""" Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hahah! Ler meg ihjel av Wæhler. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Klar offside, men hva i helvete driver Wæhler på med? Kanskje Riise skal bare få cpt. bindet med en gang... Skal det være grunn til å få kapteinsbindet nå? han er 100% sikker i sin sak på at det er offside. vet man det 100% sikkert, så er det helt greit å gjøre det Wæhler gjør. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) I tilleg til offsiden hadde Jarstein hånda på ballen da den ble skutt i mål... Endret 11. oktober 2011 av robolai Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Wæhler fortsetter storspillet etter at han nesten egenhendig tapte kampen mot Danmark. Hva den mannen gjør på landslaget (og ikke minst har kapteinsbindet) forblir for meg en gåte. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Pissmål Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Wæhler fortsetter storspillet etter at han nesten egenhendig tapte kampen mot Danmark. Hva den mannen gjør på landslaget (og ikke minst har kapteinsbindet) forblir for meg en gåte. dette er bare tull. det var offside. nesten egenhendig? dummeste jeg har hørt. hadde ikke Jarstein tabbet seg ut som vanlig så kunne vi vunnet den kampen... Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Skal det være grunn til å få kapteinsbindet nå? han er 100% sikker i sin sak på at det er offside. vet man det 100% sikkert, så er det helt greit å gjøre det Wæhler gjør. Så du mener Wæhler gjør det riktig i å drite seg ut så Kypros putter, i stedet for å spille til dommeren blåser og kanskje avverge målet? AWWWWWWWRIGHT!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hadde det vært en usikker situasjon hadde jeg vært enig med deg. her VET Wæhler at det er offside, da er han unnskyldt... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Er du dum? Det første jeg lærte som fotballspiller var, SPILL TIL DOMMERN BLÅSER 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Det hjelper ikke at han vet. Det er ikke han som dømmer kampen, y'know? Wæhler driter seg ut, enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Men når man ser reprisen, ser man jo at Wælher ikke har mulighet å gjøre noe uansett. Han ligger bak angriperen og kan ikke nå ham igjen. Endret 11. oktober 2011 av groenn Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Step_up du er litt av en skrue... 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Men når man ser reprisen, ser man jo at Wælher ikke har mulighet å gjøre noe uansett. Han ligger bak angriperen og kan ikke nå ham igjen. det kan og være et poeng. Step_up du er litt av en skrue... hva da? Det hjelper ikke at han vet. Det er ikke han som dømmer kampen, y'know? Wæhler driter seg ut, enkelt og greit. Emils1 sitt innlegg bryter med retningslinjene, så jeg skal svare deg. Wæhler driter seg ikke ut når han vet at det er offside. og dette er unntaket i den uskrevne regelen om spill til dommeren blåser... Endret 11. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Det er ingen unntak, du spiller til du hører dommeren blåse. Wæhler er elendig, og har alltid vært det, få mannen ut av landslaget. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg gir opp. Herrefred! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Synes Wæhler i lengre tid har vært ganske bra. men da er vi vel uenige da. For Wæhler så er den offsiden ganske klar, så da er han vel sikker på at dommeren blåser... Jeg gir opp. Herrefred! hva gir du opp ? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Hvor i helvete er markeringen da?????Riise har vel ingen grunn til å stoppe opp, så det er noe annet. Hva er det der da Huseklepp?!?!?!?!?!?!?! HVOR ER FORSVARET DA????????? Ikke Brenne . Hva skjedde med Gamst forresten? Straffe for faen! Der skal tettey ha frispark! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!HØGLI!!!!!!!!!!!!! Endret 11. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Soleklar straffe, ikke noe tvilsomt med den. Først et kakk i fjeset, og så ble han revet ned... ... MÅL ... Da mangler det bare 6 mål Endret 11. oktober 2011 av robolai Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ja hva var det jeg sa; Danskene tar Portugal. Men nå er det vel litt sent for oss Oddsen min ser hvertfall ut til å gå inn Endret 11. oktober 2011 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå