GLN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Riise-Windsnes var jo det beste paret i 1.omg Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare notoriske Riise-hatere som vil klage på Riise denne kampen. Han var en av de som faktisk holdt nivået store deler av kampen. Selv jeg som ikke liker Riise, synes at det blir for dumt å klage på han etter matchen, de som fortjener en smekk er: HAREIDE, Jarstein, Hesten Gamst og Reginiussen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Reginiussen var så jævlig uheldig. Synes synd på mannen. Spilte meget bra til tider, og er delaktiv i begge målene. Absolutt, uansett, vi spiller så dårlig at jeg vil ikke gi han skylden engang.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 la oss prøve Nordtveit en kamp som midtstopper? Kan ikke skjønne hvordan du kan mene at løsningen på dette er å putte inn juniorspillere som Stubhaug og Nordtveit. Ingen av dem ville gjort det noe bedre i dag,de ville derimot kanskje demonstrert noen enda bedre tabber. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Regi? Altså. Om dere ser NØYE på reprisen så er det Hangeland som løper ifra målscoreren, det er originalt hans mann, men han ser på ball og løper videre mot nesteman. Regi må så løpe etter for å dekke opp, og når ikke fram tidsnok. Endret 6. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hareide feiler igjen. Vi skulle ha sparket han etter Tyrkia-kampen spør du meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Takk til VGD-bruker KongKristobal: Du starta opp så optimistisk Løgnhals nummer 1. Men navnet skjemmer ingen Selv om det ble bytta ut med syt og stønn Da du ble sjef for Norge En etterlengta boss. Og da skull alt bli så mykje beir! Men de kje rart, det var it rart Med spillere som oss! SÅ! Course: Takk for alt du sa Åge, takk for alt du ga Åge takk for alle løgnan som vi har hørt fra dæ. Norge sparker deg nå Åge det må du forstå Åge! Vi ska glemme no vi ska glemme dæ! En luring med journalista Med minus og med pluss. Og den skjønneste bortforklaringa for dæ. Det er breakdance! Og langpasning med snus. Og når en kamp var over og vi var sånn middels god. Ja da kun du være littegrann fornøyd du Åge! Men det var før, ja det var før du så på video! SÅ! Course: Du behandla oss som dine gode venna Og det var greit da vi gjore no galt. For Åge gikk vi på byen. Og vi sovna når det gjalt etter humle og litt malt! Jaja gutta. Jeg lurer på hva det skal bli med han Åge nå æ. har du kje hørt det da? Han har da fått det knalltilbudet! Hæ? kor hen da? Skal bli landslagstrener i Vietnam! Det håper jeg han har sagt ja til! Æ tror han kjem til å selle båta æ. Båta? Det har jeg hørt jeg og! Han kan jo å ro! Nei gutta. Æ tror han havne oppå Ullevaal med det derre gliset sitt æ. Ja det tror æ faktisk, at han blir sittanes i ett kott oppå der ja. Men uansett Åge. LYKKE TIL! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hareide feiler igjen. Vi skulle ha sparket han etter Tyrkia-kampen spør du meg. Han sa jo selv at han skulle trekke seg hvis han ikke fikk Norge til VM eller EM. Men han er en fordømt idiot som sitter der fortsatt, og NFF. Hva faen venter dere på? Dere må tørre å sparke folk før de dør i landslagsstolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Som sagt: NFF har ikke BALLER! Mulig hun ene dama har det,hun er skummel. Norge spiller trist,Hareide handeler trist og jeg? Jeg er bare trist inni meg jeg. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lesbelund skulle ha blitt fjernet. Som sagt NFF består bare av idioter. Så man kan på mange måter si at det passer bra med Norges resultater. Like elendige begge deler. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nå må Hareide ut med en gang før han får gjort noe mer skade! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hareide tror Norge kan spise kirsebær med de store, kan han ikke bare innse at Norge er en middelmodig fotballnasjon? Når vi er på høyde med Nasjoner som Island, Latvia, Makedona, Litauen og Malta. Så må han fortstå at Norge ikke er bedre. Når alle andre borsett ifra han ser dette, så må det være noe feil. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Svak kamp fra norge sin side. Hva skjer med å bytte ut Carew med Gamsten!? Hvis han først ta ut Carew, må han sette inn en som er i form. F eks Moa. Bytte Skjelbred-Grindheim var også et svakt ett. Skjønner at han tok ut Skjelbred. Han var sikkert sliten etter å ha løpt mye i bra kamp fra han sin side, men Åge burde heller satt inn på Strømstad. Og til Andresen har jeg tre ord; Du er ELENDIG!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 "Vi kan ikke sikre oss mot enkeltfeil" sier Hareide til tv2 Jeg tror du burde kunne sikre deg mot dine egne jævla multifeil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du kan vel le du Hareide,du kan vel le du! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Latterlig av Bengt Eriksen og Semb og mene at målene var keepertabber. Helt utrolig... Og jeg trekker tilbake det jeg sa om Winsnes før kampen. Men, jeg klarer ikke å bli skuffet, dette har skjedd gang på gang. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jarstein trøkket ett til siden og fikk ett knallhardt skudd mot seg. En ball Jarstein burde klart å ta. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jaja, dette var tragisk. Må minne om at Skottland tapte 1-0 for Makedonia, så vi har fremdeles 1 poeng mer enn dem etter den første kampen. Mulighetene er der, og jeg tror ikke at et trenerbytte nå vil bringe noe positivt. Dessuten, hvem skal egentlig ta over Norge? Det må som folk nevner nesten bli en utlending. Ingen av de store ledige navnene kommer til å gidde å komme hit for å trene denne gjengen, så da blir det sånn jeg ser det enten å fortsette med Hareide eller å gå på noe nytt og "spennende" (og muligens fatalt). Men vi setter oss igjen i den forbanna situasjonen at vi må prestere mot de beste lagene i gruppa, Skottland og Nederland. Jeg tror vi må ta poeng fra Skottland i begge kampene skal vi klare 2. plassen, og jeg har selvsagt ingen forhåpninger om så mye som et mål mot Nederland. Taper vi de to neste er vi fort ute. Og jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg, jeg sa i forrige kvalik at når Norge ikke klarer å kvalifisere seg til et mesterskap i den lucky-loser gruppa, så er vi rett og slett ikke gode nok og har ingen verdens ting i et sluttspill å gjøre. Lenke til kommentar
dirtb4g Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nokk en skuffelse av norge, synes at de burde sparke Åge Hareide. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 som sagt så er Island et veldig undervurdert landslag, det samme med Makedonia. Norge, Island, Skottland og Makedonia vil alle ha den andre plassen og gir seg ikke uten kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå