DJ_Dark Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Var jo det jeg skrev da. At vi røk på målforskjell. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fotball-VM 1994 Stemmer det. Alle lagene hadde 4 poeng i gruppa, og Norge kom sist på grunn av målforskjellen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Ja? Dette beviser jo fortsatt bare det jeg sier, at FIFA-Rankingen ikke har noe med hvor bra et lag er. Hellas vant EM i 04. og som folk sier nå, Italia og Frankrike er ute av VM. England kvalet ikke til EM i 08... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Fifa-rankingen er jo en målestokk for hvor gode lagene er akkurat når den blir gitt ut. Det er jo derfor de endrer på den etter mesterskap. Og fortløpende gjennom kvalikk. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 tror seriøst norge hadde komt et stykke i dette VMet, synd vi ikke kom med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Alt var visst mulig her. De fleste lagene har jo ikke spilt alt for offensivt heller, så vi hadde nok hatt muligheter her ja. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ein kvartfinale hadde kanskje vært realistisk? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjenner jeg Norge rett hadde vi rotet oss bort før den tid. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ikkje den beste kampen, nei. Men i eit VM trur eg Norge kunne overrasket. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Norge slo nå både tyskland og argentina sist de møtte de, har bare ett evighetskompleks med å slå ukraina(har tapt 1-0 så sinnsykt mange ganger mot de nå, fatter ikke hvorfor vi vil spille mot dem engang:P) Norge har drillo,det skal ihvertfall være nok til gruppespill om man få en grei gruppe og de fleste gruppene var det utenom brasil gruppen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Om jeg ikke husker helt feil tar vel Solbakken over i 2012, så vi får aldri sett Drillo i et mesterskap igjen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Om ikkje eg tar feil overtar ikkje Solbakken før November/Desember 2012. Så Drillo kan fortsatt være med i EM 2012. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som skal ta turen til Frankrike-kampen? Blir Blancs første kamp med et helt nytt lag. Hadde ikke forundret meg om vi hadde hatt lavest odds til å ta seieren. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 og at vi vinner :new_woot: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som skal ta turen til Frankrike-kampen? Blir Blancs første kamp med et helt nytt lag. Hadde ikke forundret meg om vi hadde hatt lavest odds til å ta seieren. Yeah, jeg har billetter sikret. Et svakt Frankrike med ny trener bør gå ann å slå. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvem vet. En ny trener med nye spillere. De får sikkert mye motivasjon gjennom at de skal begynne å gjenopprette Frankrikes ære. Og B-laget til Frankrike er ikke noe småtteri. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som skal ta turen til Frankrike-kampen? Blir Blancs første kamp med et helt nytt lag. Hadde ikke forundret meg om vi hadde hatt lavest odds til å ta seieren. Kommer helt an på om Mexes blir tatt ut eller ei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nice, nå er vi faktisk naboer på rankingen også. Frankrike nr. 21, Norge nr. 22. Frankrike har ny trener, nytt lag, ute av kamptrening, mens Norge har Drillo og i tillegg er vi midt i TL-sesongen. Gutta er nok klare til kamp, derfor burde det bli seier og avansement på rankingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå