Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Med den troppen håper jeg vi får se en slags 4-4-2.

 

Nyland

Omar - Nordtveit - Forren - Linnes

Ødegaard - Per Ciljan - Johansen - Dæhli

King - Nielsen/Tarik

 

To spisser hadde vært konge i alle fall. Håper egentlig ikke vi får se Tarik, men jeg tror han kommer til å spille uansett.

 

King er skadet og ikke med. Er visst han Søderlund er ment å erstatte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Med den troppen håper jeg vi får se en slags 4-4-2.

 

Nyland

Omar - Nordtveit - Forren - Linnes

Ødegaard - Per Ciljan - Johansen - Dæhli

King - Nielsen/Tarik

 

To spisser hadde vært konge i alle fall. Håper egentlig ikke vi får se Tarik, men jeg tror han kommer til å spille uansett.

 

King er skadet og ikke med. Er visst han Søderlund er ment å erstatte.

 

 

Haha, her tar jeg utgangspunkt i troppen for å lage start XI, så ser jeg ikke gjennom troppen en gang.. :p Blir vel Nielsen og Tarik, om det blir et tospann på topp, da.

Lenke til kommentar

Forøvrig rart at Søderlund får sjansen. Er mange andre jeg ville hatt foran han.

 

Mulig det, men argumentet hos DB at vi heller burde tatt ut Frode Johnsen er fullstendig beyond me. Søderlund har 13 mål på 22 kamper i Tippeligaen, og er betydelig yngre og bedre med ball i bena enn Frode Johnsen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ganske dramatisk sak dette når jeg ser på det, under oppseiling:

Vinner Dilling rettssaken, må Høgmo gå av

 

Her ser det ut som Høgmo er i ferd med å rote det til for seg. Det ser også ut som støtteapparat, tidligere spillere osv er på Dillings side i denne saken. Det er ganske alvorlig. Høgmo snusket seg til også i starten syns jeg, da han var med å legge føringer for at Drillo "ønsket" å gå av.

Kanskje det er best Dilling vinner og vi får en opprydning først som sist.

Lenke til kommentar

Hvilken opprydding? Alternativet om Dilling vinner rettsaken er vel at det ikke blir noen opprydding, men man fortsetter med gutteklubben grei.

Jeg er ingen stor Høgmo fan, men at han strammer og rydder opp litt i personellet rundt landslaget var på høy tid, og spør du meg er det tull at en som Dilling skal kunne kreve å jobbe og sove hvor han vil i en slik type jobb.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hvilken opprydding? Alternativet om Dilling vinner rettsaken er vel at det ikke blir noen opprydding, men man fortsetter med gutteklubben grei.

Jeg er ingen stor Høgmo fan, men at han strammer og rydder opp litt i personellet rundt landslaget var på høy tid, og spør du meg er det tull at en som Dilling skal kunne kreve å jobbe og sove hvor han vil i en slik type jobb.

Vanskelig å være uenig. Helt enig med Høgmo at utskiftninger er helt normalt når nytt apparat ansettes. Kan love dere at hvis f.eks Capello hadde blitt ansatt, så hadde hele støtteapparatet rundt Norge blitt skiftet ut for å passe hans bilde av hvordan ting burde være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde dette vært noe som gjaldt alle i og rundt landslaget og Høgmo rokket ved det kan jeg skjønne argumentet om harmoni osv.

Men her er det snakk om en som nekter å innrette seg etter alle de andre, og som står på at han vil gjøre tingene slik han alltid har gjort det. Da er det han slik jeg ser det som ødelegger harmonien, ikke Høgmo.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...