Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Utrolig viktig å vinne slike kamper som vi gjør i dag selv om de tilsynelatende betyr lite. Her har vi litt av forskjellen på Drillo og Hareide, Hareide ville nok ikke startet med alle sine antatt beste, men prøvd ut andre spillere. Her gjør Drillo helt rett etter min mening, gå for seier i hver kamp, kun sånn vi kan skape et stabilt landslag med 11 sikre spillere på banen.

 

Drillo ble jo kritisert for å bruke for få unge, hvor den var yngste var 23 år elns for noen kamper tilbake.

 

Kommer noen unge til å få prøve seg på landslaget fremover?

Drillo : Om de er gode nok så får de spille.

Er det noen som er gode nok pdd?

Drillo : Nei.

 

Man kan si hva man vil om Drillos spillestil, men han spiller hvert med det beste laget og spiller våres styrker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For Carew var det en scoring i grevens tid, 3 minutter og 15 sekunder før hans måltørke med flagget på brystet ville rundet 1000 minutter. Men selv går ikke Carew med på at målet var viktig for hans egen del.

 

- Nei, det der med måltørke er det nok mest dere i pressen som bryr dere om. Det bruker jeg ikke mye energi på, sier Carew.

Han er spiss og scorer ikkje mål, korleis kan han ikkje bry seg om sånt?

 

Endelig ferdig med måltørken....og han endte den med en scoring...på STRAFFE!! WOW :roll: Ja, nå kommer nok målene til å renne inn når landslaget begyyner med kamper igjen.... :roll:

 

Hva skjer med carewhatinga?

Uansett, han hadde fått kreditert et mål mot Skottland også, var det ikke for slapp dømming.

Lenke til kommentar
For Carew var det en scoring i grevens tid, 3 minutter og 15 sekunder før hans måltørke med flagget på brystet ville rundet 1000 minutter. Men selv går ikke Carew med på at målet var viktig for hans egen del.

 

- Nei, det der med måltørke er det nok mest dere i pressen som bryr dere om. Det bruker jeg ikke mye energi på, sier Carew.

Han er spiss og scorer ikkje mål, korleis kan han ikkje bry seg om sånt?

 

Endelig ferdig med måltørken....og han endte den med en scoring...på STRAFFE!! WOW :roll: Ja, nå kommer nok målene til å renne inn når landslaget begyyner med kamper igjen.... :roll:

 

Jeg tror du undervurderer hvor viktig det målet er for en spiss. Jo lenger man går i en måltørke, jo mer ønsker man å score det målet og desto vanskeligere blir det for hver kamp som går. Det at målet kommer på straffe eller fra en offside-posisjon har ingenting å si for en spiss for da forsvinner det massive presset som har vært lagt på skuldrene hans. Carew er i stand til å kkunne score 0,5 mål i snitt for landslaget, det er jeg sikker på.

 

Jeg synes forresten at Drillo sin er du god nok så er du gammel nok filosofi er bullshit, det er flere spillere som kunne og burde ha fått sjansen på landslaget, men som blir hindret fordi de er unge.

Lenke til kommentar
Det er iværtfall et forbedringspotensiale her. Norge spiller pisskjedelig fotball, men så lenge vi vinner spiller det vel ingen rolle...

Heller en god kamp med tap, enn 0-1 og tørrt.

 

Jeg vil se spill i fotball jeg, derfor jeg holder meg utenlands og til Arsenal som er et fysisk svake men spiller ballen godt.

Lenke til kommentar
Det er iværtfall et forbedringspotensiale her. Norge spiller pisskjedelig fotball, men så lenge vi vinner spiller det vel ingen rolle...

Heller en god kamp med tap, enn 0-1 og tørrt.

 

Jeg vil se spill i fotball jeg, derfor jeg holder meg utenlands og til Arsenal som er et fysisk svake men spiller ballen godt.

Er vel ikke slik du tenker med Arsenal? For tap i PL betyr tre poeng mindre. ;)

 

Jeg er fornøyd med alle seiere Norge greier. Viktigere med seier enn å spille god fotball.

Lenke til kommentar
Og med begge to vinner vi hele driten! :fun:

 

That's the spirit ^^

 

Problemet vårt er vel kanskje det at enten så spiller vi som vi gjorde mot Sveits. Veldig solid deffensivt, men kommer til få store sjanser eller så spiller vi middelmådig både i angrep og forsvar. Er kun mot dårlige lag vi klarer å vinne med flere mål.

Bare så lenge vi vinner er jo jeg egentlig fornøyd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...