Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) jo, men det er vel ikke kreativiteten som han spiller mest på. Hvorfor du snakker om PVM på backplass vet jeg ikke... Vel slik jeg tolket det ville du ikke ha med Parr eller Høgli, men PVM. Norge renner ikke akkurat over av gode sidebacker, og Parr har vært god i år, bare rimelig at han får sjansen. Høyrebacken er ikke akkurat et luksusproblem heller, men det er midtbanen, sammenlignet med backene. Hvis PVM ikke skal danke ut Grindheim eller Pedersen, hvem da? Ruben Yttergård Jensen har vært svært god i år, i motsetning til de fleste på Brann. Endret 29. mai 2010 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 hvis dere virkelig lurer på hva Carew gjør på landslaget så kan dere slå opp toppscorerlisten i PL De spiller vel ikke 4-5-1 i Villa så vidt jeg vet, så da har han en ved siden av seg. Han klarer ikke alt alene. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hele midtbane-femmeren kan jo ikke bestå av kreative spillere. Grindheim, Jensen, Skjelbred og Tettey er mye bedre spillere enn PVM. Carew er og en bedre spiller enn Hangeland . Må vi begynne å snakke om hvem som er best i sin rolle som er helt annerledes enn den andre spillerens rolle? Ang. Jensen som det passer seg å sammenligne, så kan vi jo bare slå opp på poengligaen. PVM:7 poeng RYJ:2 poeng Hvem mener du står foran Høgli i køen?Riise står jo klart foran Parr i køen, men Parr har vært frisk og hatt en god debut i dag. på strak arm:høiland, Nouri, Hedenstad, + noen til. Foran Parr er i hvertfall Riise, Rindarøy og Nordvik. Men kan godt se på det senere. nå er det landskamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du kan da for faen ikke kun bruke poenglista. Herregud. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) jo, men det er vel ikke kreativiteten som han spiller mest på. Hvorfor du snakker om PVM på backplass vet jeg ikke... Vel slik jeg tolket det ville du ikke ha med Parr eller Høgli, men PVM. Norge renner ikke akkurat over av gode sidebacker, og Parr har vært god i år, bare rimelig at han får sjansen. Høyrebacken er ikke akkurat et luksusproblem heller, men det er midtbanen, sammenlignet med backene. Hvis PVM ikke skal danke ut Grindheim eller Pedersen, hvem da? Ruben Yttergård Jensen har vært svært god i år, i motsetning til de fleste på Brann. Skrev ett innlegg om disse tingene nedenfor ditt innlegg. Der står det klart argumentert. Endret 29. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Det har vel ikke noe å si det så lenge han ikke klarer å putte for Norge. Klarer du virkelig ikke se verdien i Carew for det Norske landslaget, helt ærlig? Han opptar stort sett begge stopper parene, er et uromoment til enhver tid som har ekstreme kvaliteter, iform av fart og styrke. Spørr enhver stopper som har spilt mot Carew, helt jævlig å spille mot er det svaret du får da. For det Norske landslaget er han også livsviktig da det er han som er oppspillspunktet. Selv om han ikke skårer nok, så bidrar han hele tiden, enten det er direkte eller indirekte. Vucinic - Verdens beste spiller... Endret 29. mai 2010 av Giallorossi 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ser den absolutt. Men av og til kan det være veldig irriterende å se på at han kan sentre ballen hurtig å de vil skape mer trøbbel for motstanderen enn at han står der med ballen i evigheter. Hvis du ikke ser dette så begynner jeg å lure. Jeg veit at Carew er ett godt oppspillspunkt, tror du jeg er dum eller noe? Men jeg synes ikke Carew har gjort noe spess denne kampen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kan bare understreke Giallorossi sitt innlegg. Spot on! For noen ufyselige serbere. Dytter dommeren, albuer Ciljan, slår rundt seg og filmer Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Stort sett så er det fordi Norge ikke klarer å flytte opp laget kjapt nok, vi kommer ikke med nok spillere fremover de gangene. Man begynner å lure på din fotballfaglige intelligens når du faktisk stiller spørsmålstegn ved Carew og hans posisjon i laget. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Herregud Carew. På tide å score nå. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hele midtbane-femmeren kan jo ikke bestå av kreative spillere. Grindheim, Jensen, Skjelbred og Tettey er mye bedre spillere enn PVM. Carew er og en bedre spiller enn Hangeland . Må vi begynne å snakke om hvem som er best i sin rolle som er helt annerledes enn den andre spillerens rolle? Ang. Jensen som det passer seg å sammenligne, så kan vi jo bare slå opp på poengligaen. PVM:7 poeng RYJ:2 poeng Du snakker jo om PVM som Norges beste venstrekant, men når den plassen er opptatt, av Gamst, så er han plutselig godt nok til å spille sentralt når han da konkurrerer med nevnte spillere? Utrolig. En som er best som venstrekant klan umulig være bedre en de som er best sentralt på midtbanen. Vet ikke om du fikk med deg oppblomstringen til Tettey da han endelig fikk spille sentralt? Og at Skjeldbred har herjet som indreløper i e-cup? Hvorfor sammenligner du Carew og Hangeland? Og hvilken poengliga er det du snakker om? Hvem mener du står foran Høgli i køen?Riise står jo klart foran Parr i køen, men Parr har vært frisk og hatt en god debut i dag. på strak arm:høiland, Nouri, Hedenstad, + noen til. Foran Parr er i hvertfall Riise, Rindarøy og Nordvik. Men kan godt se på det senere. nå er det landskamp. Høiland stiller likt med Høgli. Nouri er for uerfaren enda. Og at du vurderer Nordvik foran Parr er en gåte for meg. Glad vi fikk solgt den vandrende katastrofen til et annet tippeligalag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Uansett, så skrev han typa at han burde vært på landslaget bare fordi han putta x antall mål i PL. Er vel ikke bare jeg som blir litt irritert over Carew noen ganger. Er mange ganger der Carew bare kan dytte ballen ut til vingene isteden for å holde på ballen så lenge. Jeg veit at Carew er viktig for landslaget, jeg veit at Carew oppholder 2-3 motspillere. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Faen har Norge sovna eller. Gåfotball. Gamsten faller tilbake til gamle vaner ser det ut som. Gir bort ballen. Endret 29. mai 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Moldskred utpå gitt. Får håpe han kan spille seg i form på landslaget, slik at vi får nytte av han i RBK også. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er Norge! Det ha veldig mange gode fotballspillerer, som spiller rundt omkring i verden. Inviduelt så er de sånn passe gode, men sammen så er de ikke noe særlig gode. Og det skuffer ganske mye, når de har potensiale til og gjøre noe. Heldigvis så leder di enda, så da får vi håpe at det holder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det måtte skje. Ikke en jævla idiot som passer på eller går på. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Loooool. Klasse, dessverre. Melder meg som høyreback jeg. Endret 29. mai 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skuffende dårlig defensivt i dag. Greit offensivt, vi kunne hatt mange flere mål, men vi kunne også hatt noen flere baklengs. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Norge er i slag som alltid ser jeg. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei, da vinner de nok ikke idag. Fordi Norge har ikke klart så mye idag heller. Riise skulle vert der. Da hadde vi fått det litt bedre, men når de er i bryllyp da går ikke det. Så jeg tror at de taper idag ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå