Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg hadde foretrukket San Marino, og +20 i målforskjell enn ett lag mindre.

Hadde blitt ca 2-0.

 

Vi vinner mot Sveits, og det er en god prestasjon i seg selv. Midtbane og forsvar fungerer bra defensivt mot et meget svakt Sveits.

 

Carew er dårlig til alt annet enn å vinne kroppsdueller, det er det bare til å innse. Han misforstår også offside og det det innebærer. Så jævla mye offsideslurv. Vi får ikke til en dritt offensivt. Like tamt som det har vært tidligere. Hvem skal score målene våre? Hangeland er Norges desidert beste, Carew når han til testiklene.

Lenke til kommentar
For Carew var det en scoring i grevens tid, 3 minutter og 15 sekunder før hans måltørke med flagget på brystet ville rundet 1000 minutter. Men selv går ikke Carew med på at målet var viktig for hans egen del.

 

- Nei, det der med måltørke er det nok mest dere i pressen som bryr dere om. Det bruker jeg ikke mye energi på, sier Carew.

Han er spiss og scorer ikkje mål, korleis kan han ikkje bry seg om sånt?

Lenke til kommentar
For Carew var det en scoring i grevens tid, 3 minutter og 15 sekunder før hans måltørke med flagget på brystet ville rundet 1000 minutter. Men selv går ikke Carew med på at målet var viktig for hans egen del.

 

- Nei, det der med måltørke er det nok mest dere i pressen som bryr dere om. Det bruker jeg ikke mye energi på, sier Carew.

Han er spiss og scorer ikkje mål, korleis kan han ikkje bry seg om sånt?

 

Endelig ferdig med måltørken....og han endte den med en scoring...på STRAFFE!! WOW :roll: Ja, nå kommer nok målene til å renne inn når landslaget begyyner med kamper igjen.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...