Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Det er heller du som trenger å få det. Det er ingen som er for gode eller ikke for gode(som du skriver det) til å få personangrep mot seg. poenget er jo at det ikke skal forekomme i det hele tatt! Nei, man er kun tulling når man faller så lavt at man går til personangrep.Jeg vil heller si at de som driver på med personangrep er de som er virkelighetsfjerne...

 

Du karakteriserer meg som tulling. Noe som er et personangrep. (for ikke å snakke om hva du sa om Drillo og Semb for noen poster tilbake.) ergo er du etter egen logikk like virkelighetsfjern som meg. Kom tilbake når du kan kritisere Drillo uten å dikte opp samtaler hvor han runker til egne kamper...

 

Uansett, tilbake til virkeligheten. Håper og tror at Drillo kutter både BH Riise og Carew fra startelleveren for overskuelig fremtid da Tsjekkia kampen viste at vi har to gode spillere som kan fylle skoene deres bedre enn de er i stand til selv i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er heller du som trenger å få det. Det er ingen som er for gode eller ikke for gode(som du skriver det) til å få personangrep mot seg. poenget er jo at det ikke skal forekomme i det hele tatt! Nei, man er kun tulling når man faller så lavt at man går til personangrep.Jeg vil heller si at de som driver på med personangrep er de som er virkelighetsfjerne...

 

Du karakteriserer meg som tulling. Noe som er et personangrep. (for ikke å snakke om hva du sa om Drillo og Semb for noen poster tilbake.) ergo er du etter egen logikk like virkelighetsfjern som meg. Kom tilbake når du kan kritisere Drillo uten å dikte opp samtaler hvor han runker til egne kamper...

 

Uansett, tilbake til virkeligheten. Håper og tror at Drillo kutter både BH Riise og Carew fra startelleveren for overskuelig fremtid da Tsjekkia kampen viste at vi har to gode spillere som kan fylle skoene deres bedre enn de er i stand til selv i øyeblikket.

 

De eneste jeg har sagt er tullinger, er de som har gått til personangrep. hvis du ikke har gått til personangrep, så har jeg aldri skrevet det til deg. Så nei, jeg er ikke virkelighetsfjern. Men som sagt, hvis du ikke har gått til personangrep, så har du ingenting å klage på...At Drillo hadde vært i stand til det jeg har skrevet er jeg ikke i tvil om. Han skryter jo noe voldsomt til media, så at han kunne skrytt bak lukkede dører på tomannshånd er jeg ikke i tvil om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gamst og J.A.Riise ute med skade, shit. Carew bør ikke starte foran Moa, han kan få sitte på benken, byttes inn i 2.omgang for å så motbevise at han ikke er en sekk med dritt.

 

Jævlig spent på fredagens kamp nå.

Lenke til kommentar

Og det skal være begrunnelsen?

 

Heller fast i tysk toppdivisjon enn benkesliter i Championship, ja :whistle:

 

Faktum er at Nordtveit/Demidov er Norges fremtidige stopperpar - per nuh bør det være Demidov/Hangeland. Så kan vi fase ut Hangeland og inn Nordtveit i løpet av noen år.

Nordtveit er da defensiv midtbane?

Lenke til kommentar

Og når begynte nff å selge rettighetene til bortekamper?

Trodde de hadde rettighetene til både hjemme og borte. Men jeg tar sikkert feil. Synes uansett at dd burde forvaltet det så det kunne gått på kanaler som flere har.

Det er uansett dårlig av Canal + å ikke vise den på kanaler flere har tilgang til.

Lenke til kommentar

Dårlig av Canal +? De skal tjene penger de også, og de har per i dag ingen gratiskanal, så så lenge Canal + kjøper kampen så vil den gå på betalingskanal. Er ikke mulig å gjøre noe annet for dem.

 

De skal mest sannsynelig komme med en gratiskanal til Canal + til de får Tippeligaen, men til da blir kampene send på betalings-tv. Sånn er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...