Step_up Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Laget Drillo burde starte med: Bugge Høgli-Wæhler-Hangeland-J.A Riise Hauger Y.Jenssen-Grindheim Huseklepp-MOA-Gamst Pedersen Inn med Ruud, Tettey, BHR og Carew, så er jeg enig. Vi trenger BHR's defensive egenskaper. husker de var helt avgjørende mot Danmark. Ruud spilte forhåpentligvis sammen med BHR sin siste landskamp mot Danmark. Har vel sjeldent sett så dårlig innsats i en så avgjørende kamp Selvfølgelig skal ikke Ruud bli vraket pga en dårlig kamp. Som jeg sa så har BHR egenskaper vi trenger og er jo en god fotballspiller. Skal det ikke mer til for å vrakes fra landslaget, så hadde vel ikke Norge hatt noen spillere å sette inn på banen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvorfor sette inn en spiller som nesten ikke har spilt fotball? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bjørn Helge Riise har ikke noe på landslaget å gjøre, noe han beviste sist mot Danmark. Hans defensive egenskaper er ikke-eksisterende, og han bidrar lite fremover. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Håper Carew benkes. Det han viste i Stoke-trøya nå på slutten av sesongen var lavmål. Når han i tillegg har drevet "egentrening" for å finne toppformen, sier det seg selv at han ikke er bedre enn Moa nå om dagen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Håper Carew benkes. Det han viste i Stoke-trøya nå på slutten av sesongen var lavmål. Når han i tillegg har drevet "egentrening" for å finne toppformen, sier det seg selv at han ikke er bedre enn Moa nå om dagen. han spilte vel ikke så mye for Stoke og har vel i det store og hele ikke spilt så mye denne sesongen. Og det var åpenbart at vi savnet han mot Danmark...At han har drevet egentrening er da bedre enn ingen trening... Armageddon:Du kan ikke ha sett mye av Riise hvis du mener at hans defensive egenskaper er ikke-eksisterende. Han jobber knallhardt i 2*45 og hvem brøt for oss når Huseklepp scoret mot Frankrike? Endret 1. juni 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Han var skadet lenge. Jeg så kampen mot City, og der var han elendig. Carew har selv sagt han er lite profesjonell, og det tror jeg på. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Armageddon:Du kan ikke ha sett mye av Riise hvis du mener at hans defensive egenskaper er ikke-eksisterende. Han jobber knallhardt i 2*45 og hvem brøt for oss nåpr Huseklepp scoret mot Frankrike? Nettopp. Jeg har ikke sett mye til Riise. Fordi han befinner seg i engelske Championship. Det er snart et år siden Frankrike-kampen. Jeg har fortsatt Danmark-kampen friskt i minne. Når han var en hindring helt til han ble byttet ut. Hele landet ropte på bytte, og når det først kom, så ble det scoring fra assist fra Braaten, hans erstatter. Daniel Braaten er bedre enn B.H Riise. Det er et faktum. Mulig Daniel ikke er så effektiv defensivt, men han er et sikkert kort offensivt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da er spm. Hva skal man ha mot portugal? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Han var skadet lenge. Jeg så kampen mot City, og der var han elendig. Carew har selv sagt han er lite profesjonell, og det tror jeg på. hvor har han sagt det? uansett så har han levert på toppnivå for Villa i flere sesonger. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal være anti-Carew...Det var jo tydelig at vi savnet han mot Danmark... Armageddon:Du kan ikke ha sett mye av Riise hvis du mener at hans defensive egenskaper er ikke-eksisterende. Han jobber knallhardt i 2*45 og hvem brøt for oss nåpr Huseklepp scoret mot Frankrike? Nettopp. Jeg har ikke sett mye til Riise. Fordi han befinner seg i engelske Championship. Det er snart et år siden Frankrike-kampen. Jeg har fortsatt Danmark-kampen friskt i minne. Når han var en hindring helt til han ble byttet ut. Hele landet ropte på bytte, og når det først kom, så ble det scoring fra assist fra Braaten, hans erstatter. Daniel Braaten er bedre enn B.H Riise. Det er et faktum. Mulig Daniel ikke er så effektiv defensivt, men han er et sikkert kort offensivt. Jeg har aldri sagt at Daniel Braaten ikke bør være med i troppen... