bruno99 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Utrolig viktig å vinne slike kamper som vi gjør i dag selv om de tilsynelatende betyr lite. Her har vi litt av forskjellen på Drillo og Hareide, Hareide ville nok ikke startet med alle sine antatt beste, men prøvd ut andre spillere. Her gjør Drillo helt rett etter min mening, gå for seier i hver kamp, kun sånn vi kan skape et stabilt landslag med 11 sikre spillere på banen. Drillo ble jo kritisert for å bruke for få unge, hvor den var yngste var 23 år elns for noen kamper tilbake. Kommer noen unge til å få prøve seg på landslaget fremover? Drillo : Om de er gode nok så får de spille. Er det noen som er gode nok pdd? Drillo : Nei. Man kan si hva man vil om Drillos spillestil, men han spiller hvert med det beste laget og spiller våres styrker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Om jeg ikke husker feil så mente jeg de nevnte at det var U21/23(?)-kamper samtidig i dag, så han kunne ikke ta med så mange. Kvalikk til EM eller noe. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 For Carew var det en scoring i grevens tid, 3 minutter og 15 sekunder før hans måltørke med flagget på brystet ville rundet 1000 minutter. Men selv går ikke Carew med på at målet var viktig for hans egen del. - Nei, det der med måltørke er det nok mest dere i pressen som bryr dere om. Det bruker jeg ikke mye energi på, sier Carew. Han er spiss og scorer ikkje mål, korleis kan han ikkje bry seg om sånt? Endelig ferdig med måltørken....og han endte den med en scoring...på STRAFFE!! WOW Ja, nå kommer nok målene til å renne inn når landslaget begyyner med kamper igjen.... Hva skjer med carewhatinga? Uansett, han hadde fått kreditert et mål mot Skottland også, var det ikke for slapp dømming. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kjedelig kamp, men dette er mye bedre enn å både spille kjedelig samtidig som man også taper aka Hareide-style. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 For Carew var det en scoring i grevens tid, 3 minutter og 15 sekunder før hans måltørke med flagget på brystet ville rundet 1000 minutter. Men selv går ikke Carew med på at målet var viktig for hans egen del. - Nei, det der med måltørke er det nok mest dere i pressen som bryr dere om. Det bruker jeg ikke mye energi på, sier Carew. Han er spiss og scorer ikkje mål, korleis kan han ikkje bry seg om sånt? Endelig ferdig med måltørken....og han endte den med en scoring...på STRAFFE!! WOW Ja, nå kommer nok målene til å renne inn når landslaget begyyner med kamper igjen.... Jeg tror du undervurderer hvor viktig det målet er for en spiss. Jo lenger man går i en måltørke, jo mer ønsker man å score det målet og desto vanskeligere blir det for hver kamp som går. Det at målet kommer på straffe eller fra en offside-posisjon har ingenting å si for en spiss for da forsvinner det massive presset som har vært lagt på skuldrene hans. Carew er i stand til å kkunne score 0,5 mål i snitt for landslaget, det er jeg sikker på. Jeg synes forresten at Drillo sin er du god nok så er du gammel nok filosofi er bullshit, det er flere spillere som kunne og burde ha fått sjansen på landslaget, men som blir hindret fordi de er unge. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er iværtfall et forbedringspotensiale her. Norge spiller pisskjedelig fotball, men så lenge vi vinner spiller det vel ingen rolle... Heller en god kamp med tap, enn 0-1 og tørrt. Jeg vil se spill i fotball jeg, derfor jeg holder meg utenlands og til Arsenal som er et fysisk svake men spiller ballen godt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Så upatriotisk. Foppall er følelser, forsvinn med dette estetikkravet deres. Endret 15. november 2009 av Thend Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er iværtfall et forbedringspotensiale her. Norge spiller pisskjedelig fotball, men så lenge vi vinner spiller det vel ingen rolle... Heller en god kamp med tap, enn 0-1 og tørrt. Jeg vil se spill i fotball jeg, derfor jeg holder meg utenlands og til Arsenal som er et fysisk svake men spiller ballen godt. Er vel ikke slik du tenker med Arsenal? For tap i PL betyr tre poeng mindre. Jeg er fornøyd med alle seiere Norge greier. Viktigere med seier enn å spille god fotball. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Driter egentlig i hvordan Norge spiller bare de vinner kamper. Seier er når alt kommer til alt det eneste som betyr noe, men det hadde jo klart vært best med en kombinasjon av både seier og morsom fotball. Men må man velge så er jo valget enkelt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Enig med Nevnarion. Og det med "flott fotball" er ofte en unnskyldning et tapende lag bruker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Driter egentlig i hvordan Norge spiller bare de vinner kamper. Seier er når alt kommer til alt det eneste som betyr noe, men det hadde jo klart vært best med en kombinasjon av både seier og morsom fotball. Men må man velge så er jo valget enkelt. Enig, seier er absolutt det viktigste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Norge spiller ''flott fotball'' de også. Mot Skottland,Finland og Tyskland. At et lag ikke spiller ''flott fotball'' på bortebane er jo logisk. Ubeseiret på hjemmebane er bra, uansett. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Faktum er at Norge er en liten pissmaur i forhold til standaren på fotballen i Europa. Og den eneste måten å komme til et sluttspill på er å spille Drillo-fotball. Hareide prøvde det andre alternativet, og det funket aldri skikkelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og den eneste måten å komme til et sluttspill på er å spille Drillo-fotball. Eller så kan man alltids arrangere et sluttspill. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og den eneste måten å komme til et sluttspill på er å spille Drillo-fotball. Eller så kan man alltids arrangere et sluttspill. Word på begge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og med begge to vinner vi hele driten! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Og med begge to vinner vi hele driten! That's the spirit ^^ Problemet vårt er vel kanskje det at enten så spiller vi som vi gjorde mot Sveits. Veldig solid deffensivt, men kommer til få store sjanser eller så spiller vi middelmådig både i angrep og forsvar. Er kun mot dårlige lag vi klarer å vinne med flere mål. Bare så lenge vi vinner er jo jeg egentlig fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Håper Semb makter og lage en privatkamp mot England neste år\neste mulighet han kan ordne kamp. Det hadde vært meget spennende. Tror faktisk Norge hadde vunnet mot England(igjen). Endret 15. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Om de stiller med laget de hadde på lørdag vinner vi nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Om de stiller med laget de hadde på lørdag vinner vi nok. Hadde vært en skandale for United om Rooney ©, Brown og Foster hadde tapt mot Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå