Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lekestue indeed! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Var på Ullevål i går. Min første landskamp, og det var absolutt ikke penger ut av vinduet! Flott spill, fin stemning og mye mål. Moa er gud! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Koster det fortsatt over 400 spenn for en billett? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 På langsidene var det sånne priser ja, rundt 380,- tror jeg. Vi satt rett under noen fra Oljeberget pånedre Bendit og betaltr vel 210,- for voksenbilletter. Forresten, sykt sært med folk som selger frukt på fotballkamper. Aldri sett det før! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kan det skyldes NFF sitt samarbeid med Bama? 1 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kan det skyldes NFF sitt samarbeid med Bama? Det kan jeg aaaaaaaldri tenke meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Gleder meg til å se landslaget om noen år da Kamer Qaka, Mats Dæhli og Joshua King er gode nok! Tror de vil gjøre en forskjell, hvis de utvikler seg i riktig rettning da. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen fler som skal på Island-kampen og skal stå ved oljeberget? Noen sanger jeg bør kunne? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 eveant: de pleier å møtes på chateu neuf, og der går de gjennom sangene før kampene Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det har ikke jeg mulighet til. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 det er jo der du må hente billetten din? eller har de endret på det? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 usikker, er en kompis som har bestilt dem Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Noen fler som skal på Island-kampen og skal stå ved oljeberget? Noen sanger jeg bør kunne? Kan da se her: http://www.oljeberget.no/?page=moduler/static/content.php&id=316 og * Jeg har kjøpt billett til neste kamp, hvor og når henter jeg denne?All informasjon rundt avhenting av billetter blir sendt ut rundt en uke før kampen. Vi sender ikke ut billetter i posten, alle må hentes i forkant av kampen på avtalt sted. Endret 13. august 2011 av Emils1 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Pressekonferanse på Ullevaal om en halvtime - tema: landslagssjef for herrelandslaget. Mer info kommer! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Eneste "tabben" Drillo forsovet har gjort er å ta inn Carew i troppen igjen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Eneste "tabben" Drillo forsovet har gjort er å ta inn Carew i troppen igjen Er ikke så sikker på det. Vi hadde neppe fått tre poeng mot Portugal om det ikke var for Carew? Men 100 % perfekt blir det vel aldri. Det nærmeste en tabbe var at Drillo tviholdt på Dan Eggen i VM 98-kampene. Han var involvert i alle baklengs (kom på etterskudd. Muligens untatt den mot Skottland ) Alle ville ha inn Hoftun som viste bedre form på trening, men Drillo tok ikke sjansen. Men det blir likevel etterpåklokskap. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Drit og dra Semb. Faen ta deg! Er målet ditt å ødelegge landslaget fullstendig? Beklager Fellah, Eikrem og Singh, dere kommer antakeligvis ikke til å få spille på landslaget før i 2014(selv om Drillo faktisk har etterlyst kreative spillere ). Det er en eneste skandale at kameraderi skal få bestemme hvem som skal være noe så viktig som landslagstrener. Og hvem blir landslagstrener? jo, en fyr som forbyr noe av det viktigste i fotballen, støttepasninger, som har prøvd å snakke ned Barcelona og som tror at Nederland har noe å lære av Norge... Tipper den eneste prossessen Semb hadde var en kaffeprat hvor han og Egil runket til Drillostilen med videoer fra Norges seire i år før de etterpå fant frem Nederland og Barcelona-videoer hvor de kritiserte hvert tap og hver feilpasning med kommentarer som: Semb:det er dette possession fører til. Egil, vi må aldri spille støttepasninger eller possession. Tenk hvor mye bedre Nederland og Barcelona hadde vært med din stil... Drillo:Ja jeg er enig Nils. Og de er jo så lite effektive. (Barcelona:CL-mestere og vinnere av La Liga. Nederland:Sølvmedaljører i fjorårets VM og EM-bronse fra 2000 og 2004 i nyere tid. Kanskje de kunne gjort det bedre. men de blir ihvertfall ikke mer effektive av å høre på den klovnen!) Tenk at Drillos gamle assistent skal få bestemme hvem som blir landslagstrener og derav hvordan Norge kommer til å se ut på banen ... Takk skal du faen meg ha Semb ... Liker godt at Drillo fortsetter som landslagssjef! Tanken av for eksempel Høgmo som landslagssjef, neeeeeh. Det finnes da mye bedre alternativer enn Drillo og Høgmo... Endret 25. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Sorry Step, jeg klarer ikke ta deg seriøst. -- Hurra for Drillo! Tipper det blir tur både til EM neste år, og til Brasil. Dette kan bli morsomt! 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Er du fette seriøs, Step? Endret 25. august 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det var den beste løsningen vi kunne fått på Landslaget og det blir en glede å dra på 2 neste kampene vi spiller på Ullevål og vite at drillo blir sittende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå