Prusk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Norges fotball-landslag? Wazzyourpoint? =) Han som opprettet tråden har vel avgått med døden, eventuelt enda verre - han kan ha lagt tastaturet på hyllen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tror det blir uavgjort i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Drillo på Ullevaal er som regel seier. Satser på det i kveld også. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, jeg tror at det blir seier jeg også. Visst de klarer å samspille så klarer di det, og med litt Drillopower. Så da får vi håpe på seier! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Dette tilsier uavgjort i mitt hode. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Dette tilsier uavgjort i mitt hode. Seriøst? Det der forteller meg bare at Norge vil vinne med ett mål. :!: Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Da blir det bare en veldig spennende kamp! Det kan gå begge veier, fordi Ukraina kan være gode. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Dette tilsier uavgjort i mitt hode. Seriøst? Det der forteller meg bare at Norge vil vinne med ett mål. :!: Du må nok se til høyre ja. Har nemlig U på Norge - Ukraina på en liten oddsbong. Det er bare 10 kr. så om Norge vinner (og ødelegger) er det egentlig greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kampene til Ukraina har jo nesten bare vært på hjemmebane, dessuten har de slitt hver gang de har møtt motstand (2xHellas). England var jo allerede kvalifiserte, så tviler på at de tok den kampen så seriøst. Norge på hjemmebane under Drillo er noe for seg selv. Håper og tror det blir seier i kveld. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kampene til Ukraina har jo nesten bare vært på hjemmebane, dessuten har de slitt hver gang de har møtt motstand (2xHellas). England var jo allerede kvalifiserte, så tviler på at de tok den kampen så seriøst. Norge på hjemmebane under Drillo er noe for seg selv. Håper og tror det blir seier i kveld. Det er sant det, Drillo har jo ikke tapt på veldig mange hjemmekamper. Så derfor tror jeg Norge har størst sjans til å vinne, visst du går ut ifra stattestikk (Drillo stattestikk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har ikke den største troen på at det blir seier idag. Men med Drillo kan alt skje. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Landskamp! Forrige kamp satt jeg i skauen og hørte kampen på radio. Blir fint dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Norge har på papiret et bedre lag enn Ukraina, dette kan gå veien likevell. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lanskamp! La oss vinne denne. Btw, elsker avataren din, aunmar. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kun hos meg bildet er kutta? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Moa på topp. Det er igrunn flaut at vi ikke har noe bedre å stille med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Vi har jo det, men ikke rart at Drillo vil prøve Moa(funket bra før) i en treningskamp. Helt greit. hehe, Hangeland. Du fåkke lov til å skore du. Endret 2. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Rått av Moa og synd for Gamst. Gode innlegg der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå