Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verken Carew, Helstad og Høgli var på plass under dagens trening. Er ikke den beste oppladningen Hareide kunne ha tenkt seg. Er enig med Pizzatrance at Hareide skal finne på den unnskyldningen hvis vi ikke greier å ta årets første seier.

 

Rart å tenke på det, egentlig. Vi har ikke vunnet i 2008. :(

Lenke til kommentar

Media har jo så vidt snakket om Henning Hauger, så da er det ikke så rart Hareide tar med han. Hareide avlyder media til de grader.

 

Trond Olsen - Enig

Fevang brothers - Totalt uening

Daniel Berg Hestad - NEI!

 

Kan med andre ord si at dette laget her vil bli gjort til skam. Både Høiland og Hauger er 2 elendige erstattere. Men vi har jo ikke så mange å ta av i dette landet.

Lenke til kommentar

Jepp det er et problem jeg har sett i over ett år nå. Hareide avlyder media og henter ut spillere fra storklubbene. Etter at han Aarøy gjorde EN jævla bra kamp og fikk en haug av media skryt, så vurderte Hareide faktigst å putte han inn. Aarøy er en dårlig spiller.

 

Fevang brothers? Morten Fevang og Geir Ludvig Fevang?

Lenke til kommentar
Nei, veit du hva. Selv om de herjer i Adeccoligaen så betyr ikke det at de er gode nok for A-landslaget. Nivået der er jo like varierende som en berg og dalbane.

 

Morten Fevang var blant TLs beste midtbanespillere i fjor, han holder TL-nivå fortsatt.

 

Jeg synes det blir helt feil å hente opp en spiller ifra Adeccoligaen til Tippeligaen. Har han noen u-landskamper? Ingen erfaring? Hvis han er så godt og var blant de beste midtbanespillerene ifjor, hvorfor var det ingen TL-klubber som hentet han da? Lukter ikke akkurat stjerne.

Lenke til kommentar
Nei, veit du hva. Selv om de herjer i Adeccoligaen så betyr ikke det at de er gode nok for A-landslaget. Nivået der er jo like varierende som en berg og dalbane.

 

Morten Fevang var blant TLs beste midtbanespillere i fjor, han holder TL-nivå fortsatt.

 

Jeg synes det blir helt feil å hente opp en spiller ifra Adeccoligaen til Tippeligaen. Har han noen u-landskamper? Ingen erfaring? Hvis han er så godt og var blant de beste midtbanespillerene ifjor, hvorfor var det ingen TL-klubber som hentet han da? Lukter ikke akkurat stjerne.

 

Eh, fordi han ville være i Odd vel. Enkelt og greit, og Odd skal jo spille TL nå. Så vi får se.

Lenke til kommentar

Ja, da oser det skikkelig starplayer over denne fyren du, foretrekker heller Adeccoligaen fremfor Tippeligaen, haha. Eneste Fevang er god på er å nesten drepe andres fotballkarriere(Se: Bodø/Glimt-kampen)

 

Det at han gjør det bra i årets Adeccoliga kan ikke veies opp mot en plass på landslaget. Det skulle vel bare mangle å være en av de beste på Odd Grenland ifjor, for de var rett og slett tragedie.

Lenke til kommentar
Fevang kommer fra mesterne Ålborg bare p.ga klubbfølelse. Han er for god for Odd, og har scoret fjerd mest på i Adecco'n som midtbanespiller (var lenge toppscorer i adecco'n). Trancyboy, du viser bare at du ikke har peiling på spillere som ikke blir trykt på forsiden av VG.

 

Det vitner vel mer om din kunnskap. Han kom slettes ikke ifra Aalborg men Odense. Dette burde du ha vist. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke følger med på reserveligaen, kanskje ikke så rart når nivået er shite. Kanskje derfor den godeste Fevang dominerer der også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...