MartinF Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Bare jeg som syns det er hinsides at vi skal hive en 15-åring på landslaget, bare fordi han har imponert denne sesongen? Liker fyren, men det er minst et par år for tidlig. 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Synes det er bra vi starter tidlig jeg, han burde hvertfall få føle på nivået en treningskamp. Blir kanskje litt for tidlig med viktige kvalikk-kamper, så Italia-kampen er nok utelukket. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Det er skummelt hvor ekstrem hype han får etter tre-fire gode kamper. Jeg er en av dem som blir lamslått av å se en femtenåring gjøre det han gjør i Tippeligaen, men det kan umulig være bra for en guttunge å få så mye oppmerksomhet sånn plutselig. Så selv om han kanskje kan bidra på landslaget allerede neste landskamp, så håper jeg Høgmo holder han ute. Landslaget bør vente til han har vent seg til oppmerksomheten rundt å være megatalent i TL. Deretter bør overgangen til en utenlandsk klubb vente til han er best i TL. Det er han sikkert som tenåring. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Synes ikke det er så dumt å ta han ut på landslaget. Å gi han spilletid er en annen diskusjon, men det kan umulig være negativt at han er med på samling og får sett hvordan det er. Er helt enig med det Ronny Deila sa før og etter debuten. Er han god nok så er han gammel nok, og det jeg har sett han gjøre så langt i TL er noe svært få norske spillere er i stand til uansett alder. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Syns det blir en flau falitt erklæring for landslaget å gjøre det. "Norske landslaget er ikke bedre enn at de må ty til et 15 år gammelt talent, som bare har spilt noen få tippeligakamper". Nei. Det er mye for tidlig. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Bare jeg som syns det er hinsides at vi skal hive en 15-åring på landslaget, bare fordi han har imponert denne sesongen? Liker fyren, men det er minst et par år for tidlig. Jeg synes det blir feil å si at det er minst et par år for tidlig. Det er for meg heller 20+ kamper for tidlig. En av grunnene til at han har vært så god kan jo være det at han har spilt relativt lite og dermed fått matchet seg perfekt. Jeg vil generellt også at spillere skal prestere i litt flere kamper for å komme på a-landslaget. Flytt han opp på u21-landslaget ut sesongen og la oss se hvordan han gjør det der. Hvis han tar det nivået og fortsetter (begynner) å spille fast kan han være med i en landslagstropp tidlig i 2015. Det beste hadde vært hvis han kunne vært med i en tropp bare for å være med på treningene utenfor radaren til pressen, slik han 16(?) år gamle keeperen var. Da hadde han fått følt på nivået uten å fått mediepresset på seg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Gode søknader idag av Berget, Hangeland, Johansen og Tettey hvertfall. Spent på troppen mot Emiratene, tror Ødegaard får sin sjanse i denne treningskampen for å se ann på nivået. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 (endret) .... Endret 17. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 Gode søknader idag av Berget, Hangeland, Johansen og Tettey hvertfall. Spent på troppen mot Emiratene, tror Ødegaard får sin sjanse i denne treningskampen for å se ann på nivået. Når spiller vi mot Emiratene? Har vel Italia om ikke så lenge... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 Spiller mot Emiratene på Viking stadion nå i August. Forresten for dere som bor på østlandet og vil se noen landskamper, 450 kroner for alle høstens landskamper på Ullevaal visst dere melder dere inn i Oljeberget, alt som kreves da er litt synging i tillegg! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2014 Rapporter Del Skrevet 17. august 2014 http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/A-menn/2014/Norge-moter-Emiratene-i-Stavanger/ "Vi gleder oss til å spille i Stavanger, og samle de beste og mest spennende spillerne i Tippeligaen til ligalandskamp mot Emiratene." Dette kan vel tyde på at Ødegaard blir med! Er 27. August! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Troppen:Rune Almenning Jarstein - Hertha BerlinØrjan Håskjold Nyland - Molde André Danielsen - VikingMohamed Elyonoussi - MoldePer Egil Flo - MoldeVegard Forren - MoldeThomas Grøgaard - OddFredrik Gulbrandsen - MoldeSteffen Hagen - OddYann-Erik de Lanlay - VikingMartin Linnes - MoldeMarcus Pedersen - BrannMorten Gamst Pedersen - RosenborgTore Reginiussen - RosenborgJone Samuelsen - OddHarmeet Singh - MoldeAlexander Søderlund - RosenborgFredrik Ulvestad - AalesundMartin Ødegaard - Strømsgodset Grøgaard kjenner jeg ingenting til, absolutt en overraskelse i mine øyne. Savner Zahid fra Vålerenga, som pent kunne tatt plassen til Søderlund eller Gamsten. Ser at de prioriterer å ha med TL spillere, er kun Jarstein som spiller i utlandet (eller han gjør jo ikke det) som er med. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Utrolig spennende med uttaket av Martin Ødegaard. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Det er greit. Siden det er en sånn kamp også. Så på video intervjuet, han er ganske veslevoksen til å være 15 år. På flere måter. Både ser ut og prater som en klart eldre enn en 15 åring. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Er jo utallige eksempler på barn som ser mye eldre ut enn hva dem egentlig er. Både i snakketøyet og fysisk utseende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Er jo utallige eksempler på barn som ser mye eldre ut enn hva dem egentlig er. Både i snakketøyet og fysisk utseende. Ja. Mente det ikke negativt, tvert i mot bare for å si det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Troppen: *Insert random names* Grøgaard kjenner jeg ingenting til, absolutt en overraskelse i mine øyne. Savner Zahid fra Vålerenga, som pent kunne tatt plassen til Søderlund eller Gamsten. Ser at de prioriterer å ha med TL spillere, er kun Jarstein som spiller i utlandet (eller han gjør jo ikke det) som er med. Det er vel fordi de fleste er midt i sesongen når kampen går. Jarstein fikk fra av Hertha. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Brede Hangeland har gitt seg på landslaget. Synd. Fantastisk kaptein. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Dust ass. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. august 2014 Rapporter Del Skrevet 19. august 2014 Ødegaard er veldig spennende, ja, men jeg liker ikke den hypen som er nå. Dette skjer jo gang på gang på gang; en unggutt leverer gode kamper over en viss periode og med en eneste gang er media der og nærmest ber Messi legge opp fordi han vil for alltid leve i skyggen av denne unggutten. Angående Hangeland så er det veldig synd at han gir seg. Han har vært en våre mest markante spillere i mange år nå, og er en av den typen profiler norsk fotball (og spesielt landslaget) desperat trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå