Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

 

Hvor er Fellah, Gashi eller Kleiven?

 

 

Du er jammen meg naiv om du tror Fellah og Kleiven får plass på landsen etter en god første fjerdedel av sesongen. Det tok jo Tettey over tre gode sesonger å bli kalt opp. Demidov to.

Parr og Jenssen har da samme grunnlag som Kleiven og Fellah?

 

Demidov fikk da sjansen rimelig fort under Hareide, han kom inn på første landslagstropp etter overgangen til RBK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvor er Fellah, Gashi eller Kleiven?

 

 

Du er jammen meg naiv om du tror Fellah og Kleiven får plass på landsen etter en god første fjerdedel av sesongen. Det tok jo Tettey over tre gode sesonger å bli kalt opp. Demidov to.

 

30:10=3. En tredel av sesongen.

 

Men poenget er at jeg heller vil ha spillere som er i form, enn spillere som er i elendig form. Hadde vært moro for unge spillere som Pedersen og Kleiven å bli tatt ut. Jeg klarer ikke bry meg stort om det norske landslaget, dessverre. Altfor mange har klippekort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

PVM har flere målpoeng enn alle TLspillerne på midtbanen som er tatt ut på landsen. Allikevel klarer Drillo å utelate han fra troppen. Men det er jo ikke noe overraskende. Drillo gjør alltid merkelige uttak. Men det er jo og stilen til Drillo. Han liker ikke konstruktive spillere så godt. Men når man ser at spillere som Tom Høgli (som ikke kan markere en motspiller.) og Tabbe-Rune er tatt ut, så skjønner man kanskje hvorfor ting ikke har gått så bra. Men for all del, klarer man å kvalifisere seg med dårligere spillere når kvalliken begynner, da kan det tilgis.

 

Men jeg må si at jeg gleder meg til Solbakken tar over.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Når skal du slutte å ha buttsecks med PVM? Han er ikke Norges beste venstrekant som du skal ha. Oppskrytt av bergensere.

tallenes tale er klar. I tillegg til å være TL's beste venstrekant, er det kun to midtbanespillere i TL som har flere målpoeng...

Det har kanskje noe med at Brann generelt er ræva og når da en spiller er litt over midddels tar han mer poeng enn andre. Tenkt på det før?

Lenke til kommentar

det du skriver der er bare med på å fremheve PVM's prestasjoner.

I stedet for litt over middels, så tror jeg vi sier veldig god.

PVM har nok tatt de poengene pga ferdighetene hans. Det er og grunnen til at han ligger der han ligger i poengligaen.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Børufsen ( :love: ) > PVM anyday.

 

7 poeng:Petter Vaagan Moen, Brann

 

5 poeng:Espen Børufsen, Start

 

I tillegg så spiller PVM på ett for tiden dårligere lag.

Utrolig at han ikke har flere assist enn han har, men det er kanskje grunnen til at vi ligger der vi ligger på tabellen.

Huseklepp kunne fort vært i toppen blant toppscorerne hadde han gjort jobben sin skikkelig på ballene fra PVM.

 

Børufsen har rett og slett ikke ekstremferdighetene PVM har...

Lenke til kommentar

Haha, du baserer deg kun på mål og assists du eller?

 

Ikke ekstremferdighetene PVM har? Altså frisparkfoten? Muligens ikke, men det tar han lett igjen på skuddfoten. Så bare mot KIL, to herlige langskudd. Børufsen kan lett drible seg forbi et par mann og legge inn/skjære innover, og han jobber knallhardt defensivt.

Lenke til kommentar

Når skal du slutte å ha buttsecks med PVM? Han er ikke Norges beste venstrekant som du skal ha. Oppskrytt av bergensere.

 

Bergenser her. Veldig få som skryter av PVM. Faktisk lurte vi lenge på om han var verdt 10 % av pengene vi ga for ham. Det ble snakket mer om hvorfor han farger håret enn om hans "fantastiske" frisparkfot. Vi fant raskt ut at det ikke er mange gode pasnings- og skuddføtter nær Mjøsa, om PVM var det beste de kunne komme med.

 

Han har vel spilt rundt 100 kamper for Brann. Sikkert tatt tilsvarende mange frispark fra "farlig hold". Jeg tror ikke han har mer enn 4 mål på frispark for Brann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...