Tåkefyrste Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september 1 skudd mot, 1 mål. Norge på sitt beste. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) Hva faen er det Norge driver med? Dette gjør vondt å se på.. ubesluttsomme og tekniske feil rund baut. Endret 9. september av Auto Asmodeus Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Må hvertfall få inn en trener som kan noe om forsvarsspill og struktur bakover. Kaos hver gang motstander nærmer seg 16-meteren. Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Uavgjort mot Østerrike er et bra resultat Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Det er ikke Spania eller Frankrike. De er nr. 22 på rankingen. Man må vinne mot de OK lagene hjemme for å havne i mesterskap. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Neida, men handler om hva som skal til og det er tellende kamper som indirekte kan føre oss til mesterskap. Vi kan ikke være fornøyd med uavgjort mot Østerrike hjemme eller uavgjort mot Kazakhstan borte. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Jeg fatter ikke hvor vanskelig det skal være å treffe Haaland med noen pasninger. Vi har verdens beste spiss men han har ikke fått 1 eneste ball å jobbe med. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) Er Ullevaal en kirkegård? Sku ikke tro det var fullt hus. Blir Ødegaard skadet i denne søppelkampen rett før vi har ett heftig kampprogram så er det toppen av elendighet. Endret 9. september av ChopperRead Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) Ødegaard fort ute i 1-2 måneder med et solid overtråkk. Får håpe ingenting er røket, men det så ikke godt ut! Endret 9. september av RookieNO Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Der ja, gi den mannen en målsjanse. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Thorsby og Nusa var gode. Sørloth og selv om han var ute av posisjon. Haaland scorer på den ene gangen han får ballen. Ellers var ikke dette mye å skryte av, selv om østerrike er et bra lag. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) Ganske god kamp. Før skaden er det beste jeg har sett av Norge under Solbakken. Gode bytter. Bortsett fra de siste tjue av første omgang ble Østerrike fullstendig nøytralisert. Men fremdeles mye å gå på. Det viktigste her er likevel det psykologiske. Endret 9. september av VifteKopp Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) Godt med seier, en av våre bedre kamper på lenge Haaland burde fått mer sjanser, utrolig man ikke klarer å gi han mer å jobbe med på de to kampene her. 32 mål på 34 kamper for Erling, altså omtrent samme målsnitt som i Bundesliga og Premier League. Endret 9. september av kilik Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Etter 2 gode kamper så er gamle Norge tilbake med ræva forsvar, skjønner ikke åssen han Hanche Olsen kan spille for et Bundesliga lag. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Hvorfor Solbakken ikke tok ut Olsen skjønner jeg ikke, han har vist gang på gang at han ikke holder nivået. Den straffen er noe av det rareste jeg har sett. 4-1, pinlig. Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Sånn er det når vi gir fuckings benkslitere i Ligue 1 og Bundesliga landslagsplass. Gi meg heller noen som spiller fast i eliteserien da i det minste, som har det minste av vilje til å antyde en innsats, det er så jævlig dumt. Skammer meg over den hypen Slovenia brakte, jævla søppel som vanlig. Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober (endret) "Reality-checken i Linz" Alsaker: "Åååååååååååh" Endret 13. oktober av Folkflesk Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Hjelper ikke å ha verdens beste angripere på papiret når resten av laget er ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå