Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor drar du opp Høgli hele tiden? Hangeland har gjort det samme, uten at du klager på han.

 

Har han det? ikke har jeg fått det med meg, tvilsomt at det var i en viktig kamp, situasjonene kan sikkert ikke sammenlignes på noen måte, Høgli har gjort elementære forsvarsfeil i viktige kvallikkamper. Tviler og på at det har vært tilfelle med Hangeland. Jeg drar han opp fordi man som forsvarer på internasjonal nivå ikke kan slippe spillere inn bak ryggen sin når det da betyr at han er alene med keeper...

 

PvM har jo scoret et mål mer enn klassespillere som Guastavino, Børufsen, Ujah, Sørum, Hoseth, Tuelo Johannesen og en hel gjeng til.

 

Imponerende :whistle:

 

jeg ser hva du skriver og hva du mener, men hva er poenget ditt med denne dårlige ironien(ja jeg mener den er dårlig, så kan andre som ikke klarer å argumentere selv si at det du skriver var kjempebra :roll: )

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

var sikkert mange andre anledninger til å avgjøre i kvalliken. men hovedpoenget er at de sikkert ikke kan sammenlignes whatsoever.

men feilplassering? var sikkert andre forsvarere som like gjerne kunne markert. og å være feilplassert er ikke på langt nær en så stor feil som dårlig markering.

 

Hangeland presterer i kamp etter kamp og er så godt som alltid solid. Høgli er en tikkende bombe.

Å si noe på Hangeland på feil som sikkert ikke var blant den verste forseelsen på disse baklengsmålene, gjør ihvertfall ikke jeg. Å klage på Hangeland blir som å kritisere SAF, samtidig som å si at Høgli er en god spiller blir som å kalle Steinar Nilsen en fantastisk trener. Eller god for den saks skyld...

Lenke til kommentar

Sannheten er at høyre - og venstreback plasser i hele verden er dårlig besatt. Det er alt for mange middelmådige kanter som kunne blitt gode backer, men som var for stolte til å bli backer. Vi i Norge er meget heldige som har en så god back som Riise på venstresiden, men sliter på høyre.

 

Tom Høgli er ikke noen klasseback, men det beste vi i Norge har, og helt til vi får opp en eller annen ung litt halvgod kant som velger å bli back så får vi klare oss med han.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...