Delvis Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 En tirsdag er ikke akkurat noen typisk pub-dag heller. Vi får klage til NFF på dårlig alkoholpolitisk tv dekning av en landskamp. Det er vel ikke akkurat noe NFF ønsker å på seg, at folk skal lokkes til pub'er og drikke øl på en tirsdag? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Dårlig av Canal +? De skal tjene penger de også, og de har per i dag ingen gratiskanal, så så lenge Canal + kjøper kampen så vil den gå på betalingskanal. Er ikke mulig å gjøre noe annet for dem. De skal mest sannsynelig komme med en gratiskanal til Canal + til de får Tippeligaen, men til da blir kampene send på betalings-tv. Sånn er det. Selvfølgelig forstår jeg at det dessverre er penger som gjør det. Men det er ikjw hvilken som helst kamp heller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Seff, og jeg skjønner jo at folk blir irritert siden de ikke får sett kampen. Men det er ikke Canal + sin skyld, de kjøper bare kampen. Det er heller de som selger kampen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Glad jeg slipper å tenke på akkurat det der, jeg skal til Ullevål i morgen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Går an hvis man bor i nærheten... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Glad jeg slipper å tenke på akkurat det der, jeg skal til Ullevål i morgen Island kampen går jo på TV 2 da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Hjemmekampene er jo null stress uansett. Går på TV2. jeg skal til Ullevål i morgen Da er vi to. Blir min første landskamp på et par år. Litt trist at jeg ikke drar oftere, bor tross alt få minutter unna stadion. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Har til gode å dra på landskamp, men om det blir play-off drar jeg alene om jeg må. Synd vi ikke kan ha et turnerende landslag. De kunne sikkert ha fått spilt på Lerkendal om de hadde godsnakket litt med RBK-ledelsen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Er det sånn at hvis vi taper i dag, er alt håp ute? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Mest sannsynlig, ja. Norge må plukke med seg 3 poeng mot Island. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Det er ikke ute, men da MÅ vi slå Danmark på tirsdag, samt flere andre ting. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Drømmescenario er at vi vinner de siste tre, og at Danmark slår Portugal i Parken, Da vinner vi gruppa foran Danmark. Det holder for vår del at Danmark tar poeng i Parken mot Portugal, men hadde vært gøy om også Danskene kom over Portugiserne på tabellen... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Tja, vil jo fortsatt være en sånn passe liten mulighet til 2. plass i gruppa med tap eller uavgjort mot islendingene. Men da må de to siste kampene selfølgelig vinnes. edit: x-post Endret 2. september 2011 av Snerk Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 moainho goller idag og! moaessi eller hva dere vil kalle han håper vi tar island, og så betyr det pub på meg og på tirsdag, greit at jeg enda her ferie en måned til slik at akkurat det ikke betyr noe for meg om jeg går ut på en tirsdag Heia Norge, in Drillo we trust! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har klokketro på seier i dag. Gleder meg til å se Moa spille, han kommer til å bli virkelig god, ikke bare "Norgegod". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 3-1. Moa x2 og Huseklepp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Dagens trippel på Betsafe: Tyrkia - Kazaksthan B Nederland - San Marino B Færøyene - Italia H En odds på greie 97000. gogo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Hallvar Thorkildsen likes this. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Drillo, jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 bestille turen til Warzawa eller Kiev snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå