Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dreit meg ut? Det gikk fort i svingen. Lax man. Jeg har mer kunnskap om norsk fotball enn deg.

 

Du heier jo på spykam og jeg skjønner ikke ossen du da kan si at du ikke bryr deg om adecco fotball.

 

Okei, fint at du har mer kunnskaper om meg i Norsk fotball, men ikke veit noe om ditt eget lag eller spillere;) :thumbup:

 

Ja, jeg heier på HamKam. Sist jeg sjekket tabellen så spiller de foreløpig i Tippeligaen, og de skal fortsatt gjøre det helt frem til november. Om det blir noe mer enn det vi tiden vise. Så du burde ikke akkurat åpne kjeften din om dette nå.

Lenke til kommentar
Geir Ludvig bør få sjansem, i alle fall om formen fortsetter i TL neste år. Han er jo helt rå!

 

Eller kanskje vi snakker Myggen da? ;)

 

second on that, Start har mange gode spillere som vi kan se på landslaget innen 1-2 år!! Kleiven, Børufsen, Khalili, Fevang og M.Hæstad.

 

Både, Kleiven, Fevang, Khalili og M. Hæstad kan vare aktuelle i en evt. landslagstropp til neste år (nå er jo ikke Norge kjente for å satse på unge spillere på landslaget akuratt), men Børufsen er jo egentlig kanskje den best trente spilleren i hele start, men han sliter noe helt vilt med formen.

 

Minner meg mye om Daniel Braaten (har det meste, men får det bare ikke ut). Han kommer nok ikke på landslaget på en god stund fremover (Børufsen).

Lenke til kommentar

Iversen er vel mer usikker enn Carew, men hvis begge to er klare danner de spissparet mot Skottland. Og da spiller Norge 4-4-2, med to kanter og to på midten. Hvis dette blir starter ikke Tettey, men Winsnes og Grindheim på midten. Lurer på om de to har det som skal til for å spille ut et hardtspillende skots lag, men..

Lenke til kommentar
Iversen er vel mer usikker enn Carew, men hvis begge to er klare danner de spissparet mot Skottland. Og da spiller Norge 4-4-2, med to kanter og to på midten. Hvis dette blir starter ikke Tettey, men Winsnes og Grindheim på midten. Lurer på om de to har det som skal til for å spille ut et hardtspillende skots lag, men..

Nå er det visst mest spekkulert i at Tettey (av alle i dette landet) erstatter Andresen på hans plass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...