DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sollied sier han godt vil være landslagstrener i fremtiden! Jeg også kan godt være langslagtrener i framtiden. Men akkurat nå fokuserer jeg på nåtiden. Joda, men det er noe positivt i det. Han er nok en hel god del bedre enn Hareide. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Gjett hvem som scoret nettopp for Heerenveen? Kan gi dere et lite hint: "Er ikke god nok for det norske landslaget." Endret 2. oktober 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Etter å ha sett Solli i dag så tror jeg det er best å trekke tilbake min tidligere uttalelse. Tilbake til gamle synder og enda mer. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tarik scorte 2 forøvrig. Han er ujevn i prestasjonene, noen ganger scorer han to, andre bare en. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tarik må vel snart inn på landslaget. Gutten kan faen med miste motivasjon pga dette! Jeg har alltid likt Hareide, men hvis han ikke snart ser å kalle Tarik opp er det noe riv ruskende galt her. Forøvrig så synes jeg at hvis Norge taper de to neste kampene bør Hareide bli sparka og Tom Nordlie bli ansatt som en "nødsløsning" på full tid. Det er det vi trenger. En trener som krever 120% på hver trening. Tom Nordlie trenger ikke mange måneder med hver og en spiller for å danne et bra lag. Han trenger 1 kamp! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Steffen Iversen er usikker til Skottland-kampen. Da burde det bli rom for Elyounussi i troppen! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Steffen Iversen er usikker til Skottland-kampen. Da burde det bli rom for Elyounussi i troppen! Den sier jeg meg enig i oO Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ja til Tarik! Nei til Hareide! Kanskje dette avgjør om Tarik vil spille i Marokko eller ikke? Idioten Hareide som ikke tar'n ut? Endret 3. oktober 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det som er ille er jo at Tarik er utelatt på bekostning av Huseklepp og MOA. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke fulgt så mye med, men hvis det som du sier er riktig, så har jeg bare enda større grunn til å hate Hareide som den idioten han er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hareide må da ta med Tarik Elyounoussi snart. Jeg mener at han er bedre enn Moa, men tror begge er gode nok for landslaget. Siden Tarik ikke har spilt en "offisiell" kamp for Norge enda, kan han spille for Marokko. Og så skal Norge angre senere på at han ikke var med i troppen og spilte... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tarik scorte 2 forøvrig. Han er ujevn i prestasjonene, noen ganger scorer han to, andre bare en. Hahahaha. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tarik blir med likevel.. Bra Hareide ikke viser seg som en sta geit, men tar med Elyounussi nå når han scorer mål i hver eneste kamp! Tror han vet at han letter mange tunge sinn med denne avgjørelsen. Dette har unggutten fortjent! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Visst noen kan se formen til Vålerenga og mr. Skeidar, så ser jeg ikke hvordan noen kan klage på uttaket av Solli, som faktisk ikke har vært rævva (bare litt). Lenke til kommentar
Tjodolfi Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når Hareide ble landslagstrener sa han selv at han kun ville ta ut spillere som presterte for sine respektive lag. Kan vel ikke akkurat si at Andresen, Hæstad (skadet denne samlingen, så ikke tatt ut), Gamst og BH Riise har prestert over evne i det siste. Greit nok, så har Riise vært skadet lenge, men dette gjør jo uttaket av ham ennå mer tvilsomt. Og det at Andresen har klippekort er for meg rett og slett utrolig fjollete. Spesielt når vi ser på spillerbørsene i TL! Wæhler ble også tatt ut i troppen denne gang uten at det finnes spesielt mange som forstod det! Nei Hareide bør bare ta hatten sin og gå så fort som overhodet mulig, så kan det jo hende vi kan komme oss til et mesterskap i min levetid. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da er Tettey kalt opp til landslaget og. Men det skal bli artig å se hvem som starter. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tettey burde ha vært med ifra første uttaket, men jeg er glad han er med nå. Hareide sa jo allerede fra første minutt som landslagstrener at han skulle bygge opp landslaget rundt unge spillere, men har enda til gode å se det, når martin andresen pryder midtbane-rollen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var jaggu på tide at norges desidert beste defensive midtbanespiller fikk en plass på landslaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kampen på lørdag(mot skottene) vises på viasat 4. Som betyr har du ikek dekoder\parabol så får du ikke sett kampen. Er dette i heletatt lov? Var det ikke et krav at det norske folk,skal få se viktige landslag gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå