Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

kan vel bare glemme at unggutter får sjangsen under Drillo. Har ikke akkurat gitt så mange unge folk sjangsen på landslaget, alltid de gamle kjedelige. Syntes han kunne utforska med litt ferske spillere. Som med tanke på Carew som alltdi får være med. Selv om han spiller en god rolle med å vinne fysiske dueller så hadde det vært godt med litt nytt på toppen og.

 

Men er spent på hvordan Solbakken kommer til å gjøre det med landslaget. Håper han gir noen nye unge folk sjangsen iallefall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ungutter er under 20 år, noe Drillo aldri i verden kommer til å bruke. Det at en spiller som Fellah ikke er med er for meg meget rart. Ikke det at han trenger å starte, men få han med i troppen i alle fall.

 

Step_up, Du vil ha Vaagan Moen inn i troppen? Brannbriller på eller? Når vi i tilegg har Gamst i samme posisjon kan jeg ikke se hva han har i troppen å gjøre. Han er vel heller ikke en type som kan komme inn i en kamp som inbytter å prestere. Noe Fellah for eksempel er.

Lenke til kommentar

Ungutter er under 20 år, noe Drillo aldri i verden kommer til å bruke. Det at en spiller som Fellah ikke er med er for meg meget rart. Ikke det at han trenger å starte, men få han med i troppen i alle fall. Step_up, Du vil ha Vaagan Moen inn i troppen? Brannbriller på eller? Når vi i tilegg har Gamst i samme posisjon kan jeg ikke se hva han har i troppen å gjøre. Han er vel heller ikke en type som kan komme inn i en kamp som inbytter å prestere. Noe Fellah for eksempel er.

 

Ja jeg vil ha han inn i troppen. Nei har ingenting med Brann-briller

å gjøre. Ja Fellah er det i høyeste grad, men PVM kan absolutt være med på å både komme inn som innbytter, avgjøre en kamp, spille en hel kamp og levere på høyt nivå. er en stor trussel for motstander med sine styrker. Han vil da bli backup for Gamst, men kan og spille f.eks indreløper, sentralt eller som backup på høyre...

 

PvM har mer målpoeng enn Gamst, så da mener han at han skal få spille. Kun det som teller skjønner du.Fellah kunne jeg godt se på landsen ja.

 

Grunnen til at jeg mener at han skal få spille har jeg sagt lenge før du skrev dette og i dette innlegget...Det kan du lese, så gjenforteller du det ikke helt feil. han er selvfølgelig backup for Gamst og mer aktuell i andre roller som jeg og har skrevet...

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Fyren (PvM) er nummer 59 på VG-børsen. Bare det viser at han er langt fra noen god spiller. Grunnen til at han får mye målpoeng er rett og slett fordi ingen andre i Brann evner noe særlig å score. Jeg vil si meg enig med børen og si at PvM ikke er en så enormt god spiller som du mener.

 

 

og jeg er enig med Dagbladet som har han på tredje og dermed står vi på stedet hvil i denne diskusjonen. At de andre ikke har klart å score, viser jo bare at PVM har vært den som har klart å ta grep...

Dessuten bør en god børs være i samsvar med prestasjoner og at PVM er i toppen av poengligaen og på toppscorerlisten sier sitt om gode prestasjoner! Det synes jeg bør belønnes på børsen. Jeg lurer og på hvordan i all Verden de har klart å trekke noe på han. Nei, stoler på Dagbladet...

Lenke til kommentar

Dette har vi diskutert før og du har nok alle mot det i denne saken fortsatt Step_up. PVM er ikke god nok for landslaget, for der spiller nemlig en annen luring som heter Morten Gamst Pedersen. Og siden PVM er så rævva med høyre, kan han bare spille på venstre sia. Og ikke kom å si nå at "han kunne spilt spiss" eller noe lignende, for det kunne han ikke. Petter Vaagan Moen har spilt bra i tippeligaen i år, men han er etter min, og de fleste her innes oppfatning, ikke god nok. Merkelig nok deler Drillo den samme oppfatningen. Det var rart..

Lenke til kommentar

Jeg har sagt at han ville vært en god backup på både høyre og venstre. Burde selvfølgelig vært tatt ut foran Solli er min mening.

Jeg har sagt at han kunne spilt indreløper/sentralt.

 

Jeg har argumentert en del for PVM, hva ut av det er du uenig i punkt for punkt? Men skal du virkelig gjøre ett poeng av hvem Drillo tar ut? Han tar ut Solli, har diskriminert mange spillere på kort tid:Bugge, Tettey, Fellah, Singh, Nevland, og ja gjett hvem. Petter Vaagan Moen! +sikkert mange flere...Tom Høgli har vært direkte ansvarlig for to baklengsmål i kvalliken. Blant annet i den ekstremt viktige kampen mot Island! Mannen kan ikke markere, allikevel har han ikke fått seg landslagspause enda.

 

Han kommer med hårreisende uttalelser og har veldig overdreven tro på egne ferdigheter både når det gjelder i spillestil og når det gjelder taktikk. Flere ganger har disse ferdighetene vist seg manglende i laguttak og bytter. Og han klarte ikke å kvalifisere oss selv om vi hadde gode sjanser...Jeg har troen på at spillerne får oss til EM på bekostning av Drillo...Rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...