Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! :thumbup:
Hvem har sagt at han spiller?

uansett så er det tegn på bedring fra Drillos side.

Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! :thumbup:
Siden når har Drillo ikke holdt disse attributtene høyt?

i lang tid har vi ikke hatt de storscorerne før Moas inntog. Huseklepp riktignok. Fellah har vel enda ikke blitt tatt ut på landslaget, men nå har jo PVM blitt tatt ut. Så det er bedring å spore...

Lenke til kommentar

Vi har jo ingen storscorere foruten Moa.

Nå har jeg da ikke snakket om storscorere heller da, men snarere målfarlige typer som kan putte når det gjelder...

Fellah ble da ikke tatt ut?

det har jeg da aldri sagt, men Drillo viser bedring i laguttakene ved å ta ut mer offensive, kreative, målfarlige typer... ;)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ett spørsmål; Er det ikke slik at når man har spilt A-landslagskamp, så kan man ikke spille for aldersbestemte landslag lenger? I så fall KAN det være negativt for Henriksen, om han ikke skulle være på landslagsnivå neste sesong. Da vil han jo stå uten landslagsplass whatsoever?

Aldri hørt om noe sånt, og husker jeg ikke feil så har Jonatan Parr spilt på u 21 etter debuten på a-landslaget.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Skal ikke være helt bastant her, men mener ganske sikkert at det ikke er tilfellet. Eneste "nært" relaterte situasjon jeg kommer på er for personer med flere statsborgerskap, f.eks. Demidov. Han vurderte en stund Russland som et alternativ, og kunne fortsatt ha spilt for dem dersom han har spilt for aldersbestemte norske landslag og/eller vennskapskamper for a-landslaget. Men nå som han har spilt EM-kvalik for oss så kan han ikke lenger spille for Russland.

Lenke til kommentar

Ett spørsmål; Er det ikke slik at når man har spilt A-landslagskamp, så kan man ikke spille for aldersbestemte landslag lenger? I så fall KAN det være negativt for Henriksen, om han ikke skulle være på landslagsnivå neste sesong. Da vil han jo stå uten landslagsplass whatsoever?

Tarik har fått flere kamper på U21 nylig etter å ha scoret mot Uruguay for landslaget i 2008. Det er helt mulig fortsatt, ellers ville nok ikke Drillo tatt han med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...