Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ardian Gashi? Han vil jeg aldri se på landslaget. Huff.

 

 

YNGSTE I DRILLOS TID: Drillo kan ikke huske å ha tatt ut en 18-åring i en landslagstropp tidligere. På spørsmål om hvor stort talent Markus Henriksen er, drar landslagssjefen en liten morsomhet:

 

- Målt i centimer eller kilo? Det er ikke så lett svare på det, men når du tas ut på A-landslaget som 18-åring, anses det som en bekreftelse som at han er et meget stort talent. Et av de mest spennende talentene i min tid som landslagssjef, sier Drillo.

Lenke til kommentar

Helt klart en av de mest spennende talentene i Norge de senere årene, men likevel føler jeg dette er litt tidlig. Han har bare hatt 1 god sesong bak seg i TL og ikke fått bevist seg skikkelig på U21 heller. Han kan veldig fort gå på en vanskelig sesong neste år og er enda veldig ung. Får håpe for hans del at han klarer å ta nivået på landslaget, for det er enda et nivå høyere enn Tippeligaen igjen.

Lenke til kommentar

Ja, ser den, men en dårlig prestasjon kan ødelegge mye. Kan jo si det samme når det gjelder Hæstad i Premier League. Han var jo god før, så hvorfor ikke prøve han i PL. Han gjorde en feil og kommer aldri til å komme noe særlig lenger enn TL, selv om han er mye bedre nå enn det han var da.

 

Tror likevel Henriksen kan gjøre det godt da. Men fallhøyden er stor. Med landslagsplass følger forventningspress og med det presset kan det gå virkelig dårlig dersom han går på en dårlig sesong. Nå har jo Henriksen vist utallige ganger før at han takler press da, så godt mulig han klarer det igjen.

Lenke til kommentar

Ja, skjønner det. Er nok mest trolig litt spill mot Kroatia som er tenkt. Likevel snakker jeg mer om bare det å bli tatt ut, det er jo en ting i seg selv det. Tettey er forøvrig et godt eksempel. Tror likevel at Henriksen kan takle det da, men skulle helst sett en god start på neste sesong først for å være sikker. Gratulerer skal han ha uansett, har jo vært en av Rosenborgs beste spillere i år. Om det ikke hadde betydd at han ødelegger Vålerengas sjanser til gull hadde nok også jeg likt han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...