nordmannen Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Skulle ikke overraske med om Portugal scorer på cornere eller lignende heller. Ronaldo er enorm i lufta, langt bedre enn våre spillere, selv Hangeland. Blir cornerene slått ordentlig tror jeg vi kommer til å slite litt der også, og cornere blir det nok mange av. Blir spennende å se om folk er like positive til Drillo etter kampen hvis det ender med at man blir eid uten at man prøver å skape noe selv. Ofte endrer jo folk oppfatning bare etter en kamp. Tror nok vi må prøve å ødelegge spillet til portugiserne litt, så de sliter å spille som et lag. Så må vi klare å prestere bedre enn Portugal som ett lag. Vi må slå de på lagspill for hver enkeltperson hos Portugal er bedre enn hos Norge! Har allikevel trua! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er det kl 22 kampen begynner? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det skal være kl 22 ja, men sendingen på Viasat 4 begynner alt kl 19.40 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvis Drillo skulle hatt en kamp for å sjokkere fotball-Europa så tror jeg dette er kampen å gjøre det på. Tre enkle grunner for det: 1. Vi er underlegne både i bredde og kvalitativt 2. Kanskje det vanskeligste laget å møte borte i Europa pr i dag 3. Det er kun Drillo selv som tror på poeng, vi har sjeldent vært større underdogs som vi er nå. Hvis Drillo får spillerne til å tro så kan ting skje. Faktisk tror jeg vi vinner, fordi det er en kamp hvor det ikke skal være mulig for Norge å vinne. Drillo skal i dag vise at han kan trylle Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er nok den vanskeligste bortekampen siden treningskampen mot Tyskland, men den vant vi jo. Om Portugal ikke får uttelling innen 30 min kan de fort bli frustrerte og få publikum imot seg, noe som er deres største svakhet. Da kan de bli ukonsentrert og begynne å tvile på seg selv, og det er da Norge må slå til. Men tror nok Portugal scorer ganske raskt, og da er det mer eller mindre kjørt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Normalt (da mener jeg tidligere med Drillo) ville det vært spennende, og en bra mulighet. Men dessverre er nok mannskapet for under pari pr dags dato. Vi manglere 'enere' på omtrent alle plasser. Det er ikke en spiller som holder det høye nivået nå. Det nærmeste ville være Riise og Carew, men de er ikke i form og for få. Før hadde vi alltid en keeper av høy klasse vi kunne regne med. Stoppere som ikke slapp noe igjennom og var som bautaer i forsvar. Og vi hadde et par tre ess på midthen (Rekdal, Myggen, Leonardsen, Mini..) Nå har vi ikke noen sånne. Og det sliter Drillos med. Dette kan vi nok trygt belage oss på blir tap. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Wæhler er ute. Da må Demidov steppe inn. Tror Vadim er rutinert nok til å spille opp mot sitt beste i kveld. Og da er han god. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det tror jeg man bare går styrket ut av. Demidov har vært meget god i Spania i år og er en bedre spiller enn Wæhler i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det eneste som bekymrer meg med Demi er at han ofte kan være litt ivrig å lage litt klønete frispark, og spesielt mot et lag som Portugal som garantert faller lett om muligheten for frispark er tilstede.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvor mange toer lag går videre? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Den beste toeren går rett til sluttspill, mens de åtte siste toerne går til playoff om de fire siste plassene. Endret 4. juni 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Gleder meg, men håper bare så inderlig at det ikke blir stygt tap. Redd det kan sprekke fort. Håper vi klarer å gjøre en god kamp, men er nesten sikker på at det blir ett/to-målstap, håper jeg tar feil! Nervøs nå ja.. Endret 4. juni 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nesten kvarteret spilt nå... veldig bra åpning vil jeg si. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nani blir farlig. Han har gjort som han vil på kanten der til nå. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nani blir farlig. Han har gjort som han vil på kanten der til nå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347243&st=60 Så slipper jeg å refreshe to tråder. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) På tredjeplass i gruppa nå. Helt jevnt poengmessig: Pld W D L GF GA GD Pts Portugal 5 3 1 1 11 7 +4 10 Denmark 5 3 1 1 7 4 +3 10 Norway 5 3 1 1 6 4 +2 10 Tror vi må vinne de tre siste kampene for å gå videre, må i alle fall ha ett poeng i Parken. Vil si det er ca. 30% sjanse for EM nå. Endret 4. juni 2011 av kilik Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Er ikke verre enn at hvis vi klarer 1 poeng mot Danmark og vinner hjemme mot Island og Kypros så har vi 17 poeng. Skal Danmark matche det så må de slå Portugal. Og er vi heldige kan Portugal få uavgjort mot Danmark og da er vi vel plutselig best. Men det er utrolig gjevnt og det beste vi kan håpe på er at Danmark og Portugal avgir poeng mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå