eveant Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Hva tror folk om Italiakampen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Ryker vel på en smell som vanlig. Tipper vi typer 1-0 eller 2-1. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Et svakt Italia er fortsatt mye sterkere enn oss. Vi taper 2-0 eller 3-0, og skaper ingenting farlig... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Får vi skikk på forsvaret, tror jeg poeng mot Italia er godt mulig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Tror et stappfullt Ullevaal gir en bra effekt, forhåpentligvis støtter hele publikum Norge gjennom kampen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Er kampen utsolgt? Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde det var privatlandskamp, men jammen meg er det ikke kvalikkamp. Da kan jeg faktisk glede meg. E: den spilles neste uke ja. I morgen er det privatlandskamp mot England. Bare surr her. Endret 2. september 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Hvor sendes Englandkampen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Viasat-nettverket har rettighetene, men hvilken kanal vet jeg ikke. Edit: Viasat fotball. Endret 2. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Sendes gratis på Viaplay 1 Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 3. september 2014 Rapporter Del Skrevet 3. september 2014 Syntes Norge spilte greit, men Kjetil Rekdal var da meget kritisk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Husk U-landskamp Norge - Portugal i dag kl 19.00. Med Thomas Ødegaard. Sendes på MAX. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Martin* Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Fiiii faan så god Martin Ødegaard er. Det kan umulig være mange 15-åringer som er bedre enn han. Om han er mentalt forberedt har han absolutt noe å gjøre på A-landslaget. Og så må han komme seg til Liverpool asap. http://www.vgtv.no/#!/video/100702/se-fantastiske-oedegaard-mot-portugisiske-stjerner Endret 4. september 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Faktisk helt vilt hvor god han er. Er bare å få han opp på landsen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Han er mentalt forberedt. Det er bare alle rundt som skal ha det til at han ikke er det. Sannheten er at det er disse som ikke er mentalt forberedt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Var på vei til å poste den videoen av Ødegaard selv, er helt fantastisk å se på. Hadde han spilt sammen med et tilsvarende stortalent på topp, så hadde det der blitt endel mål til Norge. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Ødegaard og Dæhli om noen år kan faktisk bli morro det. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Wikheim imponerte også i går syns jeg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Han er mentalt forberedt. Det er bare alle rundt som skal ha det til at han ikke er det. Sannheten er at det er disse som ikke er mentalt forberedt. Lol. Hva vet DU om hvordan en 15 år gammel gutt er mentalt, en person du aldri har møtt. Det kan hende han er klar, det kan hende han ikke er klar. Det eneste som er sikkert er at folk som oss som hverken har omgang med kretsen rundt han eller han selv ikke har noe som helst peiling på hva han føler. Vi kan bare spekulere med utgangspunkt i hvordan han takler oppmerksomheten og lignende. Og angående det sistnevnte synes jeg Strømsgodset og nå sist Norge skjermer han litt for lite. Ekstremt mange intervjuer og mas rundt han. Skulle tro han hadde hatt godt av å få litt mer ro rundt seg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå