Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele midtbane-femmeren kan jo ikke bestå av kreative spillere. Grindheim, Jensen, Skjelbred og Tettey er mye bedre spillere enn PVM.

 

Carew er og en bedre spiller enn Hangeland :roll: . Må vi begynne å snakke om hvem som er best i sin rolle som er helt annerledes enn den andre spillerens rolle? Ang. Jensen som det passer seg å sammenligne, så kan vi jo bare slå opp på poengligaen.

 

PVM:7 poeng

RYJ:2 poeng

Du snakker jo om PVM som Norges beste venstrekant, men når den plassen er opptatt, av Gamst, så er han plutselig godt nok til å spille sentralt når han da konkurrerer med nevnte spillere? Utrolig. En som er best som venstrekant klan umulig være bedre en de som er best sentralt på midtbanen. Vet ikke om du fikk med deg oppblomstringen til Tettey da han endelig fikk spille sentralt? Og at Skjeldbred har herjet som indreløper i e-cup?

Hvorfor sammenligner du Carew og Hangeland?

Og hvilken poengliga er det du snakker om?

 

 

Hvem mener du står foran Høgli i køen?

Riise står jo klart foran Parr i køen, men Parr har vært frisk og hatt en god debut i dag.

 

på strak arm:høiland, Nouri, Hedenstad, + noen til. Foran Parr er i hvertfall Riise, Rindarøy og Nordvik. Men kan godt se på det senere. nå er det landskamp.

Høiland stiller likt med Høgli. Nouri er for uerfaren enda.

Og at du vurderer Nordvik foran Parr er en gåte for meg. Glad vi fikk solgt den vandrende katastrofen til et annet tippeligalag.

 

 

Jeg har sagt at PVM er TL's bste venstrekant. Stor forskjell. Hvor du har det fra at jeg har sagt at han er Norges er en gåte for meg. sentralt på midten har jeg allerede argumentert med rollefordelig, så vil ikke gjenta meg selv der. det samme med Carew og Brede. hvilken poengliga tror du jeg snakker om?

 

Ok har aldri sett Parr i seriekamp, så det det kan godt stemme.

 

Høgli har gjort enorme markeringsfeil i viktige kvallikkamper.

han har fått nok sjanser synes jeg...

Lenke til kommentar

Helt rått med seier, hjemmestatistikken under Drillo er bare syk. Har trua foran neste kvalik, for det ser ut som at vi greier å gjøre jobben hjemme. Blir i hvert fall spennende å følge disse folka videre, satser på at det blir seier på onsdag også :w00t:

 

Klatrer vel på rankingen også. Norge blant verdens 20 beste lag? :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt at PVM er TL's bste venstrekant. Stor forskjell. Hvor du har det fra at jeg har sagt at han er Norges er en gåte for meg. sentralt på midten har jeg allerede argumentert med rollefordelig, så vil ikke gjenta meg selv der. det samme med Carew og Brede. hvilken poengliga tror du jeg snakker om?

 

Ok har aldri sett Parr i seriekamp, så det det kan godt stemme.

 

Høgli har gjort enorme markeringsfeil i viktige kvallikkamper.

han har fått nok sjanser synes jeg...

Stor forskjell? Pøh, forskjellen er at Gamst spiller i utlandet. Mulig jeg husket feil og at du ikke har sagt Norges, spiller dog liten rolle.

Men hva hjelper det med enda en kreativ spiller på midtbanen? Der trenger vi arbeidsjern, som Grindheim og Tettey.

Slik det er nå er det ikke plass for PVM på landslaget.

Carew er best foran og Hangeland er best bak, derfor er de de vi bruker og ikke Marcus Pedersen og Frode Kippe.

Vet ikke hvilken poengliga du snakker om.

Lenke til kommentar

Norges beste:Gamst

 

TL's beste:PVM

 

Med Norges beste så inkluderer jo man alle som spiller i utlandet.

 

Det er jo det man har etterlyst:Kreativitet.

 

PVM kunne tatt plassen til RYJ.

Evt så kunne man tatt ut en defensiv type for å putte PVM som er en mer offensivt type inn i troppen.

 

Det jeg mener er at å sammenligne Tettey og PVM som er to forskjellige spillertyper er like meningsløst som å sammenligne Brede og Carew som spiller i to forskjellige posisjoner(synes jeg).

 

Poengligaen for målpoeng selvfølgelig...

Lenke til kommentar

Vær så snill, Petter Vaagan Moen er selve symbolet på inngrodde Norske fotballspillere. Han besitter ingen ekstrem kvaliteter som gjør at ihvertfall jeg ikke ønsker at Norge skal satse på han. Det gjelder forsåvidt også RYJ. For meg burde Per Ciljan uten tvil startet, han har kvaliteter Norge tildels mangler.

Lenke til kommentar

Norges beste:Gamst

TL's beste:PVM

Med Norges beste så inkluderer jo man alle som spiller i utlandet.

Forskjellen er at man tar med en spiller, Gamst. Vi har ikke en utømmelig kilde av venstrekanter i utlandet som alle er bedre enn PVM.

Det er jo det man har etterlyst:Kreativitet.

Hvordan tror du Barcelona hadde vært med 11 Messi'er?

 

PVM kunne tatt plassen til RYJ.

Evt så kunne man tatt ut en defensiv type for å putte PVM som er en mer offensivt type inn i troppen.

Gjør man det så tar man ikke hensyn til Drillos oppbygning av laget per nå. Han lar, slik som i dag, Huseklepp være offensiv og kreativ og fritar han dermed for en del defensiv jobb som mannen i posisjonen innenfor han må nødvendigvis må ta, i dette tilfellet Yttergård Jensen. Skulle vi hatt PVM inn der også, for Gamst, ville det trolig til tider blitt tre mann på den defensive jobben til fem. Det sier seg selv at det ikke fungerer.

 

 

Det jeg mener er at å sammenligne Tettey og PVM som er to forskjellige spillertyper er like meningsløst som å sammenligne Brede og Carew som spiller i to forskjellige posisjoner(synes jeg).

Hvis Tettey og PVM er to forskjellige spillertyper, hvordan kan da PVM ta plassen til Tettey, ikke at Tettey har en fast plass nå, som sentral midtbane?

Poengligaen for målpoeng selvfølgelig...

Selvfølgelig ja... min feil at du ikke vil vise meg hvor jeg finner den.

Og skal man se på målpoeng burde vel Carew vært ute av landslaget for lengst, eller?

 

Forøvrig enig med Giallorossi.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...