Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mye rart i dette uttaket ja. Mistenker at det blir et av Hareides siste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg savner spillere som Demidov, Ødegaard, Tettey, Tarik. Også syns jeg Danielsen skulle fått en sjangs, han har jo vært helt rå i det siste. Mye som er uforståelig her. Skjønner ikke bæret av Wæhler? Andresen? Solli? Kjenner jeg Åge rett, blir andresen brukt, iversen blir brukt. Fyren har total mangel på kompetanse virker det som. Huseklepp blir sikkert brukt som spiss også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Solli har nå vært meget solid for Brann i en god del kamper nå. Treffer til og med med pasningene og har vært en viktig brikke for at Brann er kommet i form. Veldig solid defensivt i tillegg. Sett bort fra en hårreisene dårlig vårsesong så har han vært en av Norges beste kantspillere de siste par årene (kanskje tippeligaens beste norske på den siden i fjor, og det ser ut som om han har funnet den formen igjen). Jeg var en hard kritiker av Solli tidligere i år, men nå som han har stokket bena sine så har jeg ikke noe problem med å se han i troppen. Huseklepp var en selvfølge, slik han har spilt Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette er ikke bra Dette er vel ikke mulig? Tarik har allerede spilt en offisiell kamp for Norge, da kan ikke han spille for et annet landslag. Det skal vi være veldig glade for. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Han kan få dispensasjon, forøvrig er dette dårlig fra Hareide, men forventet Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Han kan få dispensasjon, forøvrig er dette dårlig fra Hareide, men forventet Må dette virkelig skje for at Hareide pakker sakene sammen? Hvis Norge mister Tarik til fordel for Marokko, ja da kan vi likesågodt legge hele landslaget på hylla og satse på samelandslaget i stedet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hey,samelandslaget har i det minste noe å vise til Er veldig synd om Tarik velger Marokko men vil ikke si han er så utrolig spesiell som du skal ha det til. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hey,samelandslaget har i det minste noe å vise til Er veldig synd om Tarik velger Marokko men vil ikke si han er så utrolig spesiell som du skal ha det til. Utrolig spesiell? Vel, vil vel si at han er et av de største spisstalentene vi har om dagen. Hvis vi skal kaste han til Marokko, så driter vi oss regelrett ut. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vel,når du sier vi like gjerne kan legge ned landslaget om vi mister han håper jeg da du ser han som spesiell. Så klart han er en av de mest lovende vi har nå,men kan ikke akkurat klandre han om han vurderer tilbudet når han ikke får noen støtte av Hareide. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei, for all del ikke. Skjønner fyren jævlig godt jeg, hvis han nå velger Marokko. Hadde blitt jævlig oppgitt selv når man presterer på et så høyt nivå, men blir ikke tatt ut. Når jeg mener legge ned hele landslaget, så er det selvfølgelig støtteapperatet jeg mener. Noe som burde ha vært pakket for lenge siden, men nok om det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har sett for meg fremtidens landslag med Tarik og Huseklepp. Bare de to (om de når et høyt stabilt nivå) vil alene kunne produsere mer underholdning på banen enn de mer trauste spillerne som har vært å finne siden Myggen, Bohinen og Flonaldo. Det har vært traust de siste årene. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hadde det vært noe som het 2'er fotball så kunne dette så absoulutt ha skjedd, men da må resten av laget være på høyde også. Alle veit at Norge er gode offensive, men er helt elendig defensivt. Endret 2. oktober 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva har Martin Andresen gjort på en fotball bane i år? Jo det skal jeg fortelle dere. Han har: 1. Gjort at landslaget har en pasnings-feil prosent på 99% 2. Stoppet opp alle kontringsmuligheter landslaget får i løpet av en kamp 3. Kjeftet på alle andre enn seg selv 4. Stått stille på midtbanen i 90 minutter og pønsket ut hvordan han kan selge flere stoler på Skeidar. 5. Skuddene hans har truffet kjeften på supporterne bak mål flere ganger enn mål Og så avslutter jeg med ett lite dikt: Tenk å ta ut Andresen. Jeg tror Hareide er forelska, kall det en fadese, men fortsatt en sannsynlig hypotese. Tenker ikke klart, ja det er Åge i sitt ess. Sprer kvalme som ugress, eier ikke sjarm - lite karismatisk og lukter som en endetarm. Kode rød - drakta blør, ring alarmen - Hareide kan minne mest om sur nedbør. Minimal autoritet, ja nesten som en bussjåfør. Hareide ta din caps å stikk, hvis du ikke tar oss til VM skal du få lov til å kysse min ..... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vålerengen ble jo "anmeldt" til forbrukerombudet for sin "best i byen"-slagord. Til tross for at de langt ifra er best i byen. Kommentaren til Avdelingsdirektøren er på sin plass - Går på følelser Men hva mener så Forbrukerombudet om saken? Avdelingsdirektør Gry Nergård i Forbrukerombudet sier til iOslo.no at alt man sier i markedsføringen skal være sant. Hvis man sier at man er billigst, skal man kunne dokumentere det. - Dersom man sier at man er best, er det i utgangspunktet samme prinsipp. Men best kan bety mye. Hvis det er best smak, for eksempel, vil det være vanskelig å dokumentere. «Den aller beste sjokoladen» lar vi passere, fordi det dreier seg om smak og behag mer enn en objektiv sannhet, sier hun. På samme måte vurderes fotballag, ifølge avdelingsdirektøren. Årsaken til dette er at det går mer på klubbfølelse og tilhørighet enn på tabellplassering. - Ingen banker RBK er en sannhet for meg som heier på Rosenborg, selv om jeg nå bor i Stabæks nedslagsfelt og de dessverre banker RBK stadig vekk, sier hun, og påpeker at det handler om tro, håp og kjærlighet og ikke villedning. Men: - «Vi gir alt, alt for Norge» vil vi imidlertid nedlegge forbud mot snart hvis spillerne på landslaget snart ikke gjør nettopp det, avslutter Nergård. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hadde det vært noe som het 2'er fotball så kunne dette så absoulutt ha skjedd, men da må resten av laget være på høyde også. Alle veit at Norge er gode offensive, men er helt elendig defensivt. Norge er vel i realiteten hverken gode offensivt eller defensivt, skal vi være ærlige her. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hadde det vært noe som het 2'er fotball så kunne dette så absoulutt ha skjedd, men da må resten av laget være på høyde også. Alle veit at Norge er gode offensive, men er helt elendig defensivt. Norge er vel i realiteten hverken gode offensivt eller defensivt, skal vi være ærlige her. jepp, nivåmessig vil jeg heller si vi er bedre defensivt enn offensivt. Syntes forøvrig Norge har mange talenter på gang i Tarik (kan mistes til Marokko :s) Forren, Huseklepp (kanskje ikke talent lenger), Nordtveit (kanskje det største) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sollied sier han godt vil være landslagstrener i fremtiden! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 jepp, nivåmessig vil jeg heller si vi er bedre defensivt enn offensivt. Nææh, vil jeg ikke si. Carew og Helstad er på papiret et godt spisspar, og vår sterkeste lagdel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sollied sier han godt vil være landslagstrener i fremtiden! Jeg også kan godt være langslagtrener i framtiden. Men akkurat nå fokuserer jeg på nåtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå