått i Skottland Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 sjekk bloggen min, her er mine meninger om Norges landslag http://samebrors.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den bloggen der er vel et sammendrag av alle de 35 sidene her. Bare klaging og syting. Men for all del. Hadde jeg heiet på landslaget hadde jeg sikkert gjort det samme. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den bloggen der er vel et sammendrag av alle de 35 sidene her. Bare klaging og syting. Men for all del. Hadde jeg heiet på landslaget hadde jeg sikkert gjort det samme. Heier du ikke på landslaget? Eier du ikke nasjonalfølelse? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Må si det begynner å bli noen år siden landsen klarte å vekke noe særlig med supporter-følelser i meg. De har underprestert så til de grader. De går på hode og ræva ut av denne kvaliken før den har kommet skikkelig i gang. Tipper de står med 1 poeng etter de neste to kampene og da kan NFF bare begynne å finne en ny sjef som kan starte på scratch. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har nasjonalfølelse ja, men tar heller med meg et norsk flagg på Uefa-cup kamp enn en landskamp. Håper Nederland knuser Norge, slik at et fullpakket Ullevaal kan sitte å klø seg i hodet.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 4-4-2: Jon Knudsen - Jon Inge Høiland, Brede Hangeland, Kjetil Wæhler, John Arne Riise - Bjørn Helge Riise, Christian Grindheim, Fredrik Strømstad, Morten Gamst Pedersen - Steffen Iversen, John Carew. Dette skal vist nok være laget som stiller imorgen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bjørn Helge Riise? Jeg håper Norge blir pisset på i begge disse kampene, dem som i heletatt tror at Norge har en sjans mot disse lagene har ikke sett fotball på lenge. Skottland beit seg godt fast i EM-Kvalikken med sterke prestasjoner mot Frankrike og Italia, har til gode å se Norge dominere i en kvalikk. Nederland kampen kommer til å bli uhyre morsom, det at Martin Andresen sier at Norge kan ha en reel sjanse, sier mye om denne mannen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.vgtv.no/?id=18961 hahaha genial parodi Aiai, really nice! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Godt jobbet hareide. Bjørn Helge Riise har virkelig prestert i tippeligaen i år. Eller, vent nå litt, har ikke han nettopp kommet tilbake fra skade? Godt å se at Hareide velger det trygge på venstrekanten. Gamst har vært stabil der. Dessverre stabilt dårlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bjørn Helge Riise? Jeg håper Norge blir pisset på i begge disse kampene, dem som i heletatt tror at Norge har en sjans mot disse lagene har ikke sett fotball på lenge. Skottland beit seg godt fast i EM-Kvalikken med sterke prestasjoner mot Frankrike og Italia, har til gode å se Norge dominere i en kvalikk. Nederland kampen kommer til å bli uhyre morsom, det at Martin Andresen sier at Norge kan ha en reel sjanse, sier mye om denne mannen. Carew sa i går at han håper på minst fire poeng fra disse to kampene. Først seier mot Skottland og så uavgjort mot Nederland? Det tror jeg også... Men jeg mener at Norge burde være fornøyde om de får med seg ett poeng på disse kampene. Tror ikke at noen har noen høyere forventninger til dem, atm. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gamst Pedersen og bjørn helge riise fra start? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHseriøstdethergårtilhelvete... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 BH Riise har jo vært jevn hele sesongen, må jo bare bli bra. Jevnt skadet vel og merke, men det har jo lite med saken å gjøre. Så lenge han har vært jevn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg skjønner egentlig at gamst blir tatt ut. Fyrn har jo et navn. Han blir jo passet på i hver jævla kamp. Det samme med Carew. Det første lag vi spiller mot tenker er, få gamst og carew ut av kampen. Håper Gamst får tatt ut potensialet sitt i landskamp snart, begynner å bli på tide. Ellers er jeg redd for at nordlenningen vender tilbake til TL Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 BH Riise har jo vært jevn hele sesongen, må jo bare bli bra. Jevnt skadet vel og merke, men det har jo lite med saken å gjøre. Så lenge han har vært jevn. Fantastisk :!: Shade: Så du gamst forrige landskamp eller? Det hadde vært bedre å IKKE sette innpå noen. Dårligste byttet jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hareide må komme med århundrest beste forklaring vis vi får null poeng på de to neste kampene. O seiere på et år gjør meg fysisk kvalm. Jeg som håpet på Drillo\Eggen kombo som Landslagsjef,men så fikk vi Åge Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bjørn Helge Riise? Jeg håper Norge blir pisset på i begge disse kampene, dem som i heletatt tror at Norge har en sjans mot disse lagene har ikke sett fotball på lenge. Skottland beit seg godt fast i EM-Kvalikken med sterke prestasjoner mot Frankrike og Italia, har til gode å se Norge dominere i en kvalikk. Nederland kampen kommer til å bli uhyre morsom, det at Martin Andresen sier at Norge kan ha en reel sjanse, sier mye om denne mannen. Carew sa i går at han håper på minst fire poeng fra disse to kampene. Først seier mot Skottland og så uavgjort mot Nederland? Det tror jeg også... Men jeg mener at Norge burde være fornøyde om de får med seg ett poeng på disse kampene. Tror ikke at noen har noen høyere forventninger til dem, atm. 1 poeng er ikke godt nok, allerede da kan vi se at våre sjanser for VM er borte. Jeg tror egentlig alle håper på 6 poeng, men i denne sammenhengen blir håpet svekket med prestasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå