DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dette :!: Det er vi enig i. Bra at overnevnte og mjøsas Beckham retter litt opp i de tallene ... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Mirko, Mirko, Mirko Vucinic! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dette :!: Det er vi enig i. Bra at overnevnte og mjøsas Beckham retter litt opp i de tallene ... det er jo sant... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei? Brann har vet et helt frispark-mål i år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kan egentlig Carew score for Norge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Meget dumt spørsmål, svaret er vanligvis nei. Men siden du sa det nå scorer han i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Stemmer det, dommeren idag er svensk=straffe til Norge. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 er det sant at klovnen Drillo har gitt Parr beskjed om å ikke slå pasninger bakover? Det må jo være tusen ganger bedre å slå ballen bakover, enn å kaste den vekk ved å slå fremover...Greit å ha en filosofi, men ett sted må grensen gå! bare ingen spillere gjør farlige feil så Drillo kan bruke det som argument til å ikke slå bakover. Noen av Verdens beste lag bruker støttepasninger hyppig. Rart uttak for å si det mildt. Både Høgli, Parr og RYJ blitt rangert mye tidligere i køen enn de egentlig er. Og ikke minst tabbe-Rune. Tom Høgli som har gjort enorme markeringsfeil i viktige kvallikkamper er førstevalg på backen, da har man gjort noe galt når man har plukket ut laget. Og Drillo sier han ville hatt mer kreativitet. Vel, da burde du aldri utelatt PVM som er av de mest konstruktive midtbanespillerne i TL! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nok et buttsecks-innlegg om PVM ser jeg ja. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei? Brann har vet et helt frispark-mål i år? PVM har ikke tatt så mange i år. Vi hadde ikke scoret på frispark i år før han overtok. Han scoret på det første... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Og så sier du de trekker opp? Haha Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nok et buttsecks-innlegg om PVM ser jeg ja. vet ikke helt hva det ordet betyr... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Les det og tenk deg om. Takk Hangeland! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte... hæ? Aldri sagt det. Og så sier du de trekker opp? Haha over tid selvfølgelig og det er vel ikke så mange som har scoret mer enn ett frispark-mål så langt i år er det? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, PVM heller enn Pedersen. Du har min fulle støtte... hæ? Aldri sagt det. Du ville ha han med på landslaget, sa du ikke det? Regner da med at han ville blitt puttet på vingen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Les det og tenk deg om. Takk Hangeland! har lest det, men får det ikke til å stemme... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det der har han lært i Brann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå