sureup Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Problemet til Norge er at de mangler en ordentelig god midtbane spiller, som har godt overblikk, sender gode og lure passninger og som kan være med fremover å skape målsjanser! Vi har STRØMSTAD. Utrolig at han ikke fikk spille!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at Gamst presterer i Blackburn pga lagkameratene sine er teit, han er en av bærebjelkene i Blackburn og det vet jeg godt!! Nei det er det ikke. Gamst har et bra venstrebein, men det er nesten alt. Bl.a mangler han mye på fart og tempo. Uten spillere som kan spille han god, er Gamst i mine øyne en middelmådig tippeliga spiller. Noe landslaget er et strålende bevis på. Gamst bærebjelke i Balckburn? Please. Han putta mye i debutsesongen, men etter det har han ikke levert noe spesiellt godt der heller. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gamst spiller ikke bra fordi han treng mer stjerne kvalitet enn kun Strømstad og Carew rundt seg Som om Blackburn er proppfullt av stjerner. Rar påstand må jeg si. Greit nok om det var slik at Gamsten ikke fikk det helt til for Norge, om han lå litt under toppnivået sitt. Men han er jo ofte dårligst på laget og som regel elendig for Norge. Og det at han ikke klarer å drible seg forbi en motspiller eller slår 20 cornere på rad rett på første forsvarer har så klart ikke med hvem han spiller sammen med. Fyren presterer ikke på landslaget, så enkelt er det. Men desverre er det mange av dem om dagen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Louis Van Gaal bør trene det Norske landslaget. Men ikke faen om han vil hit. Joda det vil han, er bare snakk om å smøre med tilstrekkelig mengde oljepenger. Ja, sett av budsjettet til ny norsk landslagstrener. Enig, når til og med Polen av alle land har råd til en nederlender, så bør ihvertfall Norge ha det... Vi er for nasjonalistisk når det gjelder landslaget vårt, samme gjelder klubb fotball...Der den eneste utenfor skandinavia av trenerne i de to øverste divisjonene er Uwe Rösler... Folk som BØR vurderes: Nils Arne Eggen Ole Gunnar Solskjær (på deltid) Tom Nordlie (ihvertfall en kvalikk) Kjetil Rekdal Ivar Morten Normark Kevin Keegan Alan urbishley Henk Ten Cate Avram Grant ++ Mange som kan ta den jobben, og gjøre det bedre enn Åge Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor nevner du ikke Henning Berg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Få Gamst på same-landslaget, da får han ihvertfall spille ifra start og Norge er kvitt et problem mindre.Problemet er at han starter, ikke verre. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Louis Van Gaal bør trene det Norske landslaget. Men ikke faen om han vil hit. Joda det vil han, er bare snakk om å smøre med tilstrekkelig mengde oljepenger. Ja, sett av budsjettet til ny norsk landslagstrener. Enig, når til og med Polen av alle land har råd til en nederlender, så bør ihvertfall Norge ha det... Vi er for nasjonalistisk når det gjelder landslaget vårt, samme gjelder klubb fotball...Der den eneste utenfor skandinavia av trenerne i de to øverste divisjonene er Uwe Rösler... Folk som BØR vurderes: Nils Arne Eggen Ole Gunnar Solskjær (på deltid) Tom Nordlie (ihvertfall en kvalikk) Kjetil Rekdal Ivar Morten Normark Kevin Keegan Alan urbishley Henk Ten Cate Avram Grant ++ Mange som kan ta den jobben, og gjøre det bedre enn Åge Ivar Morten Normark? Hva har du røyka? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at Gamst presterer i Blackburn pga lagkameratene sine er teit, han er en av bærebjelkene i Blackburn og det vet jeg godt!! Nei det er det ikke. Gamst har et bra venstrebein, men det er nesten alt. Bl.a mangler han mye på fart og tempo. Uten spillere som kan spille han god, er Gamst i mine øyne en middelmådig tippeliga spiller. Noe landslaget er et strålende bevis på. Gamst bærebjelke i Balckburn? Please. Han putta mye i debutsesongen, men etter det har han ikke levert noe spesiellt godt der heller. Hallo!! Jeg er liksom Blackburn fan number 1 her på forumet og jeg vet at Gamst blir sett på som en av de store i klubben, gutten er fryktet mest av Bosingwa i Chelsea og Mourinho ville hatt han på sitt lag viss det blir mulig!! Dessuten hvem skal ta plassen hans? Vaagan Moen?! Som har levert mer rævva en Gamst dette året? Hele problemet heter John Arne Riise som må så offensivt at han presser Gamst oppi hjørneflagget til Island og gjør det umulig for han å prestere Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor nevner du ikke Henning Berg? Eller Ståle Solbakken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor nevner du ikke Henning Berg? Eller Ståle Solbakken? Eller Sollid Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vi er for nasjonalistisk når det gjelder landslaget vårt, samme gjelder klubb fotball...Der den eneste utenfor skandinavia av trenerne i de to øverste divisjonene er Uwe Rösler... Folk som BØR vurderes: Nils Arne Eggen Ole Gunnar Solskjær (på deltid) Tom Nordlie (ihvertfall en kvalikk) Kjetil Rekdal Ivar Morten Normark Kevin Keegan Alan urbishley Henk Ten Cate Avram Grant ++ Mange som kan ta den jobben, og gjøre det bedre enn Åge Nordlie og Normark..du mener ikke seriøst at de to holder godt nok nivå? De er i hvert fall ikke bedre enn Hareide. Klarer heller ikke å se for meg at managere går fra PL jobb til å trene det norske landslaget. Tror ikke Norge er spesielt attraktivt blandt managere som kan skaffe seg trenerjobb i PL. