DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvorfor drar du opp Høgli hele tiden? Hangeland har gjort det samme, uten at du klager på han. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hvorfor drar du opp Høgli hele tiden? Hangeland har gjort det samme, uten at du klager på han. Har han det? ikke har jeg fått det med meg, tvilsomt at det var i en viktig kamp, situasjonene kan sikkert ikke sammenlignes på noen måte, Høgli har gjort elementære forsvarsfeil i viktige kvallikkamper. Tviler og på at det har vært tilfelle med Hangeland. Jeg drar han opp fordi man som forsvarer på internasjonal nivå ikke kan slippe spillere inn bak ryggen sin når det da betyr at han er alene med keeper... PvM har jo scoret et mål mer enn klassespillere som Guastavino, Børufsen, Ujah, Sørum, Hoseth, Tuelo Johannesen og en hel gjeng til. Imponerende jeg ser hva du skriver og hva du mener, men hva er poenget ditt med denne dårlige ironien(ja jeg mener den er dårlig, så kan andre som ikke klarer å argumentere selv si at det du skriver var kjempebra ) Endret 23. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Neida, han var jo bare feilplassert på to av Hellas sine mål da det ble 2-2 på Ullevaal for noen år siden. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 var det en viktig kamp? tviler på at de kan sammenlignes whatsoever. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det var 2-2-kampen på Ullevaal der vi burde vunnet, men det ble 2-2 pga forsvarsfeil. En av de kampene som gjorde at vi kom det ene poenget bak Tyrkia, så ja, den var temmelig viktig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 var sikkert mange andre anledninger til å avgjøre i kvalliken. men hovedpoenget er at de sikkert ikke kan sammenlignes whatsoever. men feilplassering? var sikkert andre forsvarere som like gjerne kunne markert. og å være feilplassert er ikke på langt nær en så stor feil som dårlig markering. Hangeland presterer i kamp etter kamp og er så godt som alltid solid. Høgli er en tikkende bombe. Å si noe på Hangeland på feil som sikkert ikke var blant den verste forseelsen på disse baklengsmålene, gjør ihvertfall ikke jeg. Å klage på Hangeland blir som å kritisere SAF, samtidig som å si at Høgli er en god spiller blir som å kalle Steinar Nilsen en fantastisk trener. Eller god for den saks skyld... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvem skal spille foran Høgli da mener du? Cato Guntveit? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ruud har vært god de gangene han har fått prøve seg. Høgli er så klart bedre så det er ikke akkurat tvil om hvem den plassen tilhører. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvem skal spille foran Høgli da mener du?Cato Guntveit? det jeg er mest spent på er hvorfor du gjør narr av alle høyrebackene i landet på den måten... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Sannheten er at høyre - og venstreback plasser i hele verden er dårlig besatt. Det er alt for mange middelmådige kanter som kunne blitt gode backer, men som var for stolte til å bli backer. Vi i Norge er meget heldige som har en så god back som Riise på venstresiden, men sliter på høyre. Tom Høgli er ikke noen klasseback, men det beste vi i Norge har, og helt til vi får opp en eller annen ung litt halvgod kant som velger å bli back så får vi klare oss med han. Endret 25. august 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det rart jeg liker fyren? Synes landslaget trenger en slik type. Og jeg håper både han og Moa starter, tror de kan finne tonen på banen. Hvis Daniel har dagen vel å merke, men det virker det jo som han har for tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hahaha. Så bra av Braathen! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Håper jeg klarer å finne en stream til kampen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er det Viasat-kamp? Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er jo helt utrolig at presterer å sende en landskamp på Canal+Fotball av alle ting... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei, Canal Plus Fotball, som ingen har lenger etter at de mistet PL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da blir det vel pub eller stream ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Herregud, så jævla tard.. Hva skjedde med tv2 og viasat med hhv hjemme og bortekamper da? Blir for dumt dette.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Helt enig. Komplett idioti at man ikke sender VM kvalik på allment tilgjengelige kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå