Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) PVM har gått inn for Solli, vil heller nevne andre navn i den vurderingen enn å dra inn PVM. Det trenger da ikke å være slik at gode spillere blir valgt inn på bekostning av hverandre. De må da kunne bli tatt ut samtidig. Nå vet jeg ikke hva Drillo har tenkt, men han bør absolutt kunne se på dette slik at gode fotballspillere kan bli tatt ut samtidig... Fellah som type passer ikke helt inn i Drillos system. Skulle gjerne sett ham jeg og, men han er ikke helt god nok uten ball, og mangler nok litt defensive kvaliteter til å passe perfekt inn i Drillostilen. Tror nok ikke at defensive kvaliteter teller så mye som man tror. han kan åpne for en eller to spillere i frie roller som f.eks Huseklepp. han er jo ikke noe videre god til å jobbe defensivt, men spiller på midtbanen. At Fellah ikke har blitt tatt ut enda kan skyldes alderen, har vanskelig for å se noe annet. men Drillo har mange svakheter, å se gode prestasjoner er en av de. men her er ett par kuriositeter:Fellah mangler defensive kvaliteter og PVM's bidrag blir redusert drastisk hvis han må jobbe for mye defensivt. så tror at Drillo kan være litt bobbob når det gjelder den defensive jobbingen på ett par spillere. Endret 29. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mye av grunnen til at Huseklepp får spille er hans arbeidsvilje. Det går defensivt så vel som offensivt. Nå er jo ikke Huseklepp en renspikka ving, så han har ikke de samme defensive kvaliteter som noen andre, men bare det at han er med tilbake og setter press på ballfører hjelper utrolig mye. Særlig når han rett etter er løpsvillig offensivt. Hva angår PvM tviler jeg på at han får spille mot Kypros. Men i treningskampen kan det være han får 20-45 min i en offensiv midtbanerolle. Tror Drillo holder seg til en spiss, og da har vi minst 3 stykk som går inn på spiss før PvM gjør det (Huse, Moa, Carew) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Håper inderlig at Moa får tillit som spiss. Blir helt feil med en småskadet carew foran en som bøtter inn mål i Bundesligaen. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Håper inderlig at Moa får tillit som spiss. Blir helt feil med en småskadet carew foran en som bøtter inn mål i Bundesligaen. Jepp. En halv-avdanka spiss fremfor et stjerneskudd i en europeisk toppliga hadde vært forferdelig. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er ikke så sikker. Jeg ville også ha Moa mot Portugal, men den tiden Carew var innpå og uskadet, gjorde han en veldig god jobb for Norge. Moa gjorde det ikke dårlig når han kom inn, men det er ikke til å komme unna at duellstyrken til John Carew var avgjørende i den kampen. Men det kommer helt an på hvordan Kypros spiller. Hvis de legger seg bakpå og satser på kontringer, tror jeg Moa kan komme godt til sin rett innenfor Norges spillestil. Men da tror jeg at Ivers kommer inn i en offensiv midtbanerolle for å gi oss duellstyrke på dødballer. Jeg tviler sterkt på at vi ikke kommer til å satse hardt på dødballer i den kampen uansett. Og da trenger vi en habil hodespiller. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg må bare si at uansett hvor bra resultater Drillo oppnår, så er det en komplett skandale hvis Adam Larsen velger Ghana og det er noe Drillo må ta helt og holdent ansvar for hvis skjer! Skjønner ikke hvis Jarstein blir prioritert foran Larsen. Det minste han bør gjøre for å rette opp i sine feil er å gå ut i media og åpne skikkelig for Adam! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Adam Larsen på Godset? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Haha. Han er jo en vandrende keepertabbe. Han gjør mye bra redninger, men faen så klønete han er. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Og det er ikke Jarstein? Synes du tar vel hardt i når du skriver at han er klønete. synes han er stødig og god jeg. gutt med stort potensiale...Synes han er lovende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Adam Larsen kløner en del mer enn Jarstein. Og på et generelt plan er Jarstein en god del bedre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Syns Larsen virker mer sikker enn det Jarstein er. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Larsen er jo katastrofe i feltet. Fine redninger som media tar med og skryter opp og dermed ser han mye bedre enn det han er. Jarstein er ikke den mest stabile, men langt mer stabil i feltet enn Larsen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Carew har nok en klønete dag på jobben, men allikevel så vet vi alle her at han starter fremfor Moa førstkommende fredag. Kunne de startet begge to, hadde jeg vært fornøyd, men skal det vært enten/eller, så Moa for alle pengene, med Iversen i en hengende spissrolle... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ingen tvil overhodet om at Moa er bedre fra start enn Carew Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bruk nå Lafton, sier nå jeg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Burde ikke vært tvil om at Lafton burde spilt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lafton, hvem er det da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har du ikke hørt om Lars Lafton? Hønefoss' glimrende spiss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå