Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rune Almenning Jarstein (RBK)

 

Jon Knudsen (Stabæk)

 

Simen Brenne (Odd Grenland)

 

Daniel Braaten (Toulouse)

 

John Carew (Aston Villa)

 

Vadim Demidov (RBK)

 

Christian Grindheim (Heerenveen)

 

Brede Hangeland (Fulham)

 

Henning Hauger (Stabæk)

 

Erik Huseklepp (Brann)

 

Kristofer Hæstad (VIF)

 

Tom Høgli (Tromsø)

 

Morten Gamst Pedersen (Blackburn)

 

Bjørn Helge Riise (Fulham)

 

John Arne Riise (Roma)

 

Knut Olav Rindarøy (Molde)

 

Espen Ruud (OB)

 

Per Ciljan Skjelbred (RBK)

 

Kjetil Wæhler (Aalborg)

 

Troppen mot Sveits.

Lenke til kommentar
Drillo fortsetter som landslagssjef

 

Syns egentlig det er like greit, slipper alt styret med å få inn en ny en og alt det der, og Drillo har jo fått til mye bra i år, og spillerne virker fornøyde med han også.

Ingenting som er sikkert, plutselig presenteres Jönnson :p

 

Enig, Drillo gjør det bedre enn hareide. NFF kan gi drillo likelang tid som Hareide fikk på å senke norge, så skal vi få se resultater.

Endret av Erav
Lenke til kommentar
Drillo fortsetter som landslagssjef

 

Syns egentlig det er like greit, slipper alt styret med å få inn en ny en og alt det der, og Drillo har jo fått til mye bra i år, og spillerne virker fornøyde med han også.

Ingenting som er sikkert, plutselig presenteres Jönnson :p

 

Haha, det hadde vært litt av en bombe i såfall. Men hadde ikke vært meg imot å fått Jönsson som landslagssjef. Dyktig er han hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Drillo fortsetter som landslagssjef

 

Syns egentlig det er like greit, slipper alt styret med å få inn en ny en og alt det der, og Drillo har jo fått til mye bra i år, og spillerne virker fornøyde med han også.

Ingenting som er sikkert, plutselig presenteres Jönnson :p

 

Haha, det hadde vært litt av en bombe i såfall. Men hadde ikke vært meg imot å fått Jönsson som landslagssjef. Dyktig er han hvertfall. :)

Joda, men etter Hareide lå Norge på 59. plass på fifa rankingen etter 9 jan. 2009, mens nå som drillo har holdt på er vi tilbake på 37. Det er 12 fifa rankingplasser. Så blir litt dumt å sparke en som er på vei oppover. Men jeg stoler ikke blindt på denne fifa rankingen og det har lite å si for utfallet på en kamp, men Drillo har gitt resultater.

Lenke til kommentar

Veldig bra løsning NFF har fått til nå.

 

Drillo frem til 2012 (eventuelt til og med et mulig sluttspill), og deretter overtar Ståle Solbakken.

 

Selv har jeg vært mest higen på en utenlandsk trener, men hvis det skulle blitt en norsk, så er Solbakken det beste valget.

 

Godt fornøyd:)

Lenke til kommentar
Veldig bra løsning NFF har fått til nå.

 

Drillo frem til 2012 (eventuelt til og med et mulig sluttspill), og deretter overtar Ståle Solbakken.

 

Selv har jeg vært mest higen på en utenlandsk trener, men hvis det skulle blitt en norsk, så er Solbakken det beste valget.

 

Godt fornøyd:)

Ble nesten overasket jeg :D Enig, Solbakken er den beste norske per dags dato! Og innen den tid regner jeg med at Solskjær er A-lags trener for United :cool:

Lenke til kommentar

Litt spesiel løsning, men kan jo bli bra. Solbakken har bra med tid på seg til å planlegge.

 

Synes det er merkelig at Trond Sollied ikke har vært mer med i kampen om jobben. Tror det kunne blitt en bra løsning. Han er jo ledig og greier.

Endret av agail
Lenke til kommentar

Greit nok at Sollied kanskje er en person med mye internasjonal erfaring, men det eneste landet hvor han virker å ha et godt rykte er jo i Belgia. Han fikk det ikke til i Olympiakos og Herenveen gikk heller ikke spesielt bra.

 

Da syns eg det er bedre å heller satse på Solbakken. Som har i løpet av mange år opparbeidet FC København til å bli Nordens største klubb. Han har også oppnådd mange sterke resultater i CL. Samt en rekord over antall seire i danske serie.

 

Husker det var en liten periode hvor en solid del av supporterne krevde Solbakkens avgang. Men han reiste seg sesongen etter:)

 

Solbakken er vant med sterkt press, og det virker som at han får gode resultater når det "stormer" litt rundt.

 

Som tidligere nevnt føler jeg meg ganske sikker på at NFF har valgt riktig nordmann (når de først skulle bruke nordmenn).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skjer med at vi kun har en kamp mens alle andre spiller to ganger? Meningsløst å ha en landslagspause om man ikke skal bruke opp "kvoten" sin. Også synd at vi kom i en gruppe med et lag mindre. Fikk to kamper mindre i kvaliken.

Hadde jo sine fordeler også at me havnet i ei mindre grupper. Poengene mot dårligste laget i gruppa teller i motsetning til dei andre gruppene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...