Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare notoriske Riise-hatere som vil klage på Riise denne kampen. Han var en av de som faktisk holdt nivået store deler av kampen.

Selv jeg som ikke liker Riise, synes at det blir for dumt å klage på han etter matchen, de som fortjener en smekk er:

HAREIDE, Jarstein, Hesten Gamst og Reginiussen.

Lenke til kommentar

Regi? Altså. Om dere ser NØYE på reprisen så er det Hangeland som løper ifra målscoreren, det er originalt hans mann, men han ser på ball og løper videre mot nesteman. Regi må så løpe etter for å dekke opp, og når ikke fram tidsnok.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Takk til VGD-bruker KongKristobal:

Du starta opp så optimistisk

Løgnhals nummer 1.

Men navnet skjemmer ingen

Selv om det ble bytta ut med syt og stønn

Da du ble sjef for Norge

En etterlengta boss.

Og da skull alt bli så mykje beir!

Men de kje rart, det var it rart

Med spillere som oss! SÅ!

Course:

Takk for alt du sa Åge,

takk for alt du ga Åge

takk for alle løgnan

som vi har hørt fra dæ.

Norge sparker deg nå Åge

det må du forstå Åge!

Vi ska glemme no

vi ska glemme dæ!

En luring med journalista

Med minus og med pluss.

Og den skjønneste bortforklaringa

for dæ.

Det er breakdance! Og langpasning med snus.

Og når en kamp var over

og vi var sånn middels god.

Ja da kun du være littegrann fornøyd du Åge!

Men det var før, ja det var før

du så på video! SÅ!

Course:

Du behandla oss som dine gode venna

Og det var greit da vi gjore no galt.

For Åge

gikk vi på byen.

Og vi sovna når det gjalt

etter humle og litt malt!

Jaja gutta.

Jeg lurer på hva det skal bli med han Åge nå æ.

har du kje hørt det da?

Han har da fått det knalltilbudet!

Hæ? kor hen da?

Skal bli landslagstrener i Vietnam!

Det håper jeg han har sagt ja til!

Æ tror han kjem til å selle båta æ.

Båta?

Det har jeg hørt jeg og! Han kan jo å ro!

Nei gutta.

Æ tror han havne oppå Ullevaal med det derre gliset sitt æ.

Ja det tror æ faktisk, at han blir sittanes i ett kott oppå der ja.

Men uansett Åge.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Hareide feiler igjen. Vi skulle ha sparket han etter Tyrkia-kampen spør du meg.

Han sa jo selv at han skulle trekke seg hvis han ikke fikk Norge til VM eller EM. Men han er en fordømt idiot som sitter der fortsatt, og NFF. Hva faen venter dere på? Dere må tørre å sparke folk før de dør i landslagsstolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som sagt: NFF har ikke BALLER!

Mulig hun ene dama har det,hun er skummel.

Norge spiller trist,Hareide handeler trist og jeg? Jeg er bare trist inni meg jeg.

Lenke til kommentar

Hareide tror Norge kan spise kirsebær med de store, kan han ikke bare innse at Norge er en middelmodig fotballnasjon? Når vi er på høyde med Nasjoner som Island, Latvia, Makedona, Litauen og Malta. Så må han fortstå at Norge ikke er bedre. Når alle andre borsett ifra han ser dette, så må det være noe feil.

Lenke til kommentar

Svak kamp fra norge sin side. Hva skjer med å bytte ut Carew med Gamsten!? Hvis han først ta ut Carew, må han sette inn en som er i form. F eks Moa. Bytte Skjelbred-Grindheim var også et svakt ett. Skjønner at han tok ut Skjelbred. Han var sikkert sliten etter å ha løpt mye i bra kamp fra han sin side, men Åge burde heller satt inn på Strømstad. Og til Andresen har jeg tre ord; Du er ELENDIG!!

Lenke til kommentar

Jaja, dette var tragisk. Må minne om at Skottland tapte 1-0 for Makedonia, så vi har fremdeles 1 poeng mer enn dem etter den første kampen. Mulighetene er der, og jeg tror ikke at et trenerbytte nå vil bringe noe positivt.

Dessuten, hvem skal egentlig ta over Norge? Det må som folk nevner nesten bli en utlending. Ingen av de store ledige navnene kommer til å gidde å komme hit for å trene denne gjengen, så da blir det sånn jeg ser det enten å fortsette med Hareide eller å gå på noe nytt og "spennende" (og muligens fatalt).

Men vi setter oss igjen i den forbanna situasjonen at vi prestere mot de beste lagene i gruppa, Skottland og Nederland. Jeg tror vi må ta poeng fra Skottland i begge kampene skal vi klare 2. plassen, og jeg har selvsagt ingen forhåpninger om så mye som et mål mot Nederland.

Taper vi de to neste er vi fort ute. Og jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg, jeg sa i forrige kvalik at når Norge ikke klarer å kvalifisere seg til et mesterskap i den lucky-loser gruppa, så er vi rett og slett ikke gode nok og har ingen verdens ting i et sluttspill å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...