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Men synes du han bør starte istedet for Riise? Han har en tålmodighet som Riise ikke er i nærheten av. Mot Danmark så det ut som han ble sur etter 10 min når ting ikke gikk hans vei, noe som resulterte i dårlige pasninger og løp. For Daniel Braaten spiller det liten rolle om det er en portugiser eller islending han spiller mot. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Riise spiller indreløper og ikke kant så er jo ikke Braathen som skal erstatte han uansett. Ser ikke hvorfor man har denne diskusjonen. Bjørn Helge Riise bør uansett vrakes, men jeg tviler sterkt. Drillo liker han av en eller annen merkelig grunn. Vet ikke hvor mye Moa har vært preget med skader, men har bør også starte isteden for Carew som ikke har noe mer enn navnet igjen. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper Yttergård Jensen tar plassen til Riise mot Portugal. Han har i hvert fall prestert i år og spiller for øyeblikket på tippeligaens beste lag Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Varsler ekstrem drillofotball Dette kan vi like Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Laget Drillo burde starte med: Bugge Høgli-Wæhler-Hangeland-J.A Riise Hauger Y.Jenssen-Grindheim Huseklepp-MOA-Gamst Pedersen Inn med Ruud, Tettey, BHR og Carew, så er jeg enig. Vi trenger BHR's defensive egenskaper. husker de var helt avgjørende mot Danmark. Ruud spilte forhåpentligvis sammen med BHR sin siste landskamp mot Danmark. Har vel sjeldent sett så dårlig innsats i en så avgjørende kamp Selvfølgelig skal ikke Ruud bli vraket pga en dårlig kamp. Som jeg sa så har BHR egenskaper vi trenger og er jo en god fotballspiller. Skal det ikke mer til for å vrakes fra landslaget, så hadde vel ikke Norge hatt noen spillere å sette inn på banen... Når Riise gjentatte ganger har vært Norges dårligste så er det på tide at hen henvises til benken. Ja Riise er en god fotballspiller, men de siste landskampene har han vært vår dårligste spiller. Det kan ingen legge skjul på. Drillo kan ikke ha sett spesielt mye av hans kamper for Sheffield, vil ikke si at han var spesielt god. Jeg kan ikke skjønne hvorfor Ruud skal spille i stedet for Høgli. Høgli har tilgode å spille seg ut av laget, dessuten er han bedre defensivt enn Ruud. Bare det i seg selv forsvarer hvorfor han skal spille på lørdag Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Når jeg skrev:skal det ikke mer til...Så snakket jeg selvfølgelig om Ruud. Høgli er kanskje bedre defensivt, men han er da ikke så mye bedre... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jarstein Høgli - Wæhler - Hangeland - J.A. Riise Hauger Huseklepp - Ytregaard Jensen - Grindheim - Gamst Pedersen Carew Nesten helt sikker på at laget blir sånn. Det at Carvalho er ute gjør nesten ingenting for Porugal desverre. Rolando, Alves og Pepe er meget bra. Eneste de mister er litt kraft på dødball, men det skal streng talt ikke Portugal score på oss mot, selv om en vet jo aldri. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ronaldo kommer vel til å ta frispark og skyte direkte. Jarstein er ikke den beste på direkte frispark akkurat. Og det kommer til å bli frispark. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Skulle ikke overraske med om Portugal scorer på cornere eller lignende heller. Ronaldo er enorm i lufta, langt bedre enn våre spillere, selv Hangeland. Blir cornerene slått ordentlig tror jeg vi kommer til å slite litt der også, og cornere blir det nok mange av. Blir spennende å se om folk er like positive til Drillo etter kampen hvis det ender med at man blir eid uten at man prøver å skape noe selv. Ofte endrer jo folk oppfatning bare etter en kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå