IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nei..... Skuffelse IGJEN!?! Bombe..... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så flaut. DET ER HÅPLØST Å LA MARTIN "slaskesatan som kjefter på medspillere fordi han ikke kan legge pasninger" ANDRESEN fortsette å spille. Og jeg HÅPER at Ciljan var skadet ellers.....ARGH Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 På lang sikt er det nok lurt å bytte. Dårlige bytter i denne her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er litt trist inni meg akkurat nå. Norge har fremdeles tilgode å vinne i 2008-DET sier litt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ingen bombe at det gikk som det gikk. Flotte bytter i 2. omgang hjalp til. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bra Åge, virkelig bra. Igjen viser du at du er udugelig Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Om det blir siste kamp for Hareide er jeg i tvil om, men det er iallefall begynnelsen på slutten, uansett på hvordan du vrir og vender på det. Håper forsåvidt at det er siste kamp av Semb som kommentator. Får SPASMER av mannen! Herregud så mye bull han kommer med. Med en gang Island hadde hatt en sjangse begynner han å finne syndebukker, hvordan det kunne blitt bedre, og akkurat hvordan HAN hadde gjort det. Jeg foretrekker musikk istedet for å høre på det våset.. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 På tide å kalle fisk for en fisk å keepertabbe for en keepertabbe.. At Andresen for spille skjønner i heller ikke. Er på tide at Hareide går Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Strømstad skulle uten tvil spilt fra start. Om det hadde blitt for Andresen eller Winsnes bryr jeg meg veldig lite om. Ellers spilte i hvertfall Høgli enda en grei kamp til tross for en noe slurvende start. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Antar Carew ble skadet. Antar også at M.Andresen bare hadde en dårlig dag igjen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 På tide å kalle fisk for en fisk å keepertabbe for en keepertabbe.. At Andresen for spille skjønner i heller ikke. Er på tide at Hareide går Andresen var jo ikke så verst. Derimot byttene var heeelt forferdelig! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Norge Veit rett og slett ikke hva jeg skal skrive. Det her er F O R F E R D E L I G. Hareide trekk deg. Få inn nytt blod. Du har holdt på for lenge. Ikke første gangen Jarstein gjør en brøler. Nei, vi skal være glade om vi kan ta en seier i denne kvalikken. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Blir dette siste kamp med Åge Hareide ved roret? Garantert ikke, men det BURDE vært det. Makan til møkkabytter har jeg aldri sett. Lurer på hvilke flotte unnskyldninger han kommer med nå. Forbanna nisse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 CC:hvem er du? Flink trener som venter me å ta ut siste byttet etter kampen er avblåst Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor har Riise "brettet opp" drakten? For å vise frem musklene han ikke har? Han skal vise frem "brunfargen" han har fått i Italia Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ut med Hareide, inn med en utlending. ASAP! Men det skjer vel ikek før vi er så godt som ute av kampen om VM-plass uansett. Tafatt, dårlig, flaut er gode stikkord for dagens kamp spør du meg. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Winsnes var BB idag med Iversen rett bak Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Solbakken må bli trener!! Han eller Nils Arne Eggen som gjør comeback Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 CC:hvem er du? Eh, what? Flink trener som venter me å ta ut siste byttet etter kampen er avblåst Vel best det, hvis byttet hadde blitt gjort hadde vi vell tapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Winsnes spilte bra, men hva faen skulle Morten Gamst Pedersen, som ikke har gjort noe bra i landslagstrøya på over et år innpå for? Og hvorfor kom ikke det tredje byttet med Nevland eller Moa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå