Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Tettey og PVM er to forskjellige spillertyper, hvordan kan da PVM ta plassen til Tettey, ikke at Tettey har en fast plass nå, som sentral midtbane?

 

har ikke sagt at han skal ta Tetteys plass, men f.eks en plass ved siden av i en mer offensiv rolle. Evt som innbytter. Tror han ville funket bra i en slik rolle. Ville vært ett bra taktisk bytte...Målpoengene finner du på VG sine sider. Er linket til de i tråden hans...

Lenke til kommentar
Hvis Tettey og PVM er to forskjellige spillertyper, hvordan kan da PVM ta plassen til Tettey, ikke at Tettey har en fast plass nå, som sentral midtbane?

 

har ikke sagt at han skal ta Tetteys plass, men f.eks en plass ved siden av i en mer offensiv rolle. Evt som innbytter. Tror han ville funket bra i en slik rolle. Ville vært ett bra taktisk bytte...Målpoengene finner du på VG sine sider. Er linket til de i tråden hans...

 

La meg omformulerere slik at du tar poenget da.

 

Hvis Grindheim og PVM er to forskjellige spillertyper, hvordan kan da PVM ta plassen til Grindheim som sentral midtbane?

Hvis Yttergård Jensen og PVM er to forskjellige spillertyper, hvordan kan da PVM ta plassen til Yttergård Jensen som sentral midtbane?

Hvis Hauger og PVM er to forskjellige spillertyper, hvordan kan da PVM ta plassen til Hauger som sentral midtbane?

 

Hvis han kommer med, noe jeg tror er lite trolig da Drillo selv har sagt at han ser etter spillere med ekstreme ferdigheter og ikke middelmådigheter, så blir det bare som innbytter og da i køen bak både Tettey og Skjelbred, som ikke er fast i første 11'eren.

Lenke til kommentar

han er ingen middelmådighet. har du ikke bedre argumenter enn å slenge ut en påstand i løse luften? Han ligner vel mer på RYJ som type hva angår det kreative, o.l. I tillegg bedre i den rollen enn RYJ som målpoengene og bekrefter hvor PVM har 7 og RYJ 2.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Målpoeng er ikke alt. Det vet vel du også. Med fare for å gjenta meg selv, man skulle vel satt ut Carew av laget hvis man skal se på målpoeng?

Han kan da umulig være bedre enn Jenssen i den rollen når Jenssen spiller indreløper og PVM kant?

Lenke til kommentar

Er du forelsket i PVM eller noe? Kan du ikke bare skjønne at han ikke er god nok for landslaget?

 

 

Jeg bare ser hvor dyktig han er som fotballspiller, hvilket bekreftes i flere kamper hvor Brannspillerne blir servert målsjanser på sølvfat av PVM.

 

Men men, det er Drillo i ett nøtteskall. tar ut en spiller som høgli som har begått enorme markeringsfeil i viktige kvallikkamper. Så sier han at han vil ha mer kreativitet på landslaget, men unnlater å ta med PVM. Ironien kjenner ingen grenser.

Vi får satse på at han tar den ut til neste samling. PVM går jo mot sin beste sesong i Branntrøyen. Dog hadde han fortjent ett uttak nå!

Lenke til kommentar

DJ_Dark:

Hvem mener du står foran Høgli i køen?

Riise står jo klart foran Parr i køen, men Parr har vært frisk og hatt en god debut i dag.

 

på strak arm:høiland, Nouri, Hedenstad, + noen til. Foran Parr er i hvertfall Riise, Rindarøy og Nordvik. Men kan godt se på det senere. nå er det landskamp.

Høiland stiller likt med Høgli. Nouri er for uerfaren enda.

Og at du vurderer Nordvik foran Parr er en gåte for meg. Glad vi fikk solgt den vandrende katastrofen til et annet tippeligalag.

Lenke til kommentar

Takk.

Nouri er greit for uerfaren ja. Drillo har jo ikke med seg mange unggutter uansett. Høiland er rundt nivået til Høgli, men jeg vil ikke si han er veldig mye bedre.

Og Nordvik!? Mister frispark som vi liker å kalle han. Enig med ditt utsagn om en vandrende katastrofe.

Parr har vært meget god i Aalesund i år og han fikk ikke vist seg frem offensivt i landslagskampen i går på samme måte som han har prestert for Aafk i år. Rindarøy var vel god i fjor, men jeg har ikke hørt så mye om han i år.

 

Ruud, Nouri, Hedenstad og Høiland for å ta de jeg kommer på raskt. kunne sikkert funnet flere...

Ruud har en meget god innleggsfot, men om jeg husker rett er han meget treig. Kan fort åpne seg på den kanten da. Hedenstad blir nok heller ikke å se på landslaget med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...