-Gudfaren- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Samma om han ble cupmestre med Odense eller Ålborg vel Så du kommer til å dumpe spykam når de rykker i dass? Hva prøver du å si? Dekke over at du dreit deg ut? Faktum er at han aldri har spilt for Aalborg. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dreit meg ut? Det gikk fort i svingen. Lax man. Jeg har mer kunnskap om norsk fotball enn deg. Du heier jo på spykam og jeg skjønner ikke ossen du da kan si at du ikke bryr deg om adecco fotball. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ham-Kam har en som kan hevde seg på landslaget, men det er først ikke før om noen år!! Og da snakker jeg om Marcus Pedersen som var dum nok til å si nei til Liverpool for to år siden Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dreit meg ut? Det gikk fort i svingen. Lax man. Jeg har mer kunnskap om norsk fotball enn deg. Du heier jo på spykam og jeg skjønner ikke ossen du da kan si at du ikke bryr deg om adecco fotball. Okei, fint at du har mer kunnskaper om meg i Norsk fotball, men ikke veit noe om ditt eget lag eller spillere;) Ja, jeg heier på HamKam. Sist jeg sjekket tabellen så spiller de foreløpig i Tippeligaen, og de skal fortsatt gjøre det helt frem til november. Om det blir noe mer enn det vi tiden vise. Så du burde ikke akkurat åpne kjeften din om dette nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Geir Ludvig bør få sjansem, i alle fall om formen fortsetter i TL neste år. Han er jo helt rå! Eller kanskje vi snakker Myggen da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Geir Ludvig bør få sjansem, i alle fall om formen fortsetter i TL neste år. Han er jo helt rå! Eller kanskje vi snakker Myggen da? second on that, Start har mange gode spillere som vi kan se på landslaget innen 1-2 år!! Kleiven, Børufsen, Khalili, Fevang og M.Hæstad. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pluss Rolf Daniel Vikstøl. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ville heller hatt Myggen på banen enn Andersen, og det sier sitt. Glad for at andresen meldte forfall, han er langt ifra god nok til a-laget Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Geir Ludvig bør få sjansem, i alle fall om formen fortsetter i TL neste år. Han er jo helt rå! Eller kanskje vi snakker Myggen da? second on that, Start har mange gode spillere som vi kan se på landslaget innen 1-2 år!! Kleiven, Børufsen, Khalili, Fevang og M.Hæstad. Både, Kleiven, Fevang, Khalili og M. Hæstad kan vare aktuelle i en evt. landslagstropp til neste år (nå er jo ikke Norge kjente for å satse på unge spillere på landslaget akuratt), men Børufsen er jo egentlig kanskje den best trente spilleren i hele start, men han sliter noe helt vilt med formen. Minner meg mye om Daniel Braaten (har det meste, men får det bare ikke ut). Han kommer nok ikke på landslaget på en god stund fremover (Børufsen). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm... Mjelde forsvinner fra Brann, landslaget neste? Jeg hadde ikke sagt nei til det ihvertfall Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mjelde er ikke riktig for landslaget (enda). Som sagt så er vel Nordlie et ganske godt valg..? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mjelde er ikke riktig for landslaget (enda). Som sagt så er vel Nordlie et ganske godt valg..? Joda, han får jo alltid lag til å prestere over en sesong ihvertfall, så ja til Nordlie i en kvallik Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Semb tar oss til VM, Nordlie vinner det for oss? En ting er sikkert: Vi kommer ikke til VM/EM-sluttspill med Hareide som sjef. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Eller kanskje vi snakker Myggen da? Ahh! Det kan jo ikke bli verre. Vi har ikke vunnet i 08, og Myggen er en av Norgeshistoriens råeste spillere. Myggen på landslaget Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil se Tarik og Iversen sammen på topp. Ser for meg at de utfyller hverandre ganske godt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Om han er i stand til å spille så skal jo han være førstevalg såklart. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Iversen er vel mer usikker enn Carew, men hvis begge to er klare danner de spissparet mot Skottland. Og da spiller Norge 4-4-2, med to kanter og to på midten. Hvis dette blir starter ikke Tettey, men Winsnes og Grindheim på midten. Lurer på om de to har det som skal til for å spille ut et hardtspillende skots lag, men.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Iversen er vel mer usikker enn Carew, men hvis begge to er klare danner de spissparet mot Skottland. Og da spiller Norge 4-4-2, med to kanter og to på midten. Hvis dette blir starter ikke Tettey, men Winsnes og Grindheim på midten. Lurer på om de to har det som skal til for å spille ut et hardtspillende skots lag, men.. Nå er det visst mest spekkulert i at Tettey (av alle i dette landet) erstatter Andresen på hans plass... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Råflott at Gamst er ute av laget hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå