Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er ikke skikkelig norsk landslagskeeper før man ødelegger en kamp med en keepertabbe.

 

Feil. Du er ikke landslagskeeper før du ødelegger en kvalikk. Dette er jo bare en treningskamp. Er ikke verdens undergang akkurat. Sjansesløsingen derimot var det Hareide-klasse over i dag. Men det er prisen man må betale for en ikke har rutinespillere på topp.

Den med mest rutine (les: Carew) scoret sist i November i fjor. Tviler for at han hadde vært mer klinisk foran mål i dag.

Lenke til kommentar

Ja mener det samme. Carew er ikke helt som andre spillere. Men hvis vi ser til Tippeligaen så er det de eldre og mer rutinerte spillere/spissene som scorer jevnt med mål. Årst, Iversen, Nannskog. Tror Iversen ville ha scoret i dag, om han hadde vært skadefri og vært med. Men tror også Ukraina ville ha vært mer målfarlige om Schevsjenko hadde spilt.

Lenke til kommentar

Jeg var litt usikker på om han var sarkastisk tilbake, egentlig. Nok et bevis på at ironi/sarkasme funker dårlig over nett..

 

 

Hvorfor skulle jeg være sarkatisk med en så god spiller som PVM? Det ville ihvertfall vært ett klokt valg av Drillo. PVM har to målpoeng mer enn Brenne og har ofte farlige pasninger og gjennomspill til sine medspillere. I mange situasjoner i år har det jo vært brent enorme sjanser som PVM har skapt med sin presise pasningsfot...Han har 5 mål i år fra venstrekant og vi er bare halvveis. Sterkt. Tenk hvis han holder oppe dampen. Det går mot hans beste sesong i Brann. Han er som en champagne, blir bedre med årene. Nå er jo dette bare treningskamper, er viktigere for Norge at han er med i kvalliken...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Man er ikke skikkelig norsk landslagskeeper før man ødelegger en kamp med en keepertabbe.

 

Feil. Du er ikke landslagskeeper før du ødelegger en kvalikk. Dette er jo bare en treningskamp. Er ikke verdens undergang akkurat. Sjansesløsingen derimot var det Hareide-klasse over i dag. Men det er prisen man må betale for en ikke har rutinespillere på topp.

Den med mest rutine (les: Carew) scoret sist i November i fjor. Tviler for at han hadde vært mer klinisk foran mål i dag.

Litt av grunnen til det er at Carew ligger veldig mye opp til andre. Må gjøre mye på egen hånd. Tror nok Carewen hadde puttet opp til flere av de sjangsene som var i dag.

 

Jeg var litt usikker på om han var sarkastisk tilbake, egentlig. Nok et bevis på at ironi/sarkasme funker dårlig over nett..

 

 

Hvorfor skulle jeg være sarkatisk med en så god spiller som PVM? Det ville ihvertfall vært ett klokt valg av Drillo. PVM har to målpoeng mer enn Brenne og har ofte farlige pasninger og gjennomspill til sine medspillere. I mange situasjoner i år har det jo vært brent enorme sjanser som PVM har skapt med sin presise pasningsfot...Han har 5 mål i år fra venstrekant og vi er bare halvveis. Sterkt. Tenk hvis han holder oppe dampen. Det går mot hans beste sesong i Brann. Han er som en champagne, blir bedre med årene. Nå er jo dette bare treningskamper, er viktigere for Norge at han er med i kvalliken...

Med den venstre siden som norge har PDD. så tror jeg PvM vil slite med å komme inn i varmen. Kunne kansje ha brukt han på en sentral rolle.

 

Tviler sterkt på at PVM blir hentet inn i troppen til kvaliken med mindre han storspiller videre i Tippeligaen. Det tviler jeg på at skjer, men hvem vet? Uansett så mener jeg at PVM pdd ikke er god nok for landslaget.

Han er da bedre enn Brenne :) Tror ærlig talt det er større % sjangse å putte den der enn og bomme. Latterlig dårlig, av en latterlig spiller. Er rimelig sikker på at LUNDEKVAM hadde puttet! Herregud for en amatør! Klikker!

Lenke til kommentar

Han passer heller ikke inn i laget slik Drillo vil spille per dags dato. PVM altså.

 

Han er da bedre enn Brenne :) Tror ærlig talt det er større % sjangse å putte den der enn og bomme. Latterlig dårlig, av en latterlig spiller. Er rimelig sikker på at LUNDEKVAM hadde puttet! Herregud for en amatør! Klikker!

Lundekvam scoret jo mål nr. 1000 for Norge med kuken. Det er klasse og mye bedre enn både Brenne og PVM.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Hvorfor er Brenne tatt ut på landslaget igrunn? Skal jeg være helt ærlig har jeg ikke sett han i hele år, hvor i svarte spiller han egentlig? Stakk vel fra LSK?

 

Fikk bare sett første omgang, men synes vi spilte bra fotball i alle fall. Etterpå stakk jeg og skulle spille kamp selv, som endte med 23-2-seier. Tror vi trenger noen lakser (laget heter Laksene :p ) inn på landslaget :wee:

Lenke til kommentar

Vi taper mot b-laget til en bakgårsnasjon der Sheva er den eneste brukbare spilleren og atpåtill på eget gress. Tymo"sukk" på midten er så grå og oppskrytt at jeg kaster opp. Hadde kampen vært i Ukraina kunne jeg kjøpt resultatet, men ikke på Ullevål. Med spisser som Christian Kongo (Carew) og Siklesæter (Huseklepp) er det ikke rart målene uteblir.

 

Vi slo dessuten såvidt et Montenegro uten Jovanevic. Hvor dårlig var ikke de? Haha.

 

Jeg er ikke imponert. Tipper vi får pryl så det holder av Frankrike og Portugal i høst, selv om vi presser 29 mann i egen boks og satser på dødball. HYL

Lenke til kommentar

At Brenne er en spiller som SKAL sitte en sånn sjangse! Og det jeg mener er at den kunne Lundekvam ha puttet. Og sjangsen for at Lundekvam putter er minimal.

 

Alle skal putte den. Uten unntak. Til opplysning så er det overhodet ikke likt Brenne å bomme på noe slikt. Han kaller det helt komisk selv.

Lenke til kommentar

At Brenne er en spiller som SKAL sitte en sånn sjangse! Og det jeg mener er at den kunne Lundekvam ha puttet. Og sjangsen for at Lundekvam putter er minimal.

 

Alle skal putte den. Uten unntak. Til opplysning så er det overhodet ikke likt Brenne å bomme på noe slikt. Han kaller det helt komisk selv.

 

Sykt at han bommet ja. Lundekvam hadde nok truffet for noen år siden, blir tyngre når man er på en glaaa snurr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...