The Hoff Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! Siden når har Drillo ikke holdt disse attributtene høyt? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! Hvem har sagt at han spiller? uansett så er det tegn på bedring fra Drillos side. Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! Siden når har Drillo ikke holdt disse attributtene høyt? i lang tid har vi ikke hatt de storscorerne før Moas inntog. Huseklepp riktignok. Fellah har vel enda ikke blitt tatt ut på landslaget, men nå har jo PVM blitt tatt ut. Så det er bedring å spore... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Vi har jo ingen storscorere foruten Moa. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! Fellah ble da ikke tatt ut? 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Henriksen på landslaget? :O Dette var et utrolig overraskende, men dog veldig hyggelig valg av Drillo. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Vi har jo ingen storscorere foruten Moa. Nå har jeg da ikke snakket om storscorere heller da, men snarere målfarlige typer som kan putte når det gjelder... Meget kloke valg av Drillo. Ser ut som at han holder kreativitet, dødballstyrke og målfarlighet høyt allikevel. Pluss i margen! Fellah ble da ikke tatt ut? det har jeg da aldri sagt, men Drillo viser bedring i laguttakene ved å ta ut mer offensive, kreative, målfarlige typer... Endret 28. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Hehe, siktet bare til at Fellah burde vært med siden noen av hans tre største styker var de du nevnte. Kan jo legge til dribleferdigheter også. Jeg synes likevel Singh bør være enda lenger foran i rekken personlig da. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 uenig i den siste vurderingen din, men er enig i at Fellah burde vært på landsen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Selvfølgelig er du uenig. Ingen i verden er jo bedre enn PvM. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 joda, Huseklepp Satser på at Henriksen får mer enn bare noen få minutter i løpet av kampene, helst minimum 30 min i en kamp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Han var vel uenig i at jeg sa at jeg syntes Singh burde være foran Fellah i rekken, noe som ikke er så rart, når man ikke følger Vålerenga så tett. Fellah er litt mer "highlight-reel" enn Singh. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Ett spørsmål; Er det ikke slik at når man har spilt A-landslagskamp, så kan man ikke spille for aldersbestemte landslag lenger? I så fall KAN det være negativt for Henriksen, om han ikke skulle være på landslagsnivå neste sesong. Da vil han jo stå uten landslagsplass whatsoever? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Selvfølgelig er du uenig. Ingen i verden er jo bedre enn PvM. what Maefteda said. Så lurer jeg virkelig på hvordan en diskusjon om Fellah vs Singh kan gå over til å handle om PVM... Martin F:nei. Stikkordene er PCS og King (ble vurdert til A-landsen)bl.a Endret 28. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Ett spørsmål; Er det ikke slik at når man har spilt A-landslagskamp, så kan man ikke spille for aldersbestemte landslag lenger? I så fall KAN det være negativt for Henriksen, om han ikke skulle være på landslagsnivå neste sesong. Da vil han jo stå uten landslagsplass whatsoever? Aldri hørt om noe sånt, og husker jeg ikke feil så har Jonatan Parr spilt på u 21 etter debuten på a-landslaget. Endret 28. september 2010 av Teipball Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Skal ikke være helt bastant her, men mener ganske sikkert at det ikke er tilfellet. Eneste "nært" relaterte situasjon jeg kommer på er for personer med flere statsborgerskap, f.eks. Demidov. Han vurderte en stund Russland som et alternativ, og kunne fortsatt ha spilt for dem dersom han har spilt for aldersbestemte norske landslag og/eller vennskapskamper for a-landslaget. Men nå som han har spilt EM-kvalik for oss så kan han ikke lenger spille for Russland. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Ett spørsmål; Er det ikke slik at når man har spilt A-landslagskamp, så kan man ikke spille for aldersbestemte landslag lenger? I så fall KAN det være negativt for Henriksen, om han ikke skulle være på landslagsnivå neste sesong. Da vil han jo stå uten landslagsplass whatsoever? Tarik har fått flere kamper på U21 nylig etter å ha scoret mot Uruguay for landslaget i 2008. Det er helt mulig fortsatt, ellers ville nok ikke Drillo tatt han med. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Og angående det HulkHaugen nevnte ang. Demi. Det ser f... meg ikke ille ut på stopperplass nå altså: Hangeland(Fulham og kaptein for Norge), Wæhler(Aalborgkaptein), Nordtveit(Arsenal),Rogne(Celtic), Reginiussen(Schalke. På lån til Lecce), Demidov(Real Sociedad) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Synes i likhet med deg, Maefteda at Singh burde bli tatt ut snart. Det overrasker meg også at Fellah enda ikke har blitt kalt opp. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Fellah som type passer ikke helt inn i Drillos system. Skulle gjerne sett ham jeg og, men han er ikke helt god nok uten ball, og mangler nok litt defensive kvaliteter til å passe perfekt inn i Drillostilen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 At spillere som Fellah, Singh, Skjelbred osv blir vurdert bak PvM syns jeg er faens spesielt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå