Armageddon Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ønsker sterkt å se mer satsing på ungdommen på landslaget fremover, spesielt i treningskamper, både Singh og Fellah bør få prøve seg. Blir dumt å ta ut unge spillere bare for at de er unge. Alle spillere bør ha en god form når de blir tatt ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det har de da strengt tatt vært også. Det er viktig at unge spillere får sjansen på landslaget også, iallefall om vi har planer om å ha et bedre landslag i fremtiden. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Fikk nettopp med meg at det vissnok er landskamp i morgen. Vises denne på en norsk TV kanal? edit: ser ut til at den vises på Viasat Sport. Utroligt døvt for oss som ikke har denne da. Endret 2. mars 2010 av Snerk Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er da man må ty til alternative måter å få sett den Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Norge: Jon Knudsen - Tom Høgli, Kjetil Wæhler, Brede Hangeland, John Arne Riise - Morten Moldskred, Bjørn Helge Riise, Henning Hauger, Christian Grindheim, Morten Gamst Pedersen - Daniel Braaten. Benken: Espen Bugge Pettersen, Vadim Demidov, Per Ciljan Skjelbred, Alexander Tettey, Knut OLav Rindarøy, Espen Ruud, Jan Gunnar Solli, Erik Huseklepp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Braathen som ensom spiss, ja. Da blir det ikke mange mål gitt. Laget til Slovakia: Jan Mucha - Peter Pekarik, Zdenko Strba, Jan Durica, Radoslav Zabavnik - Miroslav Karhan, Marek Sapara, Marek Hamsik, Vladimir Weiss - Erik Jendrisek, Robert Vittek. Endret 3. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hamsik er stygg som juling, men jeg kan se for meg at han dominerer mot oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 "Hadde vært kult om Hangeland hadde scoret i sin 58. kamp for Norge." Hvorfor haddet det vært så gøy? Hva er så spesielt med den 58. kampen? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vil heller se Puseklepp på topp, men regner med Braaten får tillit Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) En sinnssyk redning av Jon Knudsen! Åjsann hr Braaten! Der var vi heldig som ikke slapp inn. Endret 3. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Knudsen er i form bak der ja. Det er det ikke så mange TL-spillere som er i mars. Hadde vært kjipt om det lompeskuddet fra Sapara hadde gått i mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå gjelder det å holde ut. Må bevise at vi faktisk kan slå VM-klare lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Nå gjelder det å holde ut. Må bevise at vi faktisk kan slå VM-klare lag. Det ultimate bevis for at vi hadde kommet til minimum en semifinale i VM? Håper vi vinner med mer, så skal det bli ordentlig artig lesning i avisene i dagene fremover. Endret 3. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå gjelder det å holde ut. Må bevise at vi faktisk kan slå VM-klare lag. Det ultimate bevis for at vi hadde kommet til minimum en semifinale i VM? Ler av de sammenlikningene der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Braaten har potensialet til å ta alle de beste midtstopperne i Europa, Høgli er en beck som aldri gjør feil, Moldskred er en avslutter i verdensklasse (som også jobber knallhardt defensivt), og Huseklepp er en reell utfordrer til Carew. I følge Stokke og Davidsen har vi vel verdens beste lag? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Braaten har potensialet til å ta alle de beste midtstopperne i Europa, Høgli er en beck som aldri gjør feil, Moldskred er en avslutter i verdensklasse (som også jobber knallhardt defensivt), og Huseklepp er en reell utfordrer til Carew. I følge Stokke og Davidsen har vi vel verdens beste lag? Huseklepp er den eneste som er i nærheten av klasse... Moldskred står uten scoring i Tippeligaen på godt over 1000 minutter tror jeg det var. Braaten er ikke god nok, treg og leser spillet dårlig. Hent inn Stokkelien eller Pedersen istedenfor! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg siterte bare kommentatorene. Er langt i fra enig. Lenke til kommentar
FotballGave Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hei folkens! Jeg er ei jente som søker litt hjelp her. Regner med at det er mange her inne som har langt mer peiling enn meg! Saken er den at kjæresten min fyller 25 i mai, og jeg vil gi han fotballbilletter til Norge-Frankrike kampen i gave. Jeg har lest på nettet at kampen er 11.august, og at billettene legges ut 19.april. Jeg har aldri vært på en fotballkamp før og aner ikke hva som er bra sitteplasser og ikke. Han er stor fan av Thierry Henry, og jeg tenkte på å sjekke om det er mulighet for VIP-billetter også, om det inkluderer et kort møte med en eller flere av spillerne. Vet dere noe om disse mulighetene? Kan noen hjelpe meg med å sette i gang? =) Lenke til kommentar
FotballGave Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen må vite noe, vær så snill ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå