Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Kjetil Rekdal eller Henning Berg som norsk landslagstrener? Aldri i livet! Det som er problemet med disse norske trenerne er at de kjenner hverandre så godt at de feks ikke tørr å utelate Andresen på midtbanen, og samarbeidet mellom norske klubber er så stort at det blir de samme spillerne om og om igjen.

 

Nei, enten må Sollied inn eller utenlands hjelp.

Har du i det hele tatt sett hva Berg har fått til med lyn? Over flere år?

Leste du i hele tatt innlegget mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror man burde gått for en norsk, fordi utenlandske trenere har liten kjennskap til Tippeligaen.

Tror bare det er en av disse som kunne fått Norge på beina igjen.

 

 

1. Trond Sollid- Har utmerket seg som Norges beste trener de siste årene, og har lykkes med mange lag i mange ligaer.

2. Nils Arne Eggen- En av de største trenerne vi har hatt i Norge, men en klar fotballfilosofi som det norske landslaget hadde trengt.

3. Drillo - Han tok Norge til 2 Sluttspill på rad, noe man ser nå er en veldig god prestasjon. Kunne fått Norge på beina igjen.

 

Verste er at jeg ikke tror noen av disse er interessert i å bli norsk landslagstrener.

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Ja? Berg har satsa på unggutta hele veien. Nye, ukjente, juniorspillere fra stor-oslo. Gitt nye folk sjanser.

 

Poenget mitt står.

At han har handlet inn unge, ukjente juniorspillere gjorde han vel pga han ikke hadde noe valg. Når han har "kontroll" over nesten alle i tippeligaen/norske, så er han nok rask til å ta ut både Andresen og Gamst.

 

Nei, en trener med skikkelige baller og som ikke er kjent med spillerene (både positivt og negativt) hadde vært konge. En som faktisk tar ut laget av prestasjoner og ikke bekjentskap.

Lenke til kommentar
1. Trond Sollid- Har utmerket seg som Norges beste trener de siste årene, og har lykkes med mange lag i mange ligaer.

2. Nils Arne Eggen- En av de største trenerne vi har hatt i Norge, men en klar fotballfilosofi som det norske landslaget hadde trengt.

3. Drillo - Han tok Norge til 2 Sluttspill på rad, noe man ser nå er en veldig god prestasjon. Kunne fått Norge på beina igjen.

 

Verste er at jeg ikke tror noen av disse er interessert i å bli norsk landslagstrener.

 

Henger meg på førsteplassen på den lista. Skal man velge norsk er Sollied det beste(og eneste) valget etter min mening.

 

Eggen er også litt fristende. Sto for god fotball og jeg tror han kunne fått fart i våre overbetalte stjerner. Men han har jo vært borte en stund så jeg er veldig usikker på om han ville vært motivert nok for en sånn jobb.

 

Drillo har jeg ingen tro på. Tviler sterkt på at Drillo-stilen ville slått an på dagens landslag og jeg tror ikke han ville klart å heve laget til noe mer enn det framstår i dag. Synes det er nok langpasninger som det er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Norge har tatt 2.plassen bortimot hver kvalikk siden Semb, slutt å tull!

(ifjor var vi nær men Hareide,keeperne og norge generelt fucka opp)

 

Å si at Norge dritter seg bare ut vis de kommer til et sluttspill er så idiotisk som man kommer. Grow up.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...