Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Hvordan i helvete kan du mene at Ruud er selvskreven? I forrige kamp ble han mildt sagt bæsja på av DANSKER. Tenk deg da når Nani og Ronaldo kommer. Lykke til sier jeg da. Høgli har generelt gjort en meget god jobb på landslaget.

Alle har en dårlig kamp. Men det var vel ikke hans beste kamp med ball i beina. høgli kostet oss flere viktige poeng i den forrige kvalliken fordi han ikke kan markere.

Da kan vi like gjerne ta ut Brede også. Han ødela jo tross alt for oss i hjemmekampen mot Hellas. TO store feil som gjorde at de scoret to mål i 2-2-kampen på Ullevaal. For en ubrukelig stopper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som at folk flest ikke skjønner at landslaget er et lag og ikke en samling spillere som gjør det bra om dagen. Det nytter ikke å bruke bare formspillere. Hareide prøvde og feilet.

edit: Lars Lafton og Morten Berre er unntaket. Om de er over 50%, ta de med!

Endret av Armageddon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående høyrebacken så gjør vel Jan Gunnar Solli det ganske bra i NY? Henriksen er med nå, men ikke i fjor når han og Rosenbort var gode. (nesten ikke sett noe av rbk og henriksen så baserer meg bare på tabell, si ifra hvis dette er feil). Drillo er ikke lett å skjønne i alle fall.

Likte heller ikke kommentaren han kom med i følge Dagbladet, greit nok at vi ikke er like gode som dem, men at han lover gjerrig, kynisk og destruktiv fotball liker jeg ikke. Jeg ønsker å se oss prøve å spille litt fotball også, ikke bare spille dritt. Leg merke til prøve, vi trenger ikke å lykkes hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvordan i helvete kan du mene at Ruud er selvskreven? I forrige kamp ble han mildt sagt bæsja på av DANSKER. Tenk deg da når Nani og Ronaldo kommer. Lykke til sier jeg da. Høgli har generelt gjort en meget god jobb på landslaget.

Alle har en dårlig kamp. Men det var vel ikke hans beste kamp med ball i beina. høgli kostet oss flere viktige poeng i den forrige kvalliken fordi han ikke kan markere.

Da kan vi like gjerne ta ut Brede også. Han ødela jo tross alt for oss i hjemmekampen mot Hellas. TO store feil som gjorde at de scoret to mål i 2-2-kampen på Ullevaal. For en ubrukelig stopper.

nå husker jeg ikke de målene(tror de hendte på en litt annerledes måte enn du gir uttrykk for), men ikke si at du er seriøs nå. Hangeland er blant de bedre stopperne som finnes der ute...

Lenke til kommentar

Henriksen var en av banens beste i kampen mot Start forrige torsdag. Hadde en meget god kamp da, men har variert en del i år.

Solli kommer vel lite trolig på landslaget. Det mener i alle fall også Solér som er direktør eller hva han er i NY. Mente at det var lite vits å ta han med på landslaget.

nå husker jeg ikke de målene(tror de hendte på en litt annerledes måte enn du gir uttrykk for), men ikke si at du er seriøs nå. Hangeland er blant de bedre stopperne som finnes der ute...

Det med ubrukelig stopper var selvfølgelig en spøk, men det er ikke langt fra det du mellom linjene skrive om feks Høgli. Brede mistet markeringen på begge målene til Hellas.

Lenke til kommentar

Solli kommer vel lite trolig på landslaget. Det mener i alle fall også Solér som er direktør eller hva han er i NY. Mente at det var lite vits å ta han med på landslaget.

Soler sa vel det bare pga han selv ikke ønsket at Solli skull bruke 8 timer på reising hver vei for å spille landskamp. Virker heller ikke som Soler er en tilhenger av Drillo og ønsker ikke at han skal lykkes. Han nevner jo ofte i CL-studio at han mener Norge spiller gampefotball og at "hans" spiller er mye bedre enn det.

Nå er jo Soler idiot, så hva han sier bryr jeg meg lite om. Men registrerte at Solli hadde 2 assist i en kamp for litt siden, og han spiller i en bedre liga enn den norske. Men nå er ikke akkurat høyrebacken den viktigste rollen på på landslaget. Er Portugal smarte bruker de Ronaldo på venstrekanten der han er best og setter inn Postiga eller Almeida i midten. Da har det ingen ting å si hvem vi bruker på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Henriksen var en av banens beste i kampen mot Start forrige torsdag. Hadde en meget god kamp da, men har variert en del i år.

Det med ubrukelig stopper var selvfølgelig en spøk, men det er ikke langt fra det du mellom linjene skrive om feks Høgli. Brede mistet markeringen på begge målene til Hellas.

Er nok langt imellom det jeg skriver om Høgli og hvordan ståa er med Hangeland. Hangeland er en ganske solid stopper, de målene der var sikkert litt annerledes enn du gir uttrykk for. Dessuten er hangeland stort sett solid, det er ikke Høgli.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier du at "de sikkert var anderledes enn du(jeg) gir utrykk for"? Jeg sier som det var. 2 stk dårlige markeringer av Hangeland. Høgli har også spilt jevnt bra på landslaget. Mye bedre enn Ruud.

At Ruud gjorde en dårlig kamp, gjør ikke høgli bedre...Kanskje du bare gir halve sannheten, at målene kanskje var litt annerledes enn du gir uttrykk for. nå har jeg ikke link til målene, men uansett er vel Hangeland en mye tryggere stopper enn Høgli er som back.

Lenke til kommentar

Jeg så målene igjen, og sier det samme enda. Høgli er mer stabil enn Ruud, det er jeg ikke i tvil om.

Jeg har ikke link, så det vet jeg ikke. Du får vel bare mene at Høgli er mer stabil enn Ruud. Så ikke akkurat noe som tydet på at Høgli er å foretrekke i kvalliken som var.

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at Ruud ble valgt forrige gang var at Høgli var skadet. Slik Ruud spilte forrige kamp er jeg glad Høgli er tilbake.

Ruud må få lov å ha en dårlig kamp, på samme måte som Høgli kostet oss playoff i den sista kvalliken vil jeg si...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Syns Drillo kan ta med Frode Johnsen. Han har jo strengt tatt gjort det veldig bra i år :)

Mens M.Pedersen ikke har blitt tatt ut og vi har Helstad i bakhånd der igjen og kanskje ett par andre talenter og...Selv om jeg ikke hadde hatt noen motforestillinger til Johnsen, så er han nok litt bak i køen(evt. bør være hvis Drillo nok en gang går sine egne veier)...

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at Ruud ble valgt forrige gang var at Høgli var skadet. Slik Ruud spilte forrige kamp er jeg glad Høgli er tilbake.

Ruud må få lov å ha en dårlig kamp, på samme måte som Høgli kostet oss playoff i den sista kvalliken vil jeg si...

Jepp. Var KUN Høgli. INGEN andre. Du er klar over hvor dumt dette høres ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...