Mchansern Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Synes uttaket er helt greit, om enn noe kjedelig. Håper Dio og King starter sammen på topp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Savner Midtsjø. Det er hard kamp om midtbaneplasser, begynner å bli flere kompetente der. Så spørsmålet er hvem han skulle erstattet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Det er hard kamp om midtbaneplasser, begynner å bli flere kompetente der. Så spørsmålet er hvem han skulle erstattet. Samuelsen. Liker han og, men kan ikke si meg enig i at han fortjener plassen mer enn Fredrik. Så kan man diskutere om at de er ulike spillertyper og ditt og datt, men jeg tror en Midtsjø som er blant RBKs beste spillere igjen denne sesongen, kan utrette mer på landslaget enn Martin Samuelsen. Endret 22. august 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Ut med Søderlund, inn med Sørloth som faktisk imponerte på forrige samling.EDIT: Savner også Moi som har herjet for Basel etter han har dratt dit. Endret 23. august 2016 av Sameboe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Svenskene syns det er rart at ikke Eikrem kom med i troppen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/berisha-broedrene-velger-hvert-sitt-landslag/a/23775977/ Good riddance! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/berisha-broedrene-velger-hvert-sitt-landslag/a/23775977/ Good riddance! Kan ikke se at han har vært så dårlig spiller, men.. Og så trodde jeg han har jo spilt i noen landskamper(altså tellende) går det an å snu da da? Fant utav det: Kossove er ny nasjon i Fifa systemet, derfor gikk det an. -------------------- Spent på erstatter. Eikrem da kanskje Endret 25. august 2016 av Delvis Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Går ikke på det at han er dårlig, men et landslag er litt annerledes enn klubblag. Føler du deg som mer la oss si albansk enn norsk, ja, da bør du jo faktisk ikke representere Norge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Går ikke på det at han er dårlig, men et landslag er litt annerledes enn klubblag. Føler du deg som mer la oss si albansk enn norsk, ja, da bør du jo faktisk ikke representere Norge. Det er litt utrolig, med tanke på at han ble født i Sverige og vokste opp i Egersund. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Helland skadet i Eurokampen som pågår. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ghayas Zahid burde vel ikke være langt unna plass etter hans form for tiden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Full runde i både tippeliga, PL osv denne hellga også? Trodde man skulle ta landskampfri nå. neivel.Da antar jeg at vi får de fleste av de viktigste spillerne såpass skadet at de må stå over. Vil være typisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Neste helg det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Privatkamper uti uka, men ok. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Da kom melding om første skade og forfall: Forren. Ingen krise det tror jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Norway once beat the best teams in world football. How did it come to this? Spot on. Endret 12. oktober 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Hadde en drømme i natt at San Marino slo Norge og at alle bare lo. Våknet og skjønte at det bare var en drøm var faktisk et lite nederlag Endret 13. oktober 2016 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Tufteputten Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Norge gjør mye jeg er stolt over. Resultatene det norske landslaget har gjort de siste årene er dessverre ikke noe av det. Jeg er en som følger lite med, noe fordi tilliten og spenningen med å se de spille og forvente god fotball ikke er tilstedte etter så mange feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå