Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, vi har en del bra spillere i Brann. Huseklepp og Austin mener jeg nesten kunne styrket et hvilket som helst annet lag i TL. Austin da selvsagt som midtbanespiller, mens Huseklepp kan spille høyre, venstre og midtspiss. Målene kom med selvtilliten i fjor, og vi håper på det samme i år.

 

Resten av laget har ikke vært i nærheten av hva vi forventer av dem som kler seg i rødt (evnt. sort for Opdal sin del).

Lenke til kommentar

Det er absolutt flere på Brann som kunne vært gode/har vært det. Huseklepps kvaliteter er jo åpenbare for alle, og synes som du nevner at Austin er bra. Yaw også imponerte til tider, samt at Solli var veldig god når han var i Odd. Men så lenge samspillet er så regelrett ræva som det er kommer ingen av de til å skinne, og færre til å være så heldige at de kommer seg vekk fra Bergen.

 

Opdal er jo en av de desidert dårligste keeperne i tippeligaen. Fyren er ubrukelig og med alt for høye tanker om seg selv. Han kan vel kanskje være god nok for 2 divisjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Step_up er en av veldig få som blant annet mener at Opdal er "verdens beste keeper". Litt synd med tabben sist uke, sånn siden det føles urett å sparke en som ligger nede.

 

 

har jeg sagt det? bra du forteller meg det da...

 

Fyren gjør ikke annet enn å skryte opp spillere fra Brann da. Han må få lov, men det hadde vært en fordel om det faktisk var noe i det / var riktig, noe det ikke er.

 

 

Hvorfor begynner folk plutselig å tillegge meg meninger jeg aldri har hatt? Kanskje om PVM, men ingen andre.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Når skal du slutte å ha buttsecks med PVM? Han er ikke Norges beste venstrekant som du skal ha. Oppskrytt av bergensere.

 

Bergenser her. Veldig få som skryter av PVM. Faktisk lurte vi lenge på om han var verdt 10 % av pengene vi ga for ham. Det ble snakket mer om hvorfor han farger håret enn om hans "fantastiske" frisparkfot. Vi fant raskt ut at det ikke er mange gode pasnings- og skuddføtter nær Mjøsa, om PVM var det beste de kunne komme med.

 

Han har vel spilt rundt 100 kamper for Brann. Sikkert tatt tilsvarende mange frispark fra "farlig hold". Jeg tror ikke han har mer enn 4 mål på frispark for Brann.

 

Dummeste jeg har hørt. du prøver å tillegge Brann-supportere meninger...Jeg tror de aller fleste likte det han gjorde i 2007.

har du link til statistikken som sier at han kun har 4 mål på frispark? Pasningsfoten viser han da ofte. bl.a har han vist den ofte denne sesongen og vært ett lyspunkt på Brann. Hva har PVM gjort mot deg for å fortjene denne usaklige kritikken?

Lenke til kommentar

 

Når skal du slutte å ha buttsecks med PVM? Han er ikke Norges beste venstrekant som du skal ha. Oppskrytt av bergensere.

 

Bergenser her. Veldig få som skryter av PVM. Faktisk lurte vi lenge på om han var verdt 10 % av pengene vi ga for ham. Det ble snakket mer om hvorfor han farger håret enn om hans "fantastiske" frisparkfot. Vi fant raskt ut at det ikke er mange gode pasnings- og skuddføtter nær Mjøsa, om PVM var det beste de kunne komme med.

 

Han har vel spilt rundt 100 kamper for Brann. Sikkert tatt tilsvarende mange frispark fra "farlig hold". Jeg tror ikke han har mer enn 4 mål på frispark for Brann.

 

 

Dummeste jeg har hørt. du prøver å tillegge Brann-supportere meninger...Jeg tror de aller fleste likte det han gjorde i 2007.

har du link til statistikken som sier at han kun har 4 mål på frispark? Pasningsfoten viser han da ofte. bl.a har han vist den ofte denne sesongen og vært ett lyspunkt på Brann. Hva har PVM gjort mot deg for å fortjene denne usaklige kritikken?

 

2007-sesongen? Jeg har et annet bilde enn deg av den sesongen i så fall. Huseklepp var gud på venstrekanten, men Monsemann foretrakk arbeidshjernet PVM. Huseklepp hadde vel like mange assist, med 1/3 av spilletiden.

 

Jeg sjekket statistikken på antall mål han har i trøyen nå. 18 totalt. Da tviler jeg faktisk på at det er mer enn 4 mål på frispark.

 

Jeg husker ikke så mange mål på frispark av han iallefall. Et nå 16. mai, et i UEFA-cupen mot Everton (noe heldig om jeg ikke husker feil), et i NM mot Bryne eller hvem det var for 2 år siden. Ikke at det er krise, men noen fantastisk skytter på frispark er han ikke (han får det iallefall ikke ut i kamp).

Edit!

Glemte frisparket mot Molde for et par år siden!

 

PVM har også fungert som spiss siste tiden, noe som gjør at sammenligningen mot spillere som bare spiller kant blir feil. Forøvrig flott at han scorer, ikke minst på frispark, men jeg mener fortsatt at vi har ganske mange norske spillere som er bedre å ha som venstrekant enn PVM. Om han blir tatt ut, er det nok fordi han jobber bra defensivt, i forhold til eventuelle konkurrenter.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

2007-sesongen? Jeg har et annet bilde enn deg av den sesongen i så fall. Huseklepp var gud på venstrekanten, men Monsemann foretrakk arbeidshjernet PVM. Huseklepp hadde vel like mange assist, med 1/3 av spilletiden.

 

Jeg sjekket statistikken på antall mål han har i trøyen nå. 18 totalt. Da tviler jeg faktisk på at det er mer enn 4 mål på frispark.

 

Jeg husker ikke så mange mål på frispark av han iallefall. Et nå 16. mai, et i UEFA-cupen mot Everton (noe heldig om jeg ikke husker feil), et i NM mot Bryne eller hvem det var for 2 år siden. Ikke at det er krise, men noen fantastisk skytter på frispark er han ikke (han får det iallefall ikke ut i kamp).

Edit!

Glemte frisparket mot Molde for et par år siden!

 

PVM har også fungert som spiss siste tiden, noe som gjør at sammenligningen mot spillere som bare spiller kant blir feil. Forøvrig flott at han scorer, ikke minst på frispark, men jeg mener fortsatt at vi har ganske mange norske spillere som er bedre å ha som venstrekant enn PVM. Om han blir tatt ut, er det nok fordi han jobber bra defensivt, i forhold til eventuelle konkurrenter.

 

 

Spilte Huse venstrekant han og? vet ikke om PVM var skadet under den sesongen, men han spilte seg nå inn på landsen den sesongen...Tror ikke PVM har tatt så mange frispark, men det har jo vært gode forsøk. Er ikke så mange i dette landet som scorer så mye på frispark...Han får det absolutt ut, som vi jo så mot LSK.

 

 

han har ikke spilt så mye som spiss og det er på kant han vel er best. han kan og gjøre det bra sentralt. Men det er på kanten hans ferdigheter kommer til sin rett og det er vel der han har fått sine målpoeng.

 

Hvorfor synes du det er mange som er bedre å ha på kanten enn han?

Han er venstrekanten som scorer mest, han er blant de mestscorende midtbanespillerne i TL og den mest konstruktive venstrekanten/blant de mest konstruktive midtbanespillerne i TL.

Lenke til kommentar

Spilte Huse venstrekant han og?

For guds skyld, ja. Husker du ikke det?

 

vet ikke om PVM var skadet under den sesongen, men han spilte seg nå inn på landsen den sesongen...Tror ikke PVM har tatt så mange frispark, men det har jo vært gode forsøk. Er ikke så mange i dette landet som scorer så mye på frispark...Han får det absolutt ut, som vi jo så mot LSK.

Etter min mening er tippeligaspillere generelt for dårlig på frispark. Det kommer noen fulltreffere i blant fra bl.a. Prica og Gulsvik.

Lenke til kommentar

Han også, selvfølgelig. Er selvsagt flere, men nivået er ikke noe kjempehøyt. Guastavino har klinket ballen i krysset på frispark en gang som jeg har sett, men han har også tatt helt elendige frispark som til og med jeg kunne gjort bedre. Stabiliteten hos de fleste er ikke der.

Lenke til kommentar

For guds skyld, ja. Husker du ikke det?

 

Joda, men det begynner å bli en stund siden. At han spilte der husker jeg så klart, men han har da spilt i så mange posisjoner.

husker han bedre fra høyre enn fra venstre...Selv om han var kanongod i 2007 ;) .

 

 

Etter min mening er tippeligaspillere generelt for dårlig på frispark. Det kommer noen fulltreffere i blant fra bl.a. Prica og Gulsvik.

 

Det er vi enig i. Bra at overnevnte og mjøsas Beckham retter litt opp i de tallene ;) ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...