Sameboe Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Drillo sier han vil eksperimentere i neste landslagstropp, så jeg håper på MANGE nye spillere. Blandt de jeg ønsker å se få en sjanse er: Thomas Rogne (Celtic) Håvard Nordtveit (Nürnberg/Arsenal) Ardian Gashi (Helsingborg) Pah Moudou Kah (SC Roda) Christer Kleiven (Start) Marcus Pedersen (Strømsgodset) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Pedersen er ikke klar enda, ellers så er jeg i stor grad enig. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Gjør Pah Moudou Kah det bra i Nederland? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Enig med Sameboe, jeg har alltid villet se formspillere på landslaget framfor de faste med klippekort. Spillere som Kleiven og Pedersen hadde nok fått mye ut av å bare bli med i troppen, så jeg håper på dem i alle fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vil helst ikke se Gashi på landslaget.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vil se Tor Hogne Aarøy på landslaget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vil helst ikke se Gashi på landslaget.. Hvorfor? Han er et arbeidsjern med skuddfot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fordi jeg liker ikke han som spiller. Klyse og drittsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fordi jeg liker ikke han som spiller. Klyse og drittsekk. Hadde samme intrykket av han før, men synes han har skjerpet seg. Kanskje hjalp fengselsoppholdet på oppførselen. Forøvrig bør alle som misliker Gashi se . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hahaha. Gashi: "Ao" :!: Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Vil se Tor Hogne Aarøy på landslaget Hehe. Var vel i fjor da media maset om Aarøy. Han hører virkelig ikke hjemme der ... Endret 26. april 2010 av Are.......... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Synes dette er jævla kjipt. Alle kvalikk-kampene burde være fritt for alle og bli sendt på kanaler som de fleste har. Giske var vel enig i dette mens han var kulturminister, og det var vel den eneste fornuftige saken han tok opp. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Veldig kjipt. Nå som TV2 har fått PL rettighetene dumper dei fleste Canal+ Sport. Taktisk trekk fra Canal+ sin side. Viasat fortsetter å sende heimekampene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det er TV2 som har sendt hjemmekampene så langt. Dessuten har jo Viasat fått en vane å sende kampene på Viasat Fotball som absolutt ingen har, så jeg synes dette er en forbedring. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Viasat har sendt bortekampene før. Skjønner godt at C+ har kjøpt rettighetene. Samtidig synes jeg det er kjipt da jeg ikke har C+. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 : Keepere: Rune Allmenning Jarstein Jon Knudsen Espen Bugge Pettersen Utespillere: Mohammed Abdellaoue John Carew Vadim Demidov Christian Grindheim Brede Hangeland Henning Hauger Erik Huseklepp Thorstein Helstad Tom Høgli Jon Inge Høiland Ruben Yttergård Jensen Jonathan Parr Morten Gamst Pedersen John Arne Riise Bjørn Helge Riise Knut Olav Rindarøy Espen Ruud Alexander Tettey Kjetil Whæler. Hvor er Fellah, Gashi eller Kleiven? Og hva i all verden gjør Parr der? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du har ikkje sett Aafk i år forstår eg. Ettersom Riise er ute i første kampen, så vil Drillo ha med ein anna venstreback og Parr har til tider vore svært imponerande for Aafk. Har litt å gå på defansivt enda, men er fantastisk offensivt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg håper fortsatt jeg aldri ser Gashi på landsen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvor er Fellah, Gashi eller Kleiven? Du er jammen meg naiv om du tror Fellah og Kleiven får plass på landsen etter en god første fjerdedel av sesongen. Det tok jo Tettey over tre gode sesonger å bli kalt opp. Demidov to. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Savner Marcus Pedersen og Christer Kleiven. Jeg er tilhenger av at unge formspillere får prøve seg på landslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå