Momicocra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nok en skuffelse.... (men kan vi forvente oss noe mer....?) Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Huff så skuffende. Dårlig tempo, dårlig presisjon. Pasninger blir spilt på stillestående spillere, som starter løpene sine etter at pasningen er slått. Nesten ingen pasningsvalg langs bakken og dermed ender vi opp med den paniske langpasningen. Hvor mange ganger slo vi ikke en skyhøy langpasning skrått fra siden eller bakfra i dag? Når vi i tillegg gjør slike feil som vi gjør defensivt så blir det umulig å vinne. Vi ønsker alle at Norge skal spille offensiv festfotball, men det går jo bare ikke med dette spillematerialet. Og når man heller ikke gidder å løpe mer enn motstanderen så blir det jo bare slik. Det er vel egentlig på tide å innse at vi rett og slett ikke er bedre. Og de forventningene vi har på før hver landskamp skulle jo tilsi at vi har et stjernemannskap, noe vi er langt unna å ha, selv om vi av en eller annen grunn spiller med gullnumre på drakten. Det er jo bare å se på startoppstillingen. 7 av de 11 som starter spiller i tippeligaen. Og av disse 7 så er 2 av dem fra et topp 3 tippeligalag. Og som vi alle vet er ikke tippeligaen en liga av fantastisk kvalitet. Jeg vil heller si den er av dårlig kvalitet. Så hvor kommer egentlig disse skyhøye forventningene fra? Det lurer jeg på. Og når det gjelder Hareide så er det vel han som må ta hovedansvaret som trener. Men dere som vil ha han sparket..hvem skal ta over? Semb og Hareide ble jo regnet som to av Norges beste trenere på den tiden de tok over landslaget. Hvem skal ta over? Utvalget av spillere er jo like dårlig. Og jeg tror ikke de plutselig får bra teknikk og voldsom løpsvilje med en ny trener. Det er på tide å innse at per dags dato er ikke norsk fotball bedre. Og 2-2 målet burde jo strengt talt Jarstein ha tatt. Det er vel i keeperhjørnet og i keeperhøyde. Han skulle jo vært plassert såpass at han nesten kan stå og plukke/blokkere baller i det hjørnet. Muren skal ta resten av målet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg søker jobben som landslagstrener, jeg kunne klart det bedre så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 1. Det finnes ikke topp 3 tippeliga-lag. 2. Når Hareide er så dårlig må han ut. Noe ala en del Brannspillere. Det funker ikke alltid å bare ha "navnet". 3. Teknikk og løpsvilje er ikke problemet. men andre ting som vi må terpe. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å innse at norske fotball spillere er for dårlige Gamst presterer ikke på landslag, heller ikke Riise. De to antatt beste spillerene på landslaget. Norge mangler noen som kan dominere midtbanen Når Martin Andresen er den beste midtbane spilleren, sier vel det sitt.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Og 2-2 målet burde jo strengt talt Jarstein ha tatt. Det er vel i keeperhjørnet og i keeperhøyde. Han skulle jo vært plassert såpass at han nesten kan stå og plukke/blokkere baller i det hjørnet. Muren skal ta resten av målet. Så du hvor fort det skuddet gikk!? Man fikk se det rimelig greit på reprisen fra Jarsteins perspektiv, det var en jævla rakett. Hadde ikke sjanse til å gå etter den Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Riise presterte jo han, Gamst presterer ikke. Martin den beste? Er du blind eller noe lignende? Winsnes gjorde en kjempejobb (og ja, jeg var veldig skeptisk til ham før kampen) og Ciljan vant høyt, skapte sjanser og generellt gjorde en god innsats. Og ja, det var ett knallhardt skudd, men du ser Jarstein hopper litt og dermed ødelegger steget og vektbalansen sin som gjør at han ikke rekker den. Endret 6. september 2008 av Rampage Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Huff så skuffende. Og når det gjelder Hareide så er det vel han som må ta hovedansvaret som trener. Men dere som vil ha han sparket..hvem skal ta over? . Louis Van Gaal bør trene det Norske landslaget. Men ikke faen om han vil hit. Endret 6. september 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Riise presterte jo han, Gamst presterer ikke. Martin den beste? Er du blind eller noe lignende? Winsnes gjorde en kjempejobb (og ja, jeg var veldig skeptisk til ham før kampen) og Ciljan vant høyt, skapte sjanser og generellt gjorde en god innsats. Det jeg mente var at Martin Andresen er regnet som den beste. Jeg synes også at Winsnes gjorde en meget god kamp i dag! Gamst presterer sjelden på landslaget, Riise presterer av og til, og i dag var det tilfellet..... Problemet til Norge er at de mangler en ordentelig god midtbane spiller, som har godt overblikk, sender gode og lure passninger og som kan være med fremover å skape målsjanser! Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Louis Van Gaal bør trene det Norske landslaget. Men ikke faen om han vil hit. Joda det vil han, er bare snakk om å smøre med tilstrekkelig mengde oljepenger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at Gamst presterer i Blackburn pga lagkameratene sine er teit, han er en av bærebjelkene i Blackburn og det vet jeg godt!! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Så du hvor fort det skuddet gikk!? Man fikk se det rimelig greit på reprisen fra Jarsteins perspektiv, det var en jævla rakett. Hadde ikke sjanse til å gå etter den Vel, han går jo etter den. Jeg synes reprisen viser at han står litt feilplassert og skuddet er i keeperhøyde så jeg mener han burde fått en hånd på ballen i hvert fall. Sier ikke at det er noe klar keepertabbe, men som sagt så burde han fått en hånd på den. Er i hvert fall min mening. Men hovedproblemet er forsvaret og lagets defensive jobb på de to målsituasjonene. Det holder ikke mål. Å si at Gamst presterer i Blackburn pga lagkameratene sine er teit, han er en av bærebjelkene i Blackburn og det vet jeg godt!! Gamsten er jo faktisk en god spiller i Blackburn. Men på landslaget virker han helt motløs og umotivert og han burde utebli fra de neste landslagstroppene. Problemet er at det står ikke akkurat kvalitetsspillere i kø for å overta. Endret 6. september 2008 av San_Lopez Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Problemet til Norge er at de mangler en ordentelig god midtbane spiller, som har godt overblikk, sender gode og lure passninger og som kan være med fremover å skape målsjanser! Jepp. På tide at Alanzinho skaffer seg norsk statsborgerskap. Han tar over etter Fadesen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at Gamst presterer i Blackburn pga lagkameratene sine er teit, han er en av bærebjelkene i Blackburn og det vet jeg godt!! Samme faen om han er ditt eller datt i Blackburn. På landslaget er han ingenting. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gamst spillte ikke bra i blackburn i fjor vs tidligere år. Og han er i pre-season-form nå, mao ikke særlig god vs toppformen sin heller. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Louis Van Gaal bør trene det Norske landslaget. Men ikke faen om han vil hit. Joda det vil han, er bare snakk om å smøre med tilstrekkelig mengde oljepenger. Ja, sett av budsjettet til ny norsk landslagstrener. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gamst spiller ikke bra fordi han treng mer stjerne kvalitet enn kun Strømstad og Carew rundt seg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Føler meg 100% sikker på at vi taper borte mot Skottland. Det at sistnevnte tapte i dag er positivt poengmessi,g men er ikke noen fordel mtp oppgjøret over there, da de føler at de at må vinne mot oss... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gamst spillte ikke bra i blackburn i fjor vs tidligere år. Og han er i pre-season-form nå, mao ikke særlig god vs toppformen sin heller. ehm...det var det siste halvåret i forige sesong han faktisk begynte å levere for Blackburn!! Var vel fjorårets høstsesong han oh Benni McCarthy skuffa for Blackburn Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Få Gamst på same-landslaget, da får han ihvertfall spille ifra start og Norge er kvitt et problem mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå