Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Norge: Jon Knudsen - Tom Høgli, Kjetil Wæhler, Brede Hangeland, John Arne Riise - Morten Moldskred, Bjørn Helge Riise, Henning Hauger, Christian Grindheim, Morten Gamst Pedersen - Daniel Braaten.

Benken: Espen Bugge Pettersen, Vadim Demidov, Per Ciljan Skjelbred, Alexander Tettey, Knut OLav Rindarøy, Espen Ruud, Jan Gunnar Solli, Erik Huseklepp.

Lenke til kommentar

Braathen som ensom spiss, ja. Da blir det ikke mange mål gitt.

 

Laget til Slovakia:

 

Jan Mucha - Peter Pekarik, Zdenko Strba, Jan Durica, Radoslav Zabavnik - Miroslav Karhan, Marek Sapara, Marek Hamsik, Vladimir Weiss - Erik Jendrisek, Robert Vittek.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Nå gjelder det å holde ut. Må bevise at vi faktisk kan slå VM-klare lag. :D

Det ultimate bevis for at vi hadde kommet til minimum en semifinale i VM?

 

Håper vi vinner med mer, så skal det bli ordentlig artig lesning i avisene i dagene fremover.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Braaten har potensialet til å ta alle de beste midtstopperne i Europa, Høgli er en beck som aldri gjør feil, Moldskred er en avslutter i verdensklasse (som også jobber knallhardt defensivt), og Huseklepp er en reell utfordrer til Carew. I følge Stokke og Davidsen har vi vel verdens beste lag?

Lenke til kommentar

Braaten har potensialet til å ta alle de beste midtstopperne i Europa, Høgli er en beck som aldri gjør feil, Moldskred er en avslutter i verdensklasse (som også jobber knallhardt defensivt), og Huseklepp er en reell utfordrer til Carew. I følge Stokke og Davidsen har vi vel verdens beste lag?

Huseklepp er den eneste som er i nærheten av klasse... Moldskred står uten scoring i Tippeligaen på godt over 1000 minutter tror jeg det var. Braaten er ikke god nok, treg og leser spillet dårlig. Hent inn Stokkelien eller Pedersen istedenfor!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei folkens!

 

Jeg er ei jente som søker litt hjelp her. Regner med at det er mange her inne som har langt mer peiling enn meg!

 

Saken er den at kjæresten min fyller 25 i mai, og jeg vil gi han fotballbilletter til Norge-Frankrike kampen i gave. Jeg har lest på nettet at kampen er 11.august, og at billettene legges ut 19.april. Jeg har aldri vært på en fotballkamp før og aner ikke hva som er bra sitteplasser og ikke.

 

Han er stor fan av Thierry Henry, og jeg tenkte på å sjekke om det er mulighet for VIP-billetter også, om det inkluderer et kort møte med en eller flere av spillerne. Vet dere noe om disse mulighetene?

 

Kan noen hjelpe meg med å sette i gang? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...