Maynard James Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Uenig. Jeg er sikker på at Myggen enda har bedre teknikk enn huseklepp! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Myggen har aldri hatt så god teknikk og ei heller aldri vært så hurtig til å kunne benytte det på større flater. Men lille Myggen var rå på mindre flater og hadde et overblikk og en pasningsfot vi sårt hadde trengt sentralt på midtbanen vår. Sett bort fra kreativiteten, som de har til felles, så er de veldig ulike spillere. Huseklepp er som en hurtigere (men kortere) T.A. Flo, med bedre pasningsfot men dårligere avslutninger Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det har jeg sagt i et halvt år nå, Knudsen er aldri skaldet og er habil keeper. Jarstein, Opdal, Myhre, Rønningen, Johnsen. Konklusjon: Ja, Knudsens tur. Knudsen hadde vel tre tabber i samme kamp da Stabæk ble knust av Tromsø tidligere i sommer? Han tålte ikke å bli hypet før kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan godt hende (les. har ikke peiling), men utenom den kampen så har han jo vært bunnsolid. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Riktig. Du kan ikke basere landslag uttaket nå på en kamp som ble spilt tidligere i sommer. Nå er det knudsen sin tur =) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så lenge Jørn Jamtfall er keepertrener for landslaget, så er det ingen håp. Hva styret tenkte på når de ansatte han, er vanskelig å si. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da er troppen klar: Keepere: Jon Knudsen Rune Jarstein Espen Johnsen Forsvarsspillere: Brede Hangeland John Arne Riise Tom Høgli Morten M. Skjønsberg Atle Roar Håland Kjetil Wæhler Midtbanespillere: Martin Andresen Fredrik Winsnes Fredrik Strømstad Christian Grindheim Per Ciljan Skjelbred Morten Gamst Pedersen Bjørn Helge Riise Erik Huseklepp Jan Gunnar Solli Spisser: John Carew Steffen Iversen Thorstein Helstad Mohammed Abdellaoue Daniel Braaten Savner to spillere: Tettey og Elyounussi for Solli og Gamst/Grindheim. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Knudsen (stabil, få tabber) Høgli(har ikke akkurat noe luksus problem her...)-Hangeland (norges klart beste med reginiussen ute)-Skjønsberg (imponert for Stabæk over lang tid nå)-Riise(Vanligvis stabil) Solli (God forståelse, bra fart)Strømstad (imponerer i Le Mans)-Skjelbred (Driver spillet fremover, god pasningsfot)-Huseklepp(Enorme individuelle ferdigheter, et helvette å spille mot) Carew (Alltid farlig foran mål, vanskelig å forsvare seg mot, toppsocrer i PL! Bra oppspillspunkt)-Helstad(formspiller, kan starte bak ryggen på Carew, flink til å time løpene) Mitt lag dette, noen innvendinger ? Endret 30. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om Martin Andresen starter mot Skottland må jeg le. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om Martin Andresen starter mot Skottland må jeg le. Andresen kommer til å starte for landslaget til den dagen han ligger innsurra i en respirator med tredjegradsforbrenning og begge beina i gips. Ellerså kan det bare hende at Hareida har krita 20-30k på Skeidar gjennom Martin og at de har ingått en renteavtale i form av spilletid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hareide må faen meg være hjernedød. Hvor i helvete er Tarik? Det er faen ikke mulig, din dumme ape. 3 mål på 4 kamper i Nederland nå. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bjørn Helge Riise??? Mannen har jo vært skadet i hele år. Fy faen Hareide. Håper Norge taper begge kampene, slik at dette blir ditt siste laguttak for Norge. Gamsten har fortsatt klippekortet i orden, nei og nei. Jeg gremmes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mitt lag dette, noen innvendinger ? Jeg synes midtbanen din blir noe lett. Det er hårreisende at Hareide ikke har tatt ut Tettey i troppen. Han er Tippeligaens beste defensive midtbanespiller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Savner Tarik og er skeptisk til Andresen og M.G. Pedersen. Sistnevnte er veldig god i PL (dog ikke oppdatert i år på hvordan han gjør det), men spiller ikke bra på landslaget. Kjekt med Huseklepp, på tide med en kreativ teknikker på landslaget igjen. Teknikk som overgår selv hva Flonaldo fikk til i sin beste tid og er en ypperlig tilrettelegger. Ikke overraskende at han er i troppen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jepp. Gjør du det bra i et par kamper er du sikret et par kamper på landslaget. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Savner Tarik og er skeptisk til Andresen og M.G. Pedersen. Sistnevnte er veldig god i PL (dog ikke oppdatert i år på hvordan han gjør det), men spiller ikke bra på landslaget. Gamsten var god i sin første sesong i B'burn, men siden har det stoppet opp. Var høyst middelmådig i fjor og har vært dirkekte dårlig de første kampene så langt i år. Ganske sikker på at han blir sendt hjem til Norge iløpet av noen få år. Har ingenting på landslaget å gjøre atm. Samme gjelder Martin Andresen som jo må være bestekompisen til Hareide. Flaut å være norsk i fotball sammenheng. Hadde det ikke vært for Drillo-tida hadde vi vært på høyde med lag som Island på Fifa rankinga. Nå ligger vi alt for høyt egentlig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå må vi ikke selge skinnet før bjørnen er skutt. Det er fortsatt mulig for Hareide å ta ut et greit lag med spillerne han har tatt ut. Tipper vi starter med Jarstein i mål, som ikke kan kaste seg til høyre (han har jo ingen spenst på den foten når han er skadet..) Forsvaret er vel relativt sikkert uansett hva han setter innpå. Midtbanen kommer han til å ødelegge med Andresen og Gamsten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg synes at Gashi bør få prøve seg snart igjen Han har gjort det bra i fredrikstad over lengere tid nå Lenke til kommentar
mopani Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bjørn Helge Riise??? Mannen har jo vært skadet i hele år. Fy faen Hareide. Håper Norge taper begge kampene, slik at dette blir ditt siste laguttak for Norge. Gamsten har fortsatt klippekortet i orden, nei og nei. Jeg gremmes. Helt enig!! Hva f*** tenker Hareide på? Bjørn helge Riise har jo nesten ikke spilt fotball i år! Kvalmt! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er vel fordi John Arne må ha en romkamerat. Ingen annen vil dele rom med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå