Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tarik må vel snart inn på landslaget. Gutten kan faen med miste motivasjon pga dette! Jeg har alltid likt Hareide, men hvis han ikke snart ser å kalle Tarik opp er det noe riv ruskende galt her.

 

Forøvrig så synes jeg at hvis Norge taper de to neste kampene bør Hareide bli sparka og Tom Nordlie bli ansatt som en "nødsløsning" på full tid. Det er det vi trenger. En trener som krever 120% på hver trening. Tom Nordlie trenger ikke mange måneder med hver og en spiller for å danne et bra lag. Han trenger 1 kamp!

Lenke til kommentar

Hareide må da ta med Tarik Elyounoussi snart. Jeg mener at han er bedre enn Moa, men tror begge er gode nok for landslaget. Siden Tarik ikke har spilt en "offisiell" kamp for Norge enda, kan han spille for Marokko. Og så skal Norge angre senere på at han ikke var med i troppen og spilte...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Visst noen kan se formen til Vålerenga og mr. Skeidar, så ser jeg ikke hvordan noen kan klage på uttaket av Solli, som faktisk ikke har vært rævva (bare litt).

Lenke til kommentar

Når Hareide ble landslagstrener sa han selv at han kun ville ta ut spillere som presterte for sine respektive lag. Kan vel ikke akkurat si at Andresen, Hæstad (skadet denne samlingen, så ikke tatt ut), Gamst og BH Riise har prestert over evne i det siste. Greit nok, så har Riise vært skadet lenge, men dette gjør jo uttaket av ham ennå mer tvilsomt. Og det at Andresen har klippekort er for meg rett og slett utrolig fjollete. Spesielt når vi ser på spillerbørsene i TL!

Wæhler ble også tatt ut i troppen denne gang uten at det finnes spesielt mange som forstod det! Nei Hareide bør bare ta hatten sin og gå så fort som overhodet mulig, så kan det jo hende vi kan komme oss til et mesterskap i min levetid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kampen på lørdag(mot skottene) vises på viasat 4.

Som betyr har du ikek dekoder\parabol så får du ikke sett kampen.

 

Er dette i heletatt lov? Var det ikke et krav at det norske folk,skal få se viktige landslag gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...