Armageddon Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tingen med norske sluttspill-ambisjoner kontra andre høytstående europeiske fotballnasjoner er at vi trenger Norsk Regnesentral for å klamre oss til håpet for en plass i sluttspill et snaut år før det i hele tatt er i gang. Kampen mot Kypros blir en treningskamp. Til og med Drillo må skjønne såpass. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Vel vi kan fortsatt kvalifisere oss, visst Portugal knuser Danmark eller Danmark knuser Portugal. I tillegg må vi knuse Kypros Danmark ligger foran oss på innbyrdes oppgjør. Den eneste muligheten vi har er at Portugal mister tre poeng mot Danmark. Dersom det faktisk skulle skje at Danmark slår Portugal med ett mål, må Norge vinne 9-0 over Kypros. Alle vet godt at Norge ikke kan score 9 mål i en kamp. Ikke noe EM på oss, altså. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Vel vi kan fortsatt kvalifisere oss, visst Portugal knuser Danmark eller Danmark knuser Portugal. I tillegg må vi knuse Kypros Danmark ligger foran oss på innbyrdes oppgjør. Den eneste muligheten vi har er at Portugal mister tre poeng mot Danmark. Dersom det faktisk skulle skje at Danmark slår Portugal med ett mål, må Norge vinne 9-0 over Kypros. Alle vet godt at Norge ikke kan score 9 mål i en kamp. Ikke noe EM på oss, altså. Vi slo San Marino 10 - 0 i VM kvalik en gang. Og kvalifiserte oss til VM i USA. Det var Drillo også dengang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg håper Portugal vinner i parken. Vi har absolutt ingenting å et EM å gjøre. Vi har hatt våre muligheter men rotet de bort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg håper Portugal vinner i parken. Vi har absolutt ingenting å et EM å gjøre. Vi har hatt våre muligheter men rotet de bort. Det er så enkelt; at alle som kvalifiserer seg har noe der å gjøre. Så om Danmark vinner og Norge får de måla de trenger (hvilket jeg selvsagt ikke tror) har vi definitivt noe der å gjøre. Husk at noen må tape og gå ut i første runde av en turnering også, ellers kunne den ikke fortsatt Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Nå er det bare å glemme ja. Kypros er ikke noe amatørlag som San Marino heller. Men VM 2014 har jeg trua på. Vi har et lovende lag med mange bra spillere og i gruppe med Sveits, Slovenia og Albania bør vi greie i alle fall greie topp 2. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Det var hjemme mot Danmark det sviktet. Der skulle vi vunnet. Men Danmark er gruppas beste lag mener jeg, og tror de tar Portugal rimelig greit i siste kamp. Hvis Drillo lar laget slippe seg helt løs mot Kypros tror jeg det kan være 7,5 % sjans for at vi klarer 9 mål. Endret 8. oktober 2011 av groenn Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg håper Portugal vinner i parken. Vi har absolutt ingenting å et EM å gjøre. Vi har hatt våre muligheter men rotet de bort. Det er så enkelt; at alle som kvalifiserer seg har noe der å gjøre. Så om Danmark vinner og Norge får de måla de trenger (hvilket jeg selvsagt ikke tror) har vi definitivt noe der å gjøre. Husk at noen må tape og gå ut i første runde av en turnering også, ellers kunne den ikke fortsatt Nei. Frankrike kom seg videre til VM i fjor, PÅ JUKS. Det du sier er at de hadde noe å gjøre der, selv om de ikke hadde fortjent det. Lag må ryke ut uansett, men å sende Norge til VM er flaut. Ikke bare vil vi tape alt av kamper, men vi blir sikkert ydmyka eller noe. Tenk å få møte Spania i gruppespillet, da er vi ute før vi kan si hade. Jeg mener Norge ikke har en dritt å gjøre i et mesterskap før vi har spillere som takler det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Juks er selvsagt uakseptabelt, og er en ikkesak i vårt tilfelle . Men om vi skulle klare et teoretisk mirakel, har vi noe der å gjøre. Tviler på at vi ville blitt ydmyket med Drillo. Vi gikk ut med hevet hode og minst mulig margin i alle 4 sluttspill Norge har deltatt i. Og Spania slo vi 1 - 0 i EM 2000. Eneste kampene vi har vist svakhet i denne kvalifiseringen, er de mot Danmark. Da særlig utekampen. Og jeg fastholder at Danmark er gruppas beste lag. De er mer eller mindre en fotballstorhet som landslag (EM mestere i 1992) og er i veldig god form nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Vel assa, vi er avhengig av at Portugal driter seg ut. Samtidig som vi må score mye mål uten å ha en målscorer på banen engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Vil ikke si Portugal driter seg ut med tap mot Danmark. Akkurat nå er Danmark et bedre lag enn Portugal og vil være favoritt i parken. (Hvertfall min klare favoritt) Norges oppgave er utvilsomt verre. Men ikke HELT umulig. I San Marino kampen kom tilmed Torestvedt(keeper) fram til 16 meter ved noen anledning og forsøkte score. Men det blir sant nok verre mot Kypros. I 1997 scoret vi vel 5 mål mot Sveits i en omgang ( avgjørende kvalik til VM 1998). Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva er det som gjør at folk synes Danmark er et bedre lag enn Portugal nå? For bare noen uker siden var Norge på høyde med Danmark i enkeltes øyne, og Danmark var en blek kopi av seg selv. Portugal har et enomrt toppnivå og vinner når de vil og må. Spiller for spiller er de mye bedre og selve laget er også bedre. Skjønner ikke at folk mener Danmark er et bedre lag per dags dato. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva er det som gjør at folk synes Danmark er et bedre lag enn Portugal nå? For bare noen uker siden var Norge på høyde med Danmark i enkeltes øyne, og Danmark var en blek kopi av seg selv. Portugal har et enomrt toppnivå og vinner når de vil og må. Spiller for spiller er de mye bedre og selve laget er også bedre. Skjønner ikke at folk mener Danmark er et bedre lag per dags dato. Formkurvene tilsier for det første det. Island klarte score 3 mål mot Portugal. Norge klarte også gjør jobben mot dem, mens de fikk mye større problemer mot Danmark. Portugal er et lettbent teknisk lag, men får ofte problemer mot fysiske lag fra nord. Danmark er i støtet, og da er det få som tar dem i parken. Tror Portugal får problemer der ja, men vi får bare se da Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Tettey og Grindheim sa at de ville spille annerledes enn de gjør nå. da blir det takk og farvel til landslaget for de kjenner jeg Drillo rett. huff Drillo. du vil holde på spillet vi har i dag. du ser vel hvor det førte oss? det førte til at vi må stå utenfor NOK ET MESTERSKAP! Jeg håper Portugal vinner i parken. Vi har absolutt ingenting å et EM å gjøre. Vi har hatt våre muligheter men rotet de bort. Det er så enkelt; at alle som kvalifiserer seg har noe der å gjøre. Så om Danmark vinner og Norge får de måla de trenger (hvilket jeg selvsagt ikke tror) har vi definitivt noe der å gjøre. Husk at noen må tape og gå ut i første runde av en turnering også, ellers kunne den ikke fortsatt Nei. Frankrike kom seg videre til VM i fjor, PÅ JUKS. Det du sier er at de hadde noe å gjøre der, selv om de ikke hadde fortjent det. Lag må ryke ut uansett, men å sende Norge til VM er flaut. Ikke bare vil vi tape alt av kamper, men vi blir sikkert ydmyka eller noe. Tenk å få møte Spania i gruppespillet, da er vi ute før vi kan si hade. Jeg mener Norge ikke har en dritt å gjøre i et mesterskap før vi har spillere som takler det. med Drillo som landslagssjef kunne det fort blitt flaut ja...Men, spillerne har vist før at de får til gode resultater...Og de kunne sikkert gjort det bra i et gruppespill... Endret 9. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Nå er det bare å glemme ja. Kypros er ikke noe amatørlag som San Marino heller. Men VM 2014 har jeg trua på. Vi har et lovende lag med mange bra spillere og i gruppe med Sveits, Slovenia og Albania bør vi greie i alle fall greie topp 2. Nå er jeg egentlig ganske redd for Sveits, for da har vel gullaget deres blitt eldre og kanskje blitt etablerte. Så Sveits kan bli tøffe...Men vi bør absolutt klare å kvalifisere oss med de motstanderne... Endret 9. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Meget bra kamp på TV2 sport og sumo nå. Norge U21 mot England U21. England leder 1-2 etter en dårlig start fra Norge, men vi er komt mer og mer med og Berisha puttet nettopp. Anbefales på en dag det er lite fotball ellers. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 surt aa ryke ut med 16 poeng, vi gjorde en god innsats, vi er bare drit og uheldige naar det virkelig gjelder... men men, vm 2014 skal vi komme til uansett, er vel bare aa see fram til det.. Haaper at danmark blir knust i parken, ryker ut i playoff og ikke kommer til em! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ærlig talt så vil jeg heller se Danmark i EM enn Portugal. Og tror de har gode sjanser til å slå Portugal. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 jeg takler bare ikke de arrogante jaevlene, unner de ingenting :/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Ser også helst at Portugal vinner og at Danmark ryker ut. Men nå tror jeg ganske sikkert Danmark vinner. De er i en god periode nå og da vinner de i parken. Og da er det jo bare for Norge å vinne 9 -0 ( eller kansje mindre) i morgen Så den U21 kampen. Norge dominerte stort sett banespillet bra men dårlig å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå