Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatene har blitt langt bedre enn under Hareide. Må ikke glemme at vi har tatt like mange poeng som Portugal.

 

Ja men det var før de tre siste kampene. Da spilte vi Drillo-fotball med gjennombrudd/overganger og det som var resepten.

Da kom resultatene, selv om vi feilet litt i hjemekampen mot Danmark (som jo har vist seg å være gruppas beste lag)

 

Men så trodde alle at vi plutselig mestrer teknisk ballspill like godt som andre, etter å ha slått et svakt Tjekkisk lag i en treningskamp.

Når det ble alvor, var det såvidt vi slo Island og raknet mot Danmark med forsøk på det samme.

 

Det holdt mot Kypros i en kamp som ikke gjalt mye. Men selv der fikk vi problemer.

Det er ikke noe bedre enn men Hareide nå lenger. Drillo har rotet seg bort, og det er overraskende. Han skal vite bedre enn dette.

 

Hareide klarte få laget til playoff også, bare så det er sagt. Så jeg ser ikke helt hva som er så mye bedre nå.

Lenke til kommentar

Resultatene har blitt langt bedre enn under Hareide. Må ikke glemme at vi har tatt like mange poeng som Portugal.

 

I en kvallik med Hareide var vi bare to latterlige keepertabber unne sluttspill og i en annen kvallik kom vi til playoff. I den andre perioden er han ikke nærmere pr. nå...Så statistikken er kanskje bedre, men han er ikke nærmere...

 

Og hvem var det som klagde over de unge spillerne våre?

 

Værsågod:-hadde jeg vært norsk landslagssjef ville jeg vært stolt.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Wæhler var tidenes største bøtte med dritt i år. Fremover vil jeg se Hangeland/Demidov på stopperplassene. Kanskje med Hovland som førstevalg på benken. Eller var Huseklepp totalt ubrukelig i går. Var ikke en dritt han fikk til i går. Av det jeg så av Høgli spilte han også meget godt i går. Jeg gleder meg til det kommer nytt og ungt blod inn i laget, selv om det dessverre ikke blir mange av dem fremover med Drillo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var et par stykker som viste igjen at de i beste fall bør være høyst usikre foran VM-kvalliken.

 

Wæhler bør ha spilt sin siste landskamp så lenge Hangeland og Demidov er skadefrie.

Ruud burde aldri vært på landslaget, og beviste i går igjen han ikke holder i nærheten av landslagsnivå.

Han hadde muligens assist på målet til Gamst, men sett i lys av prestasjonen ellers blir det en fis i motvind.

 

Vi hadde alle muligheter til å knuse et svakt Kypros, men igjen skorter det på kreativitet og innsats hos alt for mange..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

4-1 tap mot Wales? Jaja.. Er det Drillo som er gått ut på dato, eller er vi rett og slett bare så dårlige?

Norge har alltid slitt mot Wales for en eller annen grunn.

Norge har ''denne sesongen'' slått blandt annet Portugal og Nederland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...