DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Brann-syndromet slår inn igjen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte... hæ? Aldri sagt det. Du ville ha han med på landslaget, sa du ikke det? Regner da med at han ville blitt puttet på vingen. jo, men han kunne passet like bra i en indreløperrolle/sentralt. Dessuten er Gamst bankers på vingen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte... hæ? Aldri sagt det. Du ville ha han med på landslaget, sa du ikke det? Regner da med at han ville blitt puttet på vingen. jo, men han kunne passet like bra i en indreløperrolle/sentralt. Dessuten er Gamst bankers på vingen. Du sier at mange spillere sniker i køen, og så vil du ha PVM heller enn Grindheim, Skjelbred, Tettey eller Yttergård Jensen? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Den tar du litt ut av sammenheng vel? Skjelbred og Tettey er vel ikke akkurat så kreative spillere, så det er feile typer å bytte han mot. Grindheim er selvskreven, men ville hatt han fremfor RYJ...Men det er jo Parr og Høgli det er snakk om som burde vært lenger bak i køen. men PVM ville ikke ha sneket i noen kø hvis vi skal begynne å dra inn han i en slik diskusjon. Og når det var snakk om at Drillo ville hatt mer kreativitet, da synes jeg han burde vært tatt ut. Endret 29. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 for en goalgetter Hva gjør carew på landslaget igjen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skal si Grindheim hadde høye armer... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 HAHAHA. Huseklepp med filming på slutten der. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ikke den beste omgangen, men herlig med ledelse. Var gøy å se alle Montenegro-spillerne på dommeren. Noen som vet hvor mange gule det ble delt ut der og da? :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Mye bra offensivt spill av Norge. Drillo-fotballen har en ekstremt undervurdert estetikk. Litt mye slurv defensivt i dag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den tar du litt ut av sammenheng vel? Skjelbred og Tettey er vel ikke akkurat så kreative spillere, så det er feile typer å bytte han mot. Grindheim er selvskreven, men ville hatt han fremfor RYJ...Men det er jo Parr og Høgli det er snakk om som burde vært lenger bak i køen. men PVM ville ikke ha sneket i noen kø hvis vi skal begynne å dra inn han i en slik diskusjon. Og når det var snakk om at Drillo ville hatt mer kreativitet, da synes jeg han burde vært tatt ut. Syns Skjelbred er en meget kreativ spiller som indreløper jeg. Det er jo der han blomstrer, ikke i den tåpelige vingrollen han har hatt i år. Og PVM ville vel ikke okkupert hverken venstre eller høyre back. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Grindheim scoret da ikke? Keeperen fomlet den i mål på Opdal-vis. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 jo, men det er vel ikke kreativiteten som han spiller mest på. Hvorfor du snakker om PVM på backplass vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 for en goalgetter Hva gjør carew på landslaget igjen? Godt spørsmål! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tja, en helt ok omgang. Syns vi tenker godt, men ikke alltid kommunikasjonen er der. Defensivt har det vært litt rufsete, men det kan bli bedre i andre omgang. Syns Grindheim har vært god, i tillegg syns jeg Parr er en utrolig spennende spiller å ha på landslaget. Ellers syns jeg Huseklepp er en kødd. Han må jo ha 10 sjanser for å putte ett mål. Det er for dårlig. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den tar du litt ut av sammenheng vel? Skjelbred og Tettey er vel ikke akkurat så kreative spillere, så det er feile typer å bytte han mot. Grindheim er selvskreven, men ville hatt han fremfor RYJ...Men det er jo Parr og Høgli det er snakk om som burde vært lenger bak i køen. men PVM ville ikke ha sneket i noen kø hvis vi skal begynne å dra inn han i en slik diskusjon. Og når det var snakk om at Drillo ville hatt mer kreativitet, da synes jeg han burde vært tatt ut. Hele midtbane-femmeren kan jo ikke bestå av kreative spillere. Grindheim, Jensen, Skjelbred og Tettey er mye bedre spillere enn PVM. Hvem mener du står foran Høgli i køen? Riise står jo klart foran Parr i køen, men Parr har vært frisk og hatt en god debut i dag. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det funker ikkje med Carew i ein 4-5-1 formasjon. Trudde Drillo hadde lært det. Carew og Huseklepp på topp! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 hvis dere virkelig lurer på hva Carew gjør på landslaget så kan dere slå opp toppscorerlisten i PL Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det har vel ikke noe å si det så lenge han ikke klarer å putte for Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå