Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vel, satt litt på spissen, fått muligheten til å delta i et par sluttspill ødelagt grunnet keepertabber. Og vi starter denne kvalikken med nok en keepertabbe, men jeg vil nå ikke si den er i nærheten av å være så grove som Opdal og Myhre sine. Men uansett en tabbe, som han selv påpeker. Keeperhjørne har det navnet av en grunn.

Men uansett så var det jo ikke som om Norge presterte særlig mye bra. De produserte nok sjanser til to mål, statistisk sett, og det fikk de. Slik kampen utviklet seg burde man være glad for det ene poenget man karret til seg. Og slik bør det ikke være mot Island.

Skotland tapte. Noe som er en liten trøst.

Lenke til kommentar
Å si at Norge dritter seg bare ut vis de kommer til et sluttspill er så idiotisk som man kommer. Grow up.

Det er riktig. Kvalifiserer man seg så har man jo selvfølgelig noe i VM å gjøre. Og selv om man ikke har store vinnersjanser i selve sluttspillet så er det uansett godt gjort for en så liten nasjon å komme seg dit, og det skal man være stolt av.

Men vi er langt unna å kvalifisere oss. Og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare det når vi spiller slik som i dag. Vi klarer jo ikke å slå noen for tiden..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Norge har til gode å vinne i 2008 :)

Men heldigvis er det ikke så lenge igjen til 2009, så da kan vi prate. :p

Tipper vi slår Skottland jeg da-

Lenke til kommentar

Men når vi taper, og bare klarer uavgjort mot lilleputt landene i Europa, så er det noe å være flaue over. Vi har trossalt flere spillere fra Premier Leauge og andre divisjoner i Europa, mot andre land som bare har spillere fra hovedstad laget, men forsatt klarer og ta oss. Nei vi må skjerpe oss,

Lenke til kommentar
Men når vi taper, og bare klarer uavgjort mot lilleputt landene i Europa, så er det noe å være flaue over. Vi har trossalt flere spillere fra Premier Leauge og andre divisjoner i Europa, mot andre land som bare har spillere fra hovedstad laget, men forsatt klarer og ta oss. Nei vi må skjerpe oss,

Nå var det vel ærlig talt en Barcelonaspiller som utlignet på andremålet og det første var en kjip forsvarsfeil.

Lenke til kommentar
la oss prøve Nordtveit en kamp som midtstopper?

Kan ikke skjønne hvordan du kan mene at løsningen på dette er å putte inn juniorspillere som Stubhaug og Nordtveit. Ingen av dem ville gjort det noe bedre i dag,de ville derimot kanskje demonstrert noen enda bedre tabber.

Hehe Nordtveit spilte med Norges u19 landslag mot Islands u19 landslag for noen måneder siden og da scorte island 3 og vant 3-2. Så Nordtveit er ikke rette mannen tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hadde vært intresant å prøve Roar Strand som landslagstrener etter han har laggt opp, tror han passer som landslagstrener

Hadde vært interessant med Strand som indreløper, i 30min til han fikk krampe og måtte ut. :D

Lenke til kommentar

Nå var det vel ærlig talt en Barcelonaspiller som utlignet på andremålet og det første var en kjip forsvarsfeil.

Nå snakker jeg ikke bare om Island, men andre småland i Europa generelt. Jeg synes ikke vi forsvarer 29. plassen på FIFA lista, selv om mange mener at den er helt håpløs. Vi spiller bare uavgjort og tap. Vi klarer ikke komme videre fra kvallik. Vi taper mot lag vi skal vinne mot. Jeg mener vi har spillerene, men vi mangler en trener som vet hvordan fotball skal spilles. Hareide blir bare mer å mer håpløs.

Du ga meg en ide Sameboe: Hva med Solskjær som trener? Eller er han vanskelig å rive bort fra Man utd en stund kanskje.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Nå snakker jeg ikke bare om Island, men andre småland i Europa generelt. Jeg synes ikke vi forsvarer 29. plassen på FIFA lista, selv om mange mener at den er helt håpløs. Vi spiller bare uavgjort og tap. Vi klarer ikke komme videre fra kvallik. Vi taper mot lag vi skal vinne mot. Jeg mener vi har spillerene, men vi mangler en trener som vet hvordan fotball skal spilles. Hareide blir bare mer å mer håpløs.

Du ga meg en ide Sameboe: Hva med Solskjær som trener? Eller er han vanskelig å rive bort fra Man utd en stund kanskje.

Kan jo hente Solskjær på deltid, noe som vil si at han kun er i Norge rundt landslagssamlingene, og fortsatt trener reservene til United ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Knudsen

Høgmo-Reginussen-Demidov-Riise

Huseklepp-Tetty-Strand

Braaten-Elyounoussi-Nevland

Ja, jeg skal avslå tilbudet fra Hareide om assistent.

Lenke til kommentar

Synes Reginiussen skal ta skylden for siste målet og jeg. Idiotisk av han å lage det frisparket der. Men synes ikke de på topp skal føle seg noe mye bedre. Carew/Helstad var en flopp, og Iversen var den eneste som kjempet der oppe, og han våknet ikke før ut i andre omgang. Forsvaret har sett bedre dager, men er det virkelig noe mer man kan gjøre der? Tipper Demidov og Tarek blir med mot Nederland, men tror det blir tap der og gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...