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvem som skal ta over for Hareide når han gir seg, i hvert fall om man skal velge norske trenere. Om man skal se til utlandet så blir det nok ikke en trener fra øverste hylle. Tror ikke det blir aktuelt for NFF å lokke noen store navn med gigantlønninger heller. Slik jeg ser det er det ikke flust med trenere der ute som kan gjøre gull ut av gråstein. Og de som kan det er neppe interessert i å trene lille Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at Gamst presterer i Blackburn pga lagkameratene sine er teit, han er en av bærebjelkene i Blackburn og det vet jeg godt!! Nei det er det ikke. Gamst har et bra venstrebein, men det er nesten alt. Bl.a mangler han mye på fart og tempo. Uten spillere som kan spille han god, er Gamst i mine øyne en middelmådig tippeliga spiller. Noe landslaget er et strålende bevis på. Gamst bærebjelke i Balckburn? Please. Han putta mye i debutsesongen, men etter det har han ikke levert noe spesiellt godt der heller. Hallo!! Jeg er liksom Blackburn fan number 1 her på forumet og jeg vet at Gamst blir sett på som en av de store i klubben, gutten er fryktet mest av Bosingwa i Chelsea og Mourinho ville hatt han på sitt lag viss det blir mulig!! Dessuten hvem skal ta plassen hans? Vaagan Moen?! Som har levert mer rævva en Gamst dette året? Hele problemet heter John Arne Riise som må så offensivt at han presser Gamst oppi hjørneflagget til Island og gjør det umulig for han å prestere Mourinho hadde aldri henta Gamst til Chelsea, da hadde han blitt sparka tidligere. Riise hjelper Gamst og gir han mulighet til overlapp slik at Gamst slipper å legge elendige innlegg ved motsatt hjørneflagg. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Penger er veien til suksess! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det Bosingwa kom med ble jo latterliggjort... Forøvrig: Fra vg: Har Norge noe i et VM å gjøre? 1. Nei, det viser Island-kampen. 93.70% 2. Ja, det synes jeg absolutt. 6.29% Antall stemmer: 8107 Lurer på hvem de 6.29% er jeg`? Sikkert noen som har trykket på feil knapp. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Guus Hiddink for Norwegian football coach! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Penger er veien til suksess!Men det er ikke Gamst! Det Bosingwa kom med ble jo latterliggjort... Forøvrig: Fra vg: Har Norge noe i et VM å gjøre? 1. Nei, det viser Island-kampen. 93.70% 2. Ja, det synes jeg absolutt. 6.29% Antall stemmer: 8107 Lurer på hvem de 6.29% er jeg`? Sikkert noen som har trykket på feil knapp. Norge var uheldige, skammelig, men likefullt uheldige som ikke putta på noen av sjangsene. Se det fra en annen vinkel så kunne vi hatt tre poeng og vært "fit for vm". VGs avstemninger har som regel to sider, jeg hadde stemt: Norge suger vilt, og må vinne over Nederland for å overbevise meg om at VM ikke hadde blitt tidenes flause. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Få inn Kjetil Rekdal eller Henning Berg som landslagstrener. Eventuelt Trond Sollied eller Ståle Solbakken. Om man skal gå for norske. Men det kunne vært greit å prøve en utlending. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kjetil Rekdal eller Henning Berg som norsk landslagstrener? Aldri i livet! Det som er problemet med disse norske trenerne er at de kjenner hverandre så godt at de feks ikke tørr å utelate Andresen på midtbanen, og samarbeidet mellom norske klubber er så stort at det blir de samme spillerne om og om igjen. Nei, enten må Sollied inn eller utenlands hjelp. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Nei vi var ikke uheldige. Det kalles å være udyktig. Og vi har jo strengt talt ikke allverdens store sjanser heller. Vi var heller heldige at skuddet til Gunnarsson gikk i stolpen og ikke i mål. Sollied er eneste jeg kunne tenkt meg om vi velger norsk trener. Usikker på om Solbakken, Rekdal eller Berg er gode nok. Endret 6. september 2008 av San_Lopez Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kjetil Rekdal eller Henning Berg som norsk landslagstrener? Aldri i livet! Det som er problemet med disse norske trenerne er at de kjenner hverandre så godt at de feks ikke tørr å utelate Andresen på midtbanen, og samarbeidet mellom norske klubber er så stort at det blir de samme spillerne om og om igjen. Nei, enten må Sollied inn eller utenlands hjelp. Har du i det hele tatt sett hva Berg har fått til med lyn? Over flere år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå