CCola Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men Hangeland, vår store kaptein, han gjør nemlig aldri aldri feil.... Så derfor tar vi han som forsøkte å dekke opp for hangelands feil men kom for seint... Ikke sant! Reginussen er god, og skal på papiret være perfekt sammen med Hangeland i forsvaret. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg mener at Reginussen mangler internasjonalt forståelse. Han bør nok være i TL noen år til, ellers går det mot en mørk tid på benken. Bare se på Daniel Braathen og Doffen. Flopper i utlandet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Braathen gjør det bra for Toulouse, og Reginiussen er linket med Blackburn Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg mener Bolton, der gjorde han det ikke bra. Hvis han gjør det så bra, hvorfor var ikke han i landslagstroppen da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi Helstad, Iversen, Nevland og Carew gjør det bedre for tida enn Braaten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg mener Bolton, der gjorde han det ikke bra. Hvis han gjør det så bra, hvorfor var ikke han i landslagstroppen da? fordi at Åge Hareide tror at Norsk Tippeliga er bedre enn andre ligaer, alt som er bedre enn Tippeligaen er Premier League i hans øyne... Se på Nevland, han var ikke i landslaget før han ble klar for Fulham, direkte teit av Hareide å undervurdere Nederland Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi Helstad, Iversen, Nevland og Carew gjør det bedre for tida enn Braaten Hvordan kan Nevland prestere bedre hvis han sliter benken? Den skjønte jeg ikke. Men jeg finner ikke noe info om at Braaten gjør det noe bra i Frankrike, har du en link til det eller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei men i forhold til den tida han spilte i Bolton er han så og si fast i første elveren Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, har du link på dette eller? For jeg har ikke sett noe til det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hmm, finner ikke noe info om at braathen har spilt en kamp en gang jeg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.tfc.info/fr/Pros/205002/Equipe/1758/Braaten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Se så sterk han er Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Der ja! Han spiller da ihvertall mer enn Nevland. Men spiller ikke Braaten på midtbanen? Se så sterk han er Haha, sliter med 10KG. Tror "profflivet" i Bolton handlet mer om Fish and Chips og Hamburgere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 På bildene av han, så ser det faktisk ut som om han blir slankere Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Haha, sliter med 10KG. Tror "profflivet" i Bolton handlet mer om Fish and Chips og Hamburgere. Forklar meg hvordan det er 10 kg. Og for alt vi vet kan han være igang med den fjortende serien, eller har en rolig økt. Teit å disse han pga et bilde. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mener det står 5 KG på hver ring. Ser ut som et pressefoto, hvem trener i drakten? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bare stanga veier iallefall 10 kg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bare stanga veier iallefall 10 kg... Er nok 20 kg. 30 kg militærpress er ganske hardt for min del, hvertfall når jeg kjører mange reps og serier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva er mange reps? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det ser forøvrig ikke ut som han sliter. Eller har Pizzatrance aldri trent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå