skaftetryne32 Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 Delvis skrev (1 time siden): Kan du si noe mer om hva du snakker om? Har det skjedd noe? Indikerer at vi har 2 verdensklasse spillere, å 9 nisser med huet i ræva, min tolkning, ikke nødvendigvis min mening altså. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2023 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Ja det var ikke deg jeg spurte 😉 Men til deg om det: Du vil altså kalle spillere som Aursnes, Nusa, Holmgren, Ryerson; Sørloth, Østigård.. for "nisser med huet i ræva" som fotballspillere ? Deg eller andre som eventuelt mener det, vil jeg påstå har fulgt dårlig med. Endret 7. september 2023 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Hvorfor spiller Ajer på høyre back? Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Der satt den! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Nusa imponerer Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Skulle bare vært best fra høyrekanten. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Er tross alt bare Georgia, men forsvaret sovner igjen på slutten 🙄 Skal mye til for at dette laget slår Spania og Skottland. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Drøyt at de likevel klarer å gjøre det spennende på slutten der. Merkelig spill også når de først slipper inn, står halvhøyt, og gir de enda en mulighet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Norge må jobbe med å være mer kyniske. Fy fader som de slipper inn mål og kløner det til for seg selv på tampen av kamper de skal kontrollere inn. Men Nusa 😍😍😍 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Nusa var bra, men med den tendensen vi har til å sovne de 10 siste minuttene har vi ikke sjanse mot bedre lag. Tror Nusa gjorde klokt i å si nei til Chelsea. Endret 12. september 2023 av Reg2000 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Vi kommer ingen vei med Solbakken ved roret. Byttene og in-game management er konstant helt natta. Usaklig at han fikk ny kontrakt i sommer uten noen resultater å vise til. 1 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Latias skrev (52 minutter siden): Vi kommer ingen vei med Solbakken ved roret. Byttene og in-game management er konstant helt natta. Usaklig at han fikk ny kontrakt i sommer uten noen resultater å vise til. Hvem skulle vært trener? 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Vi mangler intensitet på midtbanen. Tendensen er at når vi bytter ut trusler på topp mot slutten av kampene, mister vi helt evnen til å presse høyt eller halvhøyt i banen. Nå var ingen av de med, men det å kunne sette inn spillertyper med futt i beina som Thorsby eller Thorstvedt vil gi oss bedre evne til å opprettholde intensiteten på slutten av kampene. Det holder ikke at bare Ødegaard er den som orker når det bikker 75 min. Endret 13. september 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Vi har en spennende angrepsrekke, men Norge kommer aldri til noe mesterskap med det forsvaret og keeper. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) ..skjønt nevnte keeper skal ha æren for at det ble tre poeng i går. Siste skuddet på ballen så jeg inne - var et skikkelig tigersprang! Endret 13. september 2023 av Retroman 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Retroman skrev (5 timer siden): ..skjønt nevnte keeper skal ha æren for at det ble tre poeng i går. Siste skuddet på ballen så jeg inne - var et skikkelig tigersprang! Hvis Nyland faktisk får spilletid og kommer i form i Sevila, så kan det bli bra. hocanee skrev (6 timer siden): Vi har en spennende angrepsrekke, men Norge kommer aldri til noe mesterskap med det forsvaret og keeper. Men forvaret vårt er helt klart en svak del. Synd men sant. Nå var Ryerson småskadet og Holmgren ikke i form pga overgang til ny fotballkultur. Hanche var vel også ute? Med han tilbake, Daland et hakk bedre, spilletid på Østigård og Ajer, så er det brukende. Men vi får håpe noen flere melder seg på. Og vi har blitt litt for avhengige av at Strandberg fungerer. Håper noen flere slår til, og det hadde vært fint å fått Glesnes til en bra Europeisk klubb, og at Hjelde får spille fast som stopper. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2023 Del Skrevet 13. september 2023 Delvis skrev (46 minutter siden): det hadde vært fint å fått Glesnes til en bra Europeisk klubb Jeg syns det er helt tullete at Glesnes ikke får sjansen. En av de beste midtstopperne i MLS i flere år. Sies at det er grunnet lang reisevei? Bullshit, det er et elendig argument. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2023 Del Skrevet 3. oktober 2023 Da er troppen for EM kvalik mot Kypros og Spania tatt ut. Oscar Bobb ble tatt ut. Landslagstroppen Keepere: Mathias Dyngeland (Brann), Ørjan Håskjold Nyland (Sevilla), Egil Selvik (Haugesund) Forsvar: Kristoffer Vassbakk Ajer (Brentford), Fredrik Bjørkan (Bodø/Glimt), Birger Meling (FC København), Stian Gregersen (Bordeaux) Marcus Holmgren Pedersen (Sassuolo), Julian Ryerson (Dortmund), Stefan Strandberg (Vålerenga), Leo Skiri Østigård (Napoli). Midtbane: Fredrik Aursnes (Benfica), Patrick Berg (Bodø/Glimt), Sander Berge (Burnley), Morten Thorsby (Genoa), Antonio Nusa (Club Brugge), Osame Sahraoui (Heerenveen), Oscar Bobb (Manchester City), Kristian Thorstvedt (Sassuolo), Ola Solbakken (Roma), Hugo Vetlesen (Club Brugge), Martin Ødegaard (Arsenal). Angrep: Bård Finne (Brann), Erling Braut Haaland (Manchester City), Jørgen Strand Larsen (Celta Vigo), Alexander Sørloth (Villarreal). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå