Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte...

 

hæ? Aldri sagt det.

 

Du ville ha han med på landslaget, sa du ikke det? Regner da med at han ville blitt puttet på vingen.

 

 

jo, men han kunne passet like bra i en indreløperrolle/sentralt.

Dessuten er Gamst bankers på vingen.

Lenke til kommentar

Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte...

 

hæ? Aldri sagt det.

 

Du ville ha han med på landslaget, sa du ikke det? Regner da med at han ville blitt puttet på vingen.

 

 

jo, men han kunne passet like bra i en indreløperrolle/sentralt.

Dessuten er Gamst bankers på vingen.

 

Du sier at mange spillere sniker i køen, og så vil du ha PVM heller enn Grindheim, Skjelbred, Tettey eller Yttergård Jensen?

Lenke til kommentar

Den tar du litt ut av sammenheng vel? Skjelbred og Tettey er vel ikke akkurat så kreative spillere, så det er feile typer å bytte han mot. Grindheim er selvskreven, men ville hatt han fremfor RYJ...Men det er jo Parr og Høgli det er snakk om som burde vært lenger bak i køen.

men PVM ville ikke ha sneket i noen kø hvis vi skal begynne å dra inn han i en slik diskusjon. Og når det var snakk om at Drillo ville hatt mer kreativitet, da synes jeg han burde vært tatt ut.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Den tar du litt ut av sammenheng vel? Skjelbred og Tettey er vel ikke akkurat så kreative spillere, så det er feile typer å bytte han mot. Grindheim er selvskreven, men ville hatt han fremfor RYJ...Men det er jo Parr og Høgli det er snakk om som burde vært lenger bak i køen.

men PVM ville ikke ha sneket i noen kø hvis vi skal begynne å dra inn han i en slik diskusjon. Og når det var snakk om at Drillo ville hatt mer kreativitet, da synes jeg han burde vært tatt ut.

 

Syns Skjelbred er en meget kreativ spiller som indreløper jeg. Det er jo der han blomstrer, ikke i den tåpelige vingrollen han har hatt i år. Og PVM ville vel ikke okkupert hverken venstre eller høyre back.

Lenke til kommentar

Tja, en helt ok omgang. Syns vi tenker godt, men ikke alltid kommunikasjonen er der. Defensivt har det vært litt rufsete, men det kan bli bedre i andre omgang. Syns Grindheim har vært god, i tillegg syns jeg Parr er en utrolig spennende spiller å ha på landslaget. Ellers syns jeg Huseklepp er en kødd. Han må jo ha 10 sjanser for å putte ett mål. Det er for dårlig.

Lenke til kommentar

Den tar du litt ut av sammenheng vel? Skjelbred og Tettey er vel ikke akkurat så kreative spillere, så det er feile typer å bytte han mot. Grindheim er selvskreven, men ville hatt han fremfor RYJ...Men det er jo Parr og Høgli det er snakk om som burde vært lenger bak i køen.

men PVM ville ikke ha sneket i noen kø hvis vi skal begynne å dra inn han i en slik diskusjon. Og når det var snakk om at Drillo ville hatt mer kreativitet, da synes jeg han burde vært tatt ut.

Hele midtbane-femmeren kan jo ikke bestå av kreative spillere. Grindheim, Jensen, Skjelbred og Tettey er mye bedre spillere enn PVM.

 

Hvem mener du står foran Høgli i køen?

Riise står jo klart foran Parr i køen, men Parr har vært frisk og hatt en god debut i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...