PatSharpX Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nå ville jo NFF først ha kampen i Trondheim, men RBK takket nei. Så i Bergen, men Brann takket nei. Ellers er det en god ide, men de bør også gjøre noe med prisen. 600,- er latterlig. For min del som Vålerenga supporter så er det bare fint om gresset på Ullevaal får hvilt seg litt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 NFF har sagt at det blir "hyggelige priser". Håper at de i samme slengen kan få noen gode pakketilbud. Familie med barn, foreldre, besteforeldre for 300 og lignende, da kan man virkelig få fylt opp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, burde jo allerede vært inne for lengst. Er jo ikke noe problem å få til nå heller, men det er jo NFF vi snakker om da... Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ellers er det en god ide, men de bør også gjøre noe med prisen. 600,- er latterlig. For min del som Vålerenga supporter så er det bare fint om gresset på Ullevaal får hvilt seg litt. Billettpriser Langside: Voksen og Honnør kr.150,-, Barn kr.50,- Kortside: Voksen og honnør kr.100,-, Barn kr.50,- Så det er mye hyggeligere priser enn de som har vært på Ullevaal. Skulle gjerne vært på den kampen, også av den mer uvesentlige grunn at jeg syns Skottland generelt er kult. Og gresset på Ullevaal får jo ikke hvilt seg så lenge at det gjør noe. Kan hende det får en røff omgang den 24. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ja, det er det prisene bør ligge på.Da hadde jeg nok vært på de fleste landskampene jeg også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Altså, NFF gir faen i tilskuertallet. Det eneste de bryr seg om er at de når X antall kroner i inngangspenger. Hvis de fyller Ullevål med en pris på 150,- pr. billett så snakker vi over tre millioner kroner i inngang. Hvis de kan få tre millioner om de bare får presset inn 5-6000, så gjør de heller det. NFF er anti-tribuneliv, og det er fakta. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvis også at hvis den ene kortsiden blir fylt opp så får ikke Bendit det store og flotte banneren sitt heller. Og det er viktig at det banneret er der, tenk bare på hvor motiverende det er for spillerne! Det er store ting på gang, og det er nok bendit-effekten!!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er ikke en del av bendit-svingen stengt for ombygging? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Joa. Men landskampen spilles ikke på Ullevål uansett. Den nederste delen av bendit har vært åpen noen ganger når det har vært behov for det. Men jeg er rimelig sikker på at NFF liker å kunne ha det gigantiske bendit-banneret der. Er nok ikke gratis for Bendit. Selv hater jeg det. På Vålerenga-kamper er den der, før hadde man det Rimi-banneret på langsiden på VIF-kamper og for flere år siden var det et stort Lyn-banneret av noe slag på Lyn-kamper. Er ikke pent i det hele tatt. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Snøværet har stoppet i Molde Måtte le da jeg så forsidebildet på VG! Jaja, godt skottene også er hardbarka. Molde FK, som er arrangør for oppgjøret, lar seg heller ikke stresse. Været førte imidlertid til at Skottlands planlagte treningsøkt i formiddag gikk i vasken. Å? Så det er sabotasje de driver med? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Tror faktisk vi vinner i kveld. 3-1. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Helt utrolig, skottland har vært meget svake men leder 1-0. Endret 19. november 2013 av Everket Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Var jo ingen bombe. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Bare jeg som synes at Marcus Pedersen er utrolig dårlig foran mål til å være spiss? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fy faen så flaks. Men ja sånn går det når vi ikke har ordentlige spisser Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Samtlige spillere på banen er utrolig dårlige foran mål så langt i vår nye epoke. Endret 19. november 2013 av Everket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Begredelige saker, mens håper Dæhli kan leke litt før jeg bytter over til skikkelig fotball. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Det finnes vel knapt en spiller som klarer å avslutte? Nesten alle avslutninger er lomper midt på keeper, eller flere meter over mål. Pedersen skal jo være en grei avslutter, men han har ikke imponert stort han heller. Kamara er/var i sitt livs form, og er nok kun en døgnflue på landslaget i likhet med en haug andre middelmådige spillere som har blitt tatt ut fordi de har storspilt i tippeligaen. Det er bare å krysse fingrene for et det kommer en ny generasjon med gode spillere, for dette laget har ingenting å gjøre i et mesterskap. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ikke klarer de å avslutte, ikke klarer de å slå et innlegg som ikke går himmelhøyt, utenfor mållinjen eller rett og slett bommer totalt på der ballen burde havnet. Den eneste gode ute der er Dæhli og han er bare 18-år. I tillegg spillern han slik at resten av lagkompisene ser ut som amatører. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Haha, ingen klarer å treffe mål. Ikke fra 2 meters hold engang. Eg gråter en skvett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå