Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 hva blir det å koste å se norge-kypros ? på langsiden selfølgelig 600 ish tror jeg? Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 600 ish tror jeg? For sent ish torr jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Anbefaler å delta i konkurransene til Fotballandslaget på Facebook før hver hjemmekamp. Virker som at de fleste som deltar vinner to billetter. Jeg har vunnet billetter til både Albania og Kypros uten at jeg faktisk har giddet å dra. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ser ut som det blir Høgmo som blir ny trener. Er ifølge NRK på vei til Oslo i dag og kan bli presentert allerede i dag. Gratulerer til NFF som går for det kjedeligste valget de kunne tatt. Og gratulerer for å klare å gå videre med folk som har gått i NFF-skolen. Er helt vanvittig. Interessen er på et bunnpunkt og de fortsetter med akkurat samme type. Hvis ikke Hallen blir bytta ut ved fotballtinget er det krise Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ser ut som det blir Høgmo som blir ny trener. Er ifølge NRK på vei til Oslo i dag og kan bli presentert allerede i dag. Gratulerer til NFF som går for det kjedeligste valget de kunne tatt. Og gratulerer for å klare å gå videre med folk som har gått i NFF-skolen. Er helt vanvittig. Interessen er på et bunnpunkt og de fortsetter med akkurat samme type. Hvis ikke Hallen blir bytta ut ved fotballtinget er det krise Høgmo er jo flink ? gjor det veldig bra i Tromsø og nå også i Sverige Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Gjorde det helt greit med dørgende kjedelig fotball. Har lite tro på at det hjelper på et landslag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Høgmo var den eneste jeg IKKE ville ha. Drittfotball, kjedelig type, æsj. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Håper virkelig ikke det blir Høgmo. Solskjær som landslagssjef derimot, det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Høgmo klar nå. Offiselt. Drillo går av med øyeblikkelig virkning. Høgmo var i gjengen som ansatte Drillo når han kom tilbake. Innavl i NFF... @g3neralen Resultatene i Tromsø er bra. En redningsaksjon i Sverige bør ikke vurderes, da kan vi like gjerne prate om Tom Nordli... Høgmo missa i Rosenborg, eneste jobben med press han har hatt. OL-gull med damene er heller ikke noe å vurdere. Helt annet press og idrett. Jeg er veldig skeptisk. Bra med Drillo ut, men burde virkelig henta inn noen andre. Det verste med Høgmo inn er at det er samme type og kommer fra samme miljø som Drillo og Semb. NFF burde ha sett misnøyen i folket og endret stil i hele fotballnorge. Det kommer ikke til å skje nå. Endret 27. september 2013 av Teipball 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ville ha Deila inn jeg, men de liker trauste trenere. Habil Høgmo, men jeg forstår knapt et kvekk av hva han sier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Runddansen går sin gang. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Håpet på Nordlie, men det var vel litt langt ute... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 For en forferdelig klein pressekonferanse jeg nettopp har sett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Virker så dumt med dette desperate hastverket ifm de to siste kampene. Syns det var dårlig gjort mot Drillo å skvise han ut nå på tampen for å klamre seg til et halmstrå, bare tull. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kjedelig og grått valg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Håpet på Nordlie, men det var vel litt langt ute... Litt langt ute ja... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 For å få inn litt mer nyanse i diskusjonen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Høgmo er en bedre Drillo enn Drillo selv. Men det hjelper lite når vi har en ny generasjon nå som ikke spille Drillo-fotball... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Dette var grått. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Erstatter vi virkelig Drillo med Drillo Jr? Hvorfor ikke se til utlandet eller i Drammen(Deila)? Latterlig trist at Per Matias Høgmo er landslagssjef